CiteraSvarTråd: Don Bluth Postad: 07-juni-2009 vid 13:52
Hej
Jag vet att jag är illa ute eftersom de filmer jag söker information om inte tillhör Disney skaparna utan den före detta arbetaren Don Bluth, men eftersom ni alla är så kunniga inom barnfilm undrar jag om någon vet ifall "All dogs go to heaven" aka "Änglahund" kommer att släppas på dvd i Sverige, på svenska. Jag har filmen på engelska men det vore en dröm att ha den på svenska.
Åh! All Dogs Go To Heaven förstörde mig totalt när jag pappa hyrde den åt mig när jag var omkring 6 år. Jag hade inte gråtit så mycket sedan jag såg Landet för Länge Sedan första gången... Vad är det med Don Bluth och supersorgliga filmer?
Jo Änglahund är en fin film. Har haft den på vhs på svenska en gång i tiden. Uppföljaren är inte fullt lika bra, men det är helt förståeligt. Av Landet för länge sedan har de väl gjort en 13-14 filmer för många utav.
Nimh's Hemlighet är en annan riktig storsnyftare. Han tycker väl om dramatiska filmer Bluth =)
@Akeruru. *Host* Nerladdning *host*
Filmer som inte finns att köpa får man bygga egna DVD'er av. ^_^
Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum