Och, jo, jag har tänkt på det... Fast Blixten visste å ena sidan att han inte var en riktig hjälte; Bolt vet inte det. Jag ser fortfarande fram emot filmen, dock! (Jag undrar vad han kommer att heta på svenska... "Blixten" är ju redan upptaget?)
Det finns även ett avsnitt av Räddningspatrullen som handlar om en hundskådis. Skillnaden där var dock att hunden som på film kunde flyga och göra farliga trick. men i verkligheten var han höjdrädd och en mes (och då menar jag inte en liten fågel ^_^).
PS: Jag har rättat till rubriken
Ändrad av Daniel - 16-augusti-2008 vid 15:09
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"
Det finns även ett avsnitt av Räddningspatrullen som handlar om en hundskådis. Skillnaden där var dock att hunden som på film kunde flyga och göra farliga trick. men i verkligheten var han höjdrädd och en mes (och då menar jag inte en liten fågel ^_^).
PS: Jag har rättat till rubriken
tack daniel
det är rätt inter sant att disney gör 3 liknade filmer/avsnitt
undrar varför de gör det?
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Det finns även ett avsnitt av Räddningspatrullen som handlar om en hundskådis. Skillnaden där var dock att hunden som på film kunde flyga och göra farliga trick. men i verkligheten var han höjdrädd och en mes (och då menar jag inte en liten fågel ^_^).PS: Jag har rättat till rubriken
tack daniel
det är rätt inter sant att disney gör 3 liknade filmer/avsnitt
undrar varför de gör det?
Det är mycket bra fråga. Har dem svårt att komma på en handling eller?
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum