Det gör det om man nått tillräckligt högt upp i poängstegen. Varför denna nya begränsning kanske du undrar då? Jo det beror helt och hållet på dig, jag tröttnade på dina poänglösa inlägg av bilder i trådarna. Så även om du skulle skapa nya konton (som du så ofta gör) så gäller detta även dessa.
Så liksom inlägg på detta forum ska inbjuda till diskussion med andra så bör även bilder göra detta. Att lägga in en bild på Heffa bara för att det är en tråd om Puhs film om Heffaklumpen tillför inget mer till diskussionen om frågan händelsevis inte var "Hur ser Heffa ut?". Ska det dessutom postas medelstora bilder i tid och otid tar forumet längre tid att ladda. Dessutom bör dessa bilder vara från webbtjänster som tillåter att man sk. direktlänkar bilder.
Om du kan tänka dig att begrunda detta och försöka hålla dig till riktlinjerna ovan i fortsättning när du lägger in bilder kan jag tänka mig att återgå till hur det var innan på denna punk. Det är upp till dig.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"
Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum