Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Megara docka från Disneys Herkules

Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Megara docka från Disneys Herkules
    Postad: 27-april-2009 vid 13:08
Hur många Herkules prylar har du nu ? När jag var liten hadde jag många disney dockor. Ariel,Megara,Esmeralda Pocahontas. Dom dockorna som fanns när filmerna kom. Från märkena tyco mattel m.m. De dockor som finns nu är inte lika fina. Nån som hafft från Skönheten och Odjuret ?
Till toppen
Megara91 View Drop Down
Nykomling
Nykomling

var: Sweden
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Megara91 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-april-2009 vid 13:09
Det behövs inte längre. Jag fjäskade lite för en affär så köpte de in dem :) Japp, jag har precis börjat samla dock så Megara och Herkules blir mina första xD
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-april-2009 vid 20:18
Du kan ju kolla loppmarknader. Sammlar du eller ? jag har själv en stor DLS sammling.
Till toppen
Megara91 View Drop Down
Nykomling
Nykomling

var: Sweden
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Megara91 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-april-2009 vid 13:21
Hejsan jag är ny här men skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig med en sak :)

Jag har letat efter Herkules och Megara dockor hur länge som helst nu. Fick tag i en Herkulesdocka på tradera, dock har den inte samma kläder som i filmen men den får bli så bra så länge ^^
Mitt största problem är att jag inte hittar nån Megaradocka :(

De finns ju på Ebay men där kostar de lite väl mycket :'(
Har frågat mina vänner också om de har sina dockor kvar för jag kommer ihåg att de hade typ varenda Disneydocka som gick att få tag i när vi var små, men icke.
Jag tvivlar på det, men finns det någon vänlig själ här som har Megar och/eller Herkules som de vill bli av med? Jag skulle bli jätteglad :)
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media