Aha! Jag önskar att han inte höll på att byta ut ord så ofta, då skulle inte meningarna bli fullt så oläsliga.
American Dragon är i vilket fall som helst en riktigt tarvlig serie som man för några år sedan (innan man blev van) aldrig skulle kunnat tro var en Disney-serie.
Ändrad av 101dalmatiner - 27-augusti-2008 vid 00:51
Jag kan faktiskt tycka att den är ganska charmig, eller iallafall sebar. DEn har ändå ett visst djup och är bra mycket bättre än t.ex. Ersättarna Fairly Odd Parents, Brandy och Herr Morris och Rasten..
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
tja åtminstone så hänger avsnitten ihop med varandra och när saker händer som t.ex. i slutet av säsongen när Rose försvinner så upplever karaktärerna iallafall känslor som verkar äkta.
Allt detta är då i jämförelse med resten av DC-programmen.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte ta bort dina inlägg i detta forum Du kan inte ändra dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa omröstningar i detta forum Du kan inte rösta i omröstningar i detta forum