Jag tycker INTE om Austin & Ally. Jag tycker att serien är mycket tråkig. Men om du gillar den så är det inget fel med det. Den bästa otecknade serien på Disney Channel, tycker jag är A.N.T Avancerad Ny Talang.
Live-action-serier från Disney är Djävulens påfund, det står jag fast vid. Det enda som är värre än en otecknad disney-serie är en otecknad disney-serie dubbad till svenska.
Tycker fler live-action serier är betydligt bättre än vissa animerade. Ser mkt hellre Austin och Ally, Jessie, Sonnys chans och Thatch That´s so raven än Phineas och Ferb. Kick Buttowski, Änsliga Egon tex.
Exemplen du drog upp var kanske inte de bästa. Lite som att säga; jag föredrar att suga på en glödande kolbit framför att trycka tungan mot gallret på en tänd grill.
Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum