| Författare |
Tråd Sök trådinställningar
|
Fjollrika
Storybordartist
Status: Offline
Poäng: 63
|
inläggsval
Citera Svar
Tråd: Köpa filmer på Home Entertainmen Postad: 02-maj-2010 vid 16:57 |
92juar skrev:
Jag har funderat att gå ur där och sedan bli medlem igen bara så att jag kan köpa 5 filmer betala för 1 igen Hihi... |
*skratt* jag tog erbjudandet för något år sedan och fick sedan samma erbjudande i nyhetsbrevet de skickar ut till medlemmar. Så nu har jag två konton  När man tar erbjudandet gör man sig skyldig att köpa en eller två filmer utöver till ordinarie pris, så det blir egentligen 6 filmer för priset av 2 (de skickar alltid en extra film som man inte får välja). Helt ok tycker jag. Man får ett år på sig att köpa den andra filmen, och skulle man glömma bort det (som jag naturligtvis gjorde) skickar de ett mail i god tid och påminner en.
|
|
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
|
 |
Eliaspbo
Foley Artist
var: Sweden
Poäng: 571
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 02-maj-2010 vid 09:35 |
|
Någon som vet om man kan köpa gamla disney VHS på home emtertainmen
Ändrad av Eliaspbo - 02-maj-2010 vid 21:18
|
 |
92juar
Clean-up Artist
Poäng: 226
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 09-mars-2010 vid 17:54 |
Jag har funderat att gå ur där och sedan bli medlem igen bara så att jag kan köpa 5 filmer betala för 1 igen  Hihi...
|
|
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
|
 |
92juar
Clean-up Artist
Poäng: 226
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 26-augusti-2009 vid 19:29 |
|
Jag är medlem där men jag tycker att filmerna är så dyra. Jag har inte hitta någon film där för ett bra pris.
|
|
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
|
 |
Sockerpajen
Scenograf
Poäng: 758
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 29-mars-2009 vid 18:27 |
Hoppas det funkar bra för nu har jag iallafall blivit medlem och beställt 5 filmer.
Det blev: Atlantis, Kogänget, Lilo & Stich, Nalle Puh och Pinochio så nu får min samling en rejäl sving framåt.
|
|
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
|
 |
Emmaaa
Scenograf
Poäng: 794
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 28-mars-2009 vid 23:06 |
|
Min mamma tog det erbjudandet innan jul och på de viset fick jag 3 eller 4 nya disney dvd:er ;D Jag tyckte då att det var bra men jag vet inte om det fanns någon hake,
|
|
Before a Young Lion became a King.
Before a Beauty Tamed a Beast.
Before Aladdin Unleashed a Genie.
There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
|
 |
råttigan84
Clean-up Artist
Poäng: 59
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 28-mars-2009 vid 20:13 |
Hej! Jag har tidigare varit medlem och har inget direkt att klaga på. Starterbjudandet är oslagbart! Jag tror du måste köpa två filmer till ordinarie pris innan du kan gå ur, sen är det bara att ringa eller maila har jag för mig. Så du har inget att oroa dig för, prova på bara!
|
|
Hmm.. impressive. Is it magic? OR MAGNETS!
|
 |
Sockerpajen
Scenograf
Poäng: 758
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 28-mars-2009 vid 14:01 |
hejsan. Som säkert många har sett så har Homeenter Filmclub skickat ut reklam för att de har ett erbjudande med "Ta 5 filmer och betala för 1".
Jag funderar på att beställa detta (och kunna bättra på min disney-samling) och på så vis gå med i deras filmklubb.
Någon har nån erfarenhet av Homeenter? Hur går man tillväga för att gå ur klubben?
MVH,
Sockerpajen
|
|
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
|
 |