CiteraSvarTråd: Älvdalen Postad: 18-september-2011 vid 11:22
Jag håller på med att skapa en form av ljudbok. Den är inspirerad av berättelsen om Tingeling. Jag skriver det mesta av musiken och manuset själv och tänker använda mig av mig själv och ett par begåvade teatermänniskor när det gäller röstinspelningen. Nu undrar jag, finns det något annat ställe än disneyfairies.se där man kan läsa om Älvdalen? Jag vill veta så mkt mer än vad som står där. Någon som har någon länk eller något annat tips så skriv gärna här. Om det finns någon som tycker detta låter intressant eller rent av avskyr min idé så får ni dela era åsikter. All kritik är välkommen!
På Wikipedia står det bara lite om Tingeling. Men jag får kolla lite andra älvfilmer. Hörde om någon George Lucas gjort. Sen hade jag tänkt dra ut i skogen för att få lite inspiration. Kul att du tyckte det var intressant :) Om jag är nöjd med slutresultatet så kommer jag nog skicka iväg den nånstans :P
Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum