Status: Offline
Poäng: 51
Tråd: Glad Heffaloween! Postad: 19-oktober-2006 vid 09:36
Idag den 19e är ett heligt datum. Ett år sedan Puhs Heffaklump Halloween. Så nu firar vi Heffaloween. Snåla inte med godis och coca cola ikväll när ni bänkar er med Puhs Heffaklump Halloween!
Ändrad av 101dalmatiner - 13-augusti-2007 vid 16:46
Postad: 19-oktober-2006 vid 21:30
Skillnaden är att Heffaloween går i heffaklumpens tecken, man kollar på filmen, käkar godis och känner allmänt välbehag av myspys-känslan Sjumilaskogen och dess invånare inger. Den största skillnaden är kanske att den infaller den 19e oktober istället för 31 oktober (USA) första lördagen i November (Sverige).
var: Sverige
Poäng: 693
Postad: 21-oktober-2006 vid 10:55
101dalmatiner skrev:
Skillnaden är att Heffaloween går i heffaklumpens tecken, man kollar på filmen, käkar godis och känner allmänt välbehag av myspys-känslan Sjumilaskogen och dess invånare inger. Den största skillnaden är kanske att den infaller den 19e oktober istället för 31 oktober (USA) första lördagen i November (Sverige).
aaa men då vet jag låter ju hel mysigt ju =) Lite synd att man missade det då =/ Var faktiskt på väg att hyra heffaklumpens halloween eller vad filmen nu heter igår faktiskt men jag struntade i det av nån andledning ....
Postad: 21-oktober-2006 vid 22:47
Vänta tills nästa Heffaloween med att hyra den så firar vi då! Se istället Puhs film om Heffaklumpen först, då Puhs Heffaklump Halloween är uppföljaren på den.
Postad: 19-oktober-2007 vid 13:50
Glad Heffaloween allihopa! Härligt att den infaller på en fredag i år! Ät mycket godis och svep in er i filtar och skicka igång mysrullen lagom tills mörkret har lagt sig och höstvindarna viner i trädens sista löv.
Ändrad av 101dalmatiner - 19-oktober-2007 vid 14:55
Postad: 19-oktober-2008 vid 20:07
Glad Heffaloween allihopa! Hoppas ni har laddat med godis och har Puhs Heffaklump Halloween-dvd'n redo för nu är det dags igen. Jag ser den för fjärde gången, fjärde året i rad och ser den för första gången på engelska i kväll. Mycket nöje alla Heffa-fans.
Postad: 19-oktober-2009 vid 19:25
Happy Heffaloween alla Puh-fanatiker!!! Nu är det dags! I med era dvd-skivor och fram med godiset! Puhs Heffaklump Halloween är redo att bli kollad på igen!
Postad: 20-oktober-2009 vid 11:45
Ingen mer än jag som firade Heffaloween igår? Det var lyckat men att den inföll på en måndag i år tog givetvis bort lite av känslan. En fredag eller lördag är de enda riktiga dagarna för en riktigt lyckad Heffaloween.
Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum