Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kärlek

Svara Svara Sida  123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Kärlek
    Postad: 04-april-2010 vid 12:06
Jag gillar Naveen & Tiana ^^ De är bara så söta ... och scenen med Ma Belle Evangeline trodde jag skulle bli liksom "för mycket" men den funkade.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 10:59
Postad av Dreamer Dreamer skrev:

skönheten och odjuret är det absolut sötaste kärleksparet odjuret är så osäker på nått sätt och vet inte riktigt hur han ska visa sina känslor jag älskar verkligen detas snöbollskrig i snön det är där de verkligen upptäcker varandra

Skönheten Och Odjuret har verkligen fin kärlekshistoria. Tycker mycket om dansscenen. Och slutet då Belle förklarar sin kärlek till Odjuret. Och han blir förvandlad.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

var: frillesås
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-februari-2010 vid 19:44
skönheten och odjuret är det absolut sötaste kärleksparet odjuret är så osäker på nått sätt och vet inte riktigt hur han ska visa sina känslor jag älskar verkligen detas snöbollskrig i snön det är där de verkligen upptäcker varandra
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist

var: Sweden
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2010 vid 08:14
Jag har många gånger drömt att snövit, askungen, alice, törnrosa, duchess och ariel var så kära i mig att de bråkade om mig.
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2009 vid 18:47
Mina Favorit Disneypar Är:

Micke Och Vixie

Simba Och Nala

John Smith Och Pocahontas

Ariel Och Eric

Robin Hood Och Marian

Ändrad av disney_girl - 06-september-2009 vid 13:38
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juni-2009 vid 19:56
Jag gjorde samma sak när vi såg bitar av Lejonkungen i skolan. Även om vi såg den på engelska så ville jag inte ta det seriöst och komma in i filmen för mycket eftersom jag visste att vi bara skulle se olika delar av den och inte hela filmen.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2009 vid 11:06
När jag tvingades se Lejonkungen på tyska (åååh!) på en lektion i åttan så gick det bara inte att låta bli att håna den scenen. Till och med "Can you feel The Love Tonight" blir plågsam av det tyska tungomålet så det bästa man kunde göra av situationen var att skämta bort det. Men jag skulle aldrig ha gjort något liknande om filmen hade visats på något annat språk (tror jag) än tyska.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2009 vid 21:48
Jaahaa men då är jag med hehe, har inte haft en endast tanke på att den där scenen skulle kunna vara "snuskig", antar att jag är för oskyldig av mig helt enkelt Tongue

Får mig att undra om de finns fler såna här scener ( förutom dem vi redan nämt )... isåfall är de nog i de nyare klassikerna.
Love will be your guide
Till toppen
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juni-2009 vid 00:00

Saga, här har du den omtalade "Nala Looken" (efter att hon slickat Simba i ansiktet)

"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-juni-2009 vid 23:27
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Postad av Gustaf Lindborg Gustaf Lindborg skrev:

Det här var en kul tråd. Men frågan är om Walt Disney skall ägna sig åt sexuella relationer över huvud taget? Och är det här en fråga som inte redan behandlas i media? 

Indirekt så ägnar sig ju Disney redan åt sexuella relationer. Även om man inte ser något i filmerna så förtstår man det ju genom såna enkla saker soma tt karaktärer får barn (t.ex. i Den Lilla Sjöjungfrun 2, Lejonkungen och Lady och Lufsen). Jag tycker att räcker bra som det är och som Daniel sa så finns det redan gott om passionerade blickar och kroppsspråk (Frollo smeker Esmeraldas hals och luktar på hennes hår i Ringaren i Notre Dame eller Nala åh så omtalade "look" när hon och Simba har tumlat ner för backen i Lejonkungen). Såna små saker förstår inte riktigt de yngre men gör ändå att filmerna får en mognare framtoning som tilltalar den lite äldre publiken.

Kan säga att jag är ganska så trött på alla onödiga sexscener som dyker upp lite här och där i filmerna nuförtiden så jag vill verkligen slippa nåt som ens har med sex att göra i en tecknad disney film. Jag menar en disney film är ju mest en film för barn och sånt passar inte riktigt där även om barnen inte förstår hur de ligger till. En film blir inte automatiskt bra bara för den innehåller sex vilket många filmskapare i hollywood verkar tro...  Jag vill kunna titta på en film och veta att den inte innehåller sex helt enkelt.

Angående de där med Frollo och Esmeralda reagerade jag nog på ganska på en gång då jag såg filmen, var väl i tonåren när den dök upp, tyckte de kändes lite konstigt med dom scenerna helt enkelt.

De där med Lejonkungen har jag missat totalt, är inte ens säker på vilken scen ni menar Embarrassed 

Lady och Lufsen scenen känns faktiskt också lite ja onödig kan man nog kalla den ( har inte tänkt på hur scenen kan tolkas förrens jag läste de här ) Dom kunde nog gjort de på ett annat sätt minst lika bra.

De där med att man ägnar sig åt indirekta sexuella relationer tycker jag inte är så farligt däremot, jag menar de är ju inte så konstigt att barn föds, är ju inget främmande för barn att se då de kan ha yngre syskon osv så de har nog lite koll på läget.

Men övrigt är jag emot sexscener i disney filmer hur oskyldiga de än må vara.

Angående kärlekspar är nog Skönheten och Odjuret mina favoriter, för visst Odjuret kanske ser Belle som första bästa flicka men han behandlar henne ju inte så väl i början ( vilket ju inte är så smart om han vill att hon ska bryta förtrollningen ). Sedan  dröjer de ju ett tag innan han inser att han aldrig haft såna känslor för nån  som han har för Belle och de är ju då han blivit kär, och alla vet ju att de inte går att välja själv vem man blir kär i.

Och Belle är väl aldrig intresserad av honom överhuvudtaget förens hon märker att han är mer än ett Odjur och hon får känslor trots att han just är ett odjut till sitt utseende.

Tycker de är så fint när de dansar tillsammans och hon lutar sitt huvud mot hans bröst och han blir lite nervös men samtidigt jätte glad, där kan man se att de är börjar bli riktigt kära Smile

Ändrad av Saga - 24-juni-2009 vid 23:32
Love will be your guide
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2009 vid 19:25
Askungens brölopp är väldigt fint också. Fast jag tycker hon har finare klänning i slutet av trean.   
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2009 vid 17:41
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Vilken disneyfilm har det finaste bröloppet ? (Tycker ni)

Jag måste nog säga bröloppet mellan Ariel och Erik, på en båt,vid havet ..mmmmEmbarrassed kan inte bli mer romantiskt.Heart
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Gustaf Lindborg View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Poäng: 59
inläggsval inläggsval   Citera Gustaf Lindborg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2009 vid 15:05
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Det är utan tvivel det mellan Robin och Marion.
Med vänlig hälsning
Gustaf Lindborg \ duktav@gmail.com

- http://gustaflindborg.wordpress.com/
- http://hobbyrum.wordpress.com/
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2009 vid 14:49
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2009 vid 21:32
Precis, som liten förstod man inte riktigt innebörden av det hela. Snaror runt ljuvliga halsar och liknande var ingenting jag reagerade över mer än att Frollo var elak. Därför är det lite intressant hur väl Disney balanserar på vad som blir förståligt för barn och vad som ger ett mer djup åt filmens lite äldre publik, mycket välgjort.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2009 vid 19:42
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Jag har visst fått problem med att uttrycka exakt vad jag menar på sistoneTongue Ska försöka att inte vira in mig alls och helt enkelt tillägga att jag pratade om Disneys tecknade filmer och inga andra tecknade filmer. Ovanstående citat från mig är alltså angående Disney som ju riktar sina filmer till barn till stor del, av detta faktum grundades också min åsikt.

Lady och Lufsens "morgonen därpå" och Nala och Simbas tumlande nerför backen är såklart helt okej. Jag blir dock lika förvånad varje gång jag tänker på hur Disney lät Frollo agera. Jag har absolut ingenting emot det men det tillhör väl kanske inte vanligheterna att skurken har sådana tydliga sexuella begär till hjältinnan.

Oja, Frollo är ju helt besatt!(snuskgubbe) Fast man anade inte riktigt vad allt det där handlade om som liten, tja inte jag i alla fall. Att Frollo faktiskt tar tag i Ezmeralda, ser ner på hennes bröst,luktar på hennes hår och smeker hennes hals...,det insåg man när man blev lite äldre. Innan hade man inte tänkt så, fattade bara att Frollo var..elak.
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?

Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2009 vid 17:09
Jag har visst fått problem med att uttrycka exakt vad jag menar på sistoneTongue Ska försöka att inte vira in mig alls och helt enkelt tillägga att jag pratade om Disneys tecknade filmer och inga andra tecknade filmer. Ovanstående citat från mig är alltså angående Disney som ju riktar sina filmer till barn till stor del, av detta faktum grundades också min åsikt.

Lady och Lufsens "morgonen därpå" och Nala och Simbas tumlande nerför backen är såklart helt okej. Jag blir dock lika förvånad varje gång jag tänker på hur Disney lät Frollo agera. Jag har absolut ingenting emot det men det tillhör väl kanske inte vanligheterna att skurken har sådana tydliga sexuella begär till hjältinnan.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juni-2009 vid 20:28
"Just sexuella scener ska väl kanske inte alls finnas i en tecknad film kan jag tycka. Visst, lite antydningar hit och dit är det inget fel på men längre än så är det ju inte nödvändigt att gå."

Beror väl på vem den tecknade filmen riktas till. Nu kan jag inte dra mig till minnes någon tecknad film jag stött på som innehåller en riktig, grafisk sexscen, men så länge det passar in i sammanhanget tycker jag inte att om filmen är tecknad eller inte har någon betydelse.
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juni-2009 vid 19:21
Postad av Daniel Daniel skrev:

Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Är jag helt ute och yrar nu eller har de inte redan antytt en homosexuell relation i Ringaren i Notre Dame II? Geten är väl en han? Det är åtminstone vad jag kan minnas att han refereras som ("han är inte så förtjust i soldater" exempelvis). Stenfiguren Hugo är ju också en kille - och blir inte de två "kära" i varandra i uppföljaren?

Djali borde vara en han då han har ett getskägg. Men att kalla det homosexualitet vet jag inte.. Djali är ett djur, Hugo är en stenfigur som vars ev. enda liv äger rum i Quasis huvud. Ett djur kan man ju älska utan att det har någonting med sexualitet att göra. Jag älskar min katt, en hankatt, men det gör inte mig till homosexuell.

Självklart kan man göra det och detta är inte något jag själv skulle kalla för en homosexuell relation - därför sa jag "antytt en homosexuell relation" med en betoning på "antytt" vilket jag glömde föra fram.
Överlag så är kritiker ganska petiga och det var därför jag kom på just detta exempel, jag menar kan man se Robin Hood som rasistisk så kan man väl tycka sig anta att dessa figurer är kära på ett romantiskt vis.

Just sexuella scener ska väl kanske inte alls finnas i en tecknad film kan jag tycka. Visst, lite antydningar hit och dit är det inget fel på men längre än så är det ju inte nödvändigt att gå.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2009 vid 15:02

Lady och Lufsen har ju en ännu snällare variant av "sexscen", där det enbart hintas om vad som kan ha hänt, då de vaknar tillsammans efter Bella Notte-scenen..

Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2009 vid 10:14
Det närmsate man kommit en sexscen, måste väll vara kärleksscenen mellan Simba och Nala under "Känn en doft av kärleken" i Lejonkungen?, Hercules har också en del sexuella scener, men inga jag själv anser som sexscener.

Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juni-2009 vid 03:58
Räknas verkligen Den Lilla Sjöjungfrun, jag menar lägger inte dem rom? Haha, nu kanske jag överanalyserar det här en aning.

Okej, kom förresten nyss på att hon självklart föder sin dotter som människa. Har inte sett DLS 2 men jag tänkte till och kom ihåg trailern.

Ändrad av 101dalmatiner - 06-juni-2009 vid 04:02
Till toppen
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 20:12

Det här var en kul tråd. Men frågan är om Walt Disney skall ägna sig åt sexuella relationer över huvud taget? Och är det här en fråga som inte redan behandlas i media? 

Indirekt så ägnar sig ju Disney redan åt sexuella relationer. Även om man inte ser något i filmerna så förtstår man det ju genom såna enkla saker soma tt karaktärer får barn (t.ex. i Den Lilla Sjöjungfrun 2, Lejonkungen och Lady och Lufsen). Jag tycker att räcker bra som det är och som Daniel sa så finns det redan gott om passionerade blickar och kroppsspråk (Frollo smeker Esmeraldas hals och luktar på hennes hår i Ringaren i Notre Dame eller Nala åh så omtalade "look" när hon och Simba har tumlat ner för backen i Lejonkungen). Såna små saker förstår inte riktigt de yngre men gör ändå att filmerna får en mognare framtoning som tilltalar den lite äldre publiken.

Ändrad av Sockerpajen - 05-juni-2009 vid 20:13
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 18:47

Ja det lär ju dröja bra lång tid innan vi får se en sexscen i en animerad Disneyfilm (och det finns redan för många omotiverade sexscener från Hollywood). Det brukar sällan bli mycket mer än Ömma blickar, kramar och kyssar.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Gustaf Lindborg View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Poäng: 59
inläggsval inläggsval   Citera Gustaf Lindborg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 17:57
Med vänlig hälsning
Gustaf Lindborg \ duktav@gmail.com

- http://gustaflindborg.wordpress.com/
- http://hobbyrum.wordpress.com/
Till toppen
Bellis View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

var: Sweden
Poäng: 21
inläggsval inläggsval   Citera Bellis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 17:44
Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Personligen tycker jag man redan både ser och hör så mycket om homosexualitet på annat håll, och ser det absolut inte som ett önskemål, att ha med det i filmer som till stor del är riktade åt barn.

Jag säger detsamma om heterosexualitet Wink
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 17:37
Jag vill klargöra att jag är står helt på Hades sida. Mina envisa försök att "bevisa" att Blomma är om inte gay åtminstonde Bisexuell betyder inte att jag menar att det på något sätt skulle vara negativt. Jag gillar karaktären Blomma och det är väl som Daniel säger att han bara är extremt feminin. Det är nog många som blir förvånade när det väl går upp för de att Blomma faktiskt är en han.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 16:48
Thumbs%20Up

Mitt fantasifulla svar är alltså att det nog dröjer ett bra tag, och jag tror som flera andra att det i så fall kommer gälla bikaraktärer (det där var iofs jäkligt fyndigt!) i början.
Till toppen
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 16:12
Postad av Hades Hades skrev:

Hoppsan, vad hände där? "Jag trodde ni skulle vara tolerantare och öppnare för olika sätt att leva!"

Min åsikt har ingenting att göra med min syn på homosexualitet.

Jag tycker inte Disney ska satsa på att göra film om homosexualitet eftersom jag inte tror det kommer göras på ett naturligt sätt, utan kännas konstlat för att visa att man minsann låter alla vara hur de vill. Inget fel i det men jag tror att filmen, i överkant, skulle sågas och hyllas enbart pga ämnet den tar upp, för just nu är det så folk tänker. Tyvärr. Därav "folk får fel fokus" eller vad jag skrev. Om Disney gör en film som innehåller homosexualitet om hundra år - grattis, bra gjort. Det har jag dock ingen större nytta av, så därför fokuserar jag på vad som skulle hända om filmen släpptes imorgon och jag tror inte det skulle bli bra, eftersom homosexualitet uppenbarligen fortfarande ses som någonting skumt världen över.

Kanske ska klargöra att jag, som "icketolerant och oöppen för olika sätt att leva" skiter fullständigt i om folk är homo, bi, hetro, vita, svarta, lila, utvecklingsstörda, kristna, muslimer, grovt kriminella eller vad som helst. Framför allt så länge jag gillar en person och får ut någonting av denne, då är sådant extra ointressant. De enda som egentligen stör mig är rökare, och min bästa vän röker så jag kan inte såga dessa heller.

Ledsen Hades, jag tog i för mycket och var frustrerad. Jag menade inte att hoppa på någon personligen och jag har ingen aning om vad ni tolererar. Jag ber om ursäkt till alla er som tog illa vid sig!

Och du har en poäng, tyvärr så tror jag också att folk skulle få "fel fokus" ifall homosexualitet var en del i en disneyfilm. Men jag hoppas och vill fortfarande att Disney ska våga ta det steget, när det känns rätt i tiden vill säga. Det är möjligt att ifall en film med en homosexuell karaktär skulle komma idag så skulle det vara konstlat och tillgjort men vem vet hur världen kommer se ut och 50 år?

Jag slängde mest ut en hypotetisk fråga, när kommer homosexualitet inkulderas i en Disneyklassiker?
För som jag ser det så måste det inträffa någon gång, frågan är bara den ifall jag kommer leva länge nog för att uppleva det...
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juni-2009 vid 14:02

Hoppsan, vad hände där? "Jag trodde ni skulle vara tolerantare och öppnare för olika sätt att leva!"

Min åsikt har ingenting att göra med min syn på homosexualitet.

Jag tycker inte Disney ska satsa på att göra film om homosexualitet eftersom jag inte tror det kommer göras på ett naturligt sätt, utan kännas konstlat för att visa att man minsann låter alla vara hur de vill. Inget fel i det men jag tror att filmen, i överkant, skulle sågas och hyllas enbart pga ämnet den tar upp, för just nu är det så folk tänker. Tyvärr. Därav "folk får fel fokus" eller vad jag skrev. Om Disney gör en film som innehåller homosexualitet om hundra år - grattis, bra gjort. Det har jag dock ingen större nytta av, så därför fokuserar jag på vad som skulle hända om filmen släpptes imorgon och jag tror inte det skulle bli bra, eftersom homosexualitet uppenbarligen fortfarande ses som någonting skumt världen över.

Kanske ska klargöra att jag, som "icketolerant och oöppen för olika sätt att leva" skiter fullständigt i om folk är homo, bi, hetro, vita, svarta, lila, utvecklingsstörda, kristna, muslimer, grovt kriminella eller vad som helst. Framför allt så länge jag gillar en person och får ut någonting av denne, då är sådant extra ointressant. De enda som egentligen stör mig är rökare, och min bästa vän röker så jag kan inte såga dessa heller.

Ändrad av Hades - 05-juni-2009 vid 14:26
Till toppen
 Svara Svara Sida  123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media