Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Björnbröder 2

Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
tokar86a View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera tokar86a Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Björnbröder 2
    Postad: 05-december-2005 vid 09:53
Hej

Dom kommer att göra en uppföljare till Björnbröderna och den kommer att komma att ha premiär någon gång nästa år. Ni kan läsa mer om ni går in på den här länken
http://www.imdb.com/title/tt0465925/

MVH

Tokar86a
Jag tror inte att det är riverdanse-truppen på turne

Administrator på Pokemon.se/forum
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-december-2005 vid 09:56
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sverige
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-december-2005 vid 12:42
Men varför en uppföljare till björnbröder egentligen, det är ju en film som verkligen har ett bra slut, fast det är klart kan man göra uppföljare till storfilmer som askungen och lejonkungen och Skönheten och odjuret så kan man väl göra det till Björnbröder också...  
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Moderator - Memento Mori

Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-december-2005 vid 12:49
Postad av TetteN87 TetteN87 skrev:

Men varför en uppföljare till björnbröder egentligen, det är ju en film som verkligen har ett bra slut, fast det är klart kan man göra uppföljare till storfilmer som askungen och lejonkungen och Skönheten och odjuret så kan man väl göra det till Björnbröder också...  

Av samma skäl som varför man gorde uppföljare till andra filmer, ett tips är att det inte är konstnärliga skäl.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-december-2005 vid 20:09
Jo, fast jag tycker det är verkligt synd att göra en till björnbröder... Den är underbart tecknad som flera av de äldre filmerna och eftersom den har ett så bra slut blir en uppföljare bara fånig!  Fast det är klart den skulle ju kunna bli bra (vågar dock inte tro det)
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
Hanna_N View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 131
inläggsval inläggsval   Citera Hanna_N Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-december-2005 vid 13:10

Jag hoppas verkligen att björn bröder 2 inte blir en stor flopp..

Men det är klart att jag kommer att se den, jag menar Rut och Tuke är ju jätteroliga i ettan, så de måste vara roliga i tvåan också.

Boom baam baby, rafsa fram käket..hungerkungen gungar in
Till toppen
tokar86a View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

inläggsval inläggsval   Citera tokar86a Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-februari-2006 vid 10:14
Ja det återstor att se om de är det.

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2006 vid 15:06
Hoppas den blir lika bra gjord som bambi 2.
Till toppen
tokar86a View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

inläggsval inläggsval   Citera tokar86a Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-mars-2006 vid 09:55
Här kan ni titta på trailers till filmen.

http://www.bbear.org/goodies.php

AdminEdit: Gjorde länken klickbar

Ändrad av Daniel

Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Poäng: 56
inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-april-2006 vid 16:58

ja varför göra en uppföljare till björnbröderna det finns så många andra filmer man skulle kunna göra uppföljare till

Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-april-2006 vid 00:26
ja, Björnbröder är en sån film som bara inte ska ha nån uppföljare!!Disapprove
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2006 vid 16:00
undra vad den kommer att handla om, jag som tyckte att björnbröder hade det perfekta slutet
Till toppen
The Chosen One View Drop Down
Animatör
Animatör

var: Sweden
Poäng: 91
inläggsval inläggsval   Citera The Chosen One Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2006 vid 20:51
Postad av nina nina skrev:

undra vad den kommer att handla om, jag som tyckte att björnbröder hade det perfekta slutet
Hur va slutet?Ermm
Jag lever för staden.
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2006 vid 09:26
han väljer ju att vara björn
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2006 vid 10:37
Jag förstår inte riktigt hur dom ska få till det här. Jag menar den första filmen hade ju redan ett bra slut! Uppföljaren kommer säkert bara förstöra. Och dessutom, vad ska den handla om då!?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2006 vid 13:01
ja precis vissa filmer ska det vara en uppföljare på men inte andra och jag tror att björnbröder inte kommer bli als bra
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-april-2006 vid 11:09
Ja, och vad ska den handla om!? SKa han typ ändra sig och inte vilja vara bjrön längre eller? Hur bra kommer det bli på en skala?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-april-2006 vid 16:50
inget bra i alla fall. De kanske ska ut på äventyr men det känns som om filmen kommer att floppa
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent

Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-april-2006 vid 14:43
Jag gillade inte björnbröder... den saknade disneygnistan. En uppföljare kan bara bli sämre... men jag håller med er andra om att den första hade en ganska slutgiltig final, kändes det som.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-april-2006 vid 23:08
nej jag gillade inte heller björnbröderna så värst mycket men som du däger den kan bara bli sämre och då är den inte bra
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2006 vid 21:15
Hoppas den blir bra, för jag gillar verkligen första filmen.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juni-2006 vid 18:30
nu har jag läste vad denna film ska handla om  men jag måste säga att jag inte riktigt hängde med...tycker den verkade lite luddig eller  nått åt det hållet eller så är det bara jag som är lite ja dum i huvudetTongueEmbarrassed

men om nu kenai och denna nita har ett så starkt band till varandra  varför fick man inte se henne i den första filmen då ShockedWink 
Love will be your guide
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2006 vid 17:29
Va? Vad ska den handla om då? Shocked Sorry att jag är lite efter haha
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2006 vid 17:52
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2006 vid 17:58
Tackar, gick in från ett annat håll och då kom det inte fram något.
Om du är dum i huvvet är jag det med, för jag förstår verkligen inte det här. Jag ställer mig samma fråga som du skrev, om Kenai och Nita nu har ett så starkt band till varandra, varför fick man inte se henne i ettan? Det verkar ju helkonstigt, för då går ju Kenai igenom sin största förändring. Dessutom borde hon varit med när han fick sitt totem (eller vad heter det?). Eller är det bara jag som inte förstår varför man inte såg henne i ettan?

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juni-2006 vid 12:18
okej då är jag inte dum i huvudet (eller så är jag iaf inte ensam om att vara detTongueWink) jo det är ju det jag oxå undrar över om de nu har så starkt band till varann varför var hon inte med när han fick sin tottem...elller hon kanske var där nånstans men man inte såg henneErmm men det är väl så att de ville göra en uppföljare o så hittade de på denna historia o brydde sig inte så mkt om det blev lite knasigt eller hur man nu ska säga...

Ändrad av Saga - 19-juni-2006 vid 12:20
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juni-2006 vid 21:17
Det verkar som att filmen kommer hit före USA. Enligt www.disney.com så kommer inte filmen ut i USA förän den 29 Augusti. Medans den släpps här den 23 August. Vad beror det på tro ?
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 08:51
Det var lite konstigt att den släpptes tidigare här än i USA Ermm

Jo troligen tänkte dom väl inte på hur väl det stämde med ettan, som du sa Saga. Det verkar väl rimligt. Men det stör mig i alla fall. Om det var en så pass viktig person i hans liv borde hon varit med i ettan med tanke på hur mycket stora saker som händer honom i den.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent

Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 10:59

Men vad jag förstår så verkar hon väl inte ens tillhöra hans stam? De var väl lekkamrater som små, men så kanske de särades på? Och så knasigt kanske det inte är, att hon inte medvarkar i ettan menar jag, eftersom det skulle bli för många karaktärer att hålla reda på...

För övrigt verkar det som om teckningen håller samma kvalitet som i första filmen! Vilket framsteg!

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 19:56
jahapp så de tillhör inte samma stam, men hur kan de då ha så starkt band dårå heheWink och visst det skulle kanske bli för många karaktärer men jag  tycker det blir lite halvdåligt när de ska ha ett så starkt band och så får man inte veta det förrens han är björn...men men det är ju en uppföljare så och då kan ju vad som helst hända tydligen...sen vad det gäller att teckningen att den håller samma kvaliét ja de får man ju iaf tack förTongueSmile
Love will be your guide
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media