Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten

 Svara Svara Sida  <1 7891011 14>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2010 vid 18:18
Ja, inte vore det fel att ha Cruz med i filmen. Jag älskar det senaste resultatet av ett sammarbete mellan Depp och Cruz: Blow. En fantastisk och sorglig film om...
JAG SAKNAR JOHNNY DEPP-TRÅÅÅDEEEEEEN!!!!

 

CryCryCryCryCryCryCry



Ändrad av 101dalmatiner - 13-februari-2010 vid 18:19
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 18:12

Johnny Depp says Rob Marshall's new 'take' on 'Pirates 4' convinced him to return as Captain Jack

He may be the "Mad Hatter" in the upcoming blockbuster "Alice in Wonderland," but this summer Johnny Depp will be heading to Hawaii to shoot the fourth installment in the popular "Pirates" franchise, "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides."  For awhile, Depp openly questioned whether a fourth installment would ever occur.

After Depp's longtime friend Dick Cook was essentially fired as Chairman of Walt Disney Studios early last Fall, the superstar raised some doubt over whether he still wanted to return for another go around as Captain Jack Sparrow.  Depp revealed today that it was actually the dismissed Cook who helped convince him to still do the picture.

"I had a very good conversation with Dick Cook who is someone I admire greatly and that helped," Depp said.  "And also we're going to come at it with a different angle at it.  And [director] Rob Marshall has a completely different take on it."

What that "take" is remains to be seen, but so far changes include the addition of Penelope Cruz in a mysterious, but prominent role.

However, "Stranger Tides" is a long way off for Depp at this point.  He'll soon head to London for the Royal World Premiere of "Alice" and still has endless questions ahead of him about his seventh, yes, seventh collaboration with director Tim Burton.  The biggest surprise?  It turns out Burton didn't have to approach his old friend with a hard sell to make the movie.

"To be honest he could have said Alice and I would have said [yes]," Depp tries to get out as the assembled press irrupt in laughter. "I would have done whatever character Tim wanted. Certainly the fact it was the Mad Hatter was a bonus and a great challenge. And to try and find this guy and not just to be a rubber ball that you heave into an empty room and bounce all over the place, But also to bring a little bit more of history or gravity to the guy."

Depp embraced the role by doing research not just into Lewis Carroll's books, but where the origin of the term "mad as a hatter."  It turns out the glue hat makers used to use had high levels of mercury in them which had severely adverse side effects.

"So, [I looked at him] as damaged goods -- physically damaged and a little obtuse -- instead of this hyper nutty guy," Depp recalls.  "He could go from one second high fluting and a lot of levity and then into some dangerous, potential rage and some tragedy."

Burton adds, however, "Being that it was a Disney movie, we tried to not focus so much on the Mercury poisoning aspect. "

One of Depp's other major concerns was the fact he's used an English accent a number of times already in films such as "Finding Neverland," "Chocolat" and "Charlie and the Chocolate Factory."  Depp notes, "You've got to really pay attention to where you have been. That's the great challenge. You may get it wrong. There is a very good possibility you could fall flat on your face. I think that's a healthy thing for an actor."

With Burton by his side, Depp was asked if his kids had a favorite movie in the now growing Burton/Depp library.  Without a beat Depp says "Edward Scissorhands."

"They connect with the character and I think they see their dad feeling that isolation -- that loneliness and he's a tragic character," Depp says. "They ball everytime they see it."

Starting on Tuesday Johnny Depp will be starring opposite Angelina Jolie in the new thriller "The Tourist."  As the session ended, Depp was asked to comment on what should turn out to be one of his increasingly rare contemporary roles.

"I think it will be swell. I like the french film I liked it a lot and my friend played the part in that and I liked it and I thought it might be interesting to explore this character," Depp says. "You never know what's going to happen. i suspect there might be a few paparazzi in Venice."

And a circus even the Mad Hatter would find daunting

"Alice in Wonderland" opens in 3-D and IMAX nationwide on March 5.

Källa: http://www.hitfix.com/blogs/2008-12-11-awards-campaign-2009/posts/johnny-depp-says-rob-marshall-s-new-take-on-pirates-4-helped-convince-him-to-return-as-captain-jack

Okej, en hel mer eller mindre pinsamma stavfel åt sidan, detta är jättehärliga nyheter! Depp gillar uppenbarligen den nye regissörens vision och det får mig genast att känna mig lugn. Lite kul kommentarer angående Alice också. Hans barns favorit bland hans egna filmer är Edward Scissorhands, kloka ungar det där.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 18:45
har det funnits en johnny depp tråd? varför försvann den?
"avatar av fireleaming"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-februari-2010 vid 10:06
Det är en lång historia (längre än tråden hann bli) men för att dra den korta versionen: Tråd handlade om Johnny Depp = Tråd handlade inte (så mycket) om Disney = Off Topic = Låsning av tråd = Stor sorg och besvikelse hos de som var glada över att någon tagit intiativet att skapa en Depp-tråd.
Tråden skapades 2007-08-april vid 18:30 och låstes en knapp månad senare.
Den lever i våra hjärtan. Och när Depp har gjort, låt oss säga tio filmer under Disney's fana så kanske han får ett erkännande om att vara en stor del av Disney och då kan tråden återuppstå.

Ändrad av 101dalmatiner - 24-februari-2010 vid 13:39
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-februari-2010 vid 13:23
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-februari-2010 vid 14:39
När är det inspelningsdags? Diverse skådespelarrykten florerar ju än och Johnny Depp börjar spela in The Tourist i dagarna. Kommer det igång i sommar?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-februari-2010 vid 17:21
Mycket riktigt. Inspelningen är plannerad att dra igång nu i sommar. Så det blir nog några riktigt stressiga månader att få allt på plats där nere. Som sagt bra för Hawaiis tydligen haltande ekonomi.

Ändrad av 101dalmatiner - 25-februari-2010 vid 00:45
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 01:45

Yahaharrrrgh! Det var minsann en mäktig syn på min ära! Ah, det är vackra blå vatten On Stranger Tides kommer att filmas på. Kan det bli bättre? Arrrgh!

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 21:16

Ian McShane tycks vara spikad för att spela Captain Blackbeard. Coolt. Jag har bara sett honom i Sexy Beast (asbra film) och Death Race (rutten men underhållande film). Han är en bra skådespelare med ett hundratal roller i ryggen. Det här kan bli hur bra som helst.

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 21:23
Nu när du nämnde Death Race började jag fantisera om Jason Statham som pirat. Men sin härliga dialekt och råa stil, det skulle nog kunna fungera ^_^. 
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 21:33
Haha, kul att du nämner det, Danne. Jag har faktiskt själv funderat på det då jag är ett stort fan av Statham i allt han gör. Hans röst går inte heller av för hackor. Han och Peter Stormare (som jag envisas med att tjata om) skulle bli ett riktigt badass radarpar i en POTC-film. Två totala psykopat-pirater med en helt egen agenda.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 21:42
kommer verkligen bli spännande med en ny caribien film jag älskar verkligen den första :D gillar hur sparrow stolt stiger i land från sitt sjunkande skepp i öppnings scenen pluss att jag verkligen vill ha en sån hund som vaktade nycklarna i fängelset tror att det är en berger picard men tyvärr är ju de hundarna ganska ovanliga i sverige

hoppas manuset till nästa film är bra jag gillar såklart alla filmerna men jag tycker storyn i tvåan är lite bristfällig emellanåt 
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 21:57
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Haha, kul att du nämner det, Danne. Jag har faktiskt själv funderat på det då jag är ett stort fan av Statham i allt han gör. Hans röst går inte heller av för hackor. Han och Peter Stormare (som jag envisas med att tjata om) skulle bli ett riktigt badass radarpar i en POTC-film. Två totala psykopat-pirater med en helt egen agenda.

 

Crank: High Voltage gör att jag spontant aldrig mer vill höra namnet Jason Statham. Å andra sidan ska man väl förlåta, vem som helst kan ta ett snesteg och medverka i tidernas sämsta film. Peter Stormare hade jag dock inte bangat, absolut inte. Kan erkänna att jag sett väldigt lite med honom, men i Fargo visar han att han är briljant på att spela psykopat! Blir mer och mer sugen på den här filmen faktiskt, med eller utan Stormare.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2010 vid 08:23

Personligen hoppas jag att ett sådant exempel som jag lade fram (Stormare+Statham) kommer att specialskrivas till ett framtida manus som inte bygger på en bok där sådanna karaktärer inte finns med (dvs On Stranger Tides). Jag hoppas att POTC V kommer regisseras av Burton.

Jag blir besviken att du säger så om High Voltage, jag har förvisso inte sett filmen än men jag är övertygad om att den är åtminstonde nästan lika bra som den första Crank som är en av de roligaste filmer som någonsin gjort. Jason knäcker i allt han gör. Snatch är förstås bäst hittiills.

Ändrad av 101dalmatiner - 26-februari-2010 vid 08:32
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2010 vid 09:13
"Tänk att stå på stranden och se det mäktiga fartyget komma glidande förbi!!!"

 

Det var det visst en kille som gjorde:

http://www.youtube.com/watch?v=7xBprP6DdM0
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-mars-2010 vid 15:07
Harrrgh! Om man bara fått chansen att följa med på The Pearl's eleganta seglats från Bahamas till Hawaii... Det hade varit något det... Låt oss hoppas att Mäster Depp aldrig kommer att tröttna på att porträttera "The greates pirate we've ever seen". Och låt oss hoppas att On Stranger Tides kommer att bli en ännu större succé än de bisarra rymdsmurferna i det uschliga Avatar-skräpet. Savvy?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-mars-2010 vid 23:08
Det är jag beredd att skåla på. Och med tanke på hur underskattade de två uppföljarna är får vi hoppas att folk fattar galoppen den här gången. Hoppas verkligen att filmen spräcker alla rekord. Hypen kommer onekligen att bli någonting som dundrar och får marken att skaka. Längtar tills cirkusen drar igång på allvar och man får ducka för trailers och bilder som poppar upp överallt.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-mars-2010 vid 11:23

McShane och Cruz tycks nu vara 100% ombord på projektet. Jerry "the man" Bruckheimer själv bekräftade det häromdagen. Han lugnade också oss som har varit oroliga då rykten om att Barbossa inte skulle vara med i filmen, med att säga att Rush med största sannolikhet är med även han. Whew!!!

Han avslöjade också att Cruz kommer att spela Blackbeards dotter och att det kan komma att flamma till lite mellan henne och Jack.

Jag fick idag reda på att det verkar som Gore Verbinski kommer att co-producera filmen. Pangnyheter med andra ord. Om Gore får vara med på ett hörn och peta lite så tror jag att det här har ännu större chanser att spräcka Awesome-o-metern.

 

Dessutom annonserar filmgänget efter "danskunniga kvinnor utan förstorade bröst"... En teori är att de ska spela sjöjungfrur och/eller sirener.

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-mars-2010 vid 22:22
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

 

Dessutom annonserar filmgänget efter "danskunniga kvinnor utan förstorade bröst"... En teori är att de ska spela sjöjungfrur och/eller sirener.




Läste också det. Kraven för de kvinnliga statisterna är tydligen att de ska vara vackra modeller som måste vara längre än 1.73 men inte över 1.76. Storlek 34-36, ålder 18-25, och som sagt, inga bröst-implantat.

Oj, så open-minded man kan vara då.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-mars-2010 vid 14:47
Harrrgh!!! Det här är bra. Det här är mycket bra! Haarrgh, harrrgh, harrrrrrgh!!! Med Kapten Verbinski som andre styrman så kommer den här skutan att seglas med stadig hand! Savvy?
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-mars-2010 vid 14:58
Postad av Jack-Sparrow Jack-Sparrow skrev:

Harrrgh!!! Det här är bra. Det här är mycket bra! Haarrgh, harrrgh, harrrrrrgh!!! Med Kapten Verbinski som andre styrman så kommer den här skutan att seglas med stadig hand! Savvy?


Tycker inte att Gore Verbinski är en speciellt duktig regissör. Gillade dock hans "The Weather Man" med Nic Cage.


Ändrad av Emmylee - 23-mars-2010 vid 15:11
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2010 vid 13:52

Arrrgh! Efter hans fantastiska pirat-trilogi så har han bevisat att han är mer än duglig. Savvy?

Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2010 vid 16:56
Postad av Jack-Sparrow Jack-Sparrow skrev:

Arrrgh! Efter hans fantastiska pirat-trilogi så har han bevisat att han är mer än duglig. Savvy?



Kort svar:Nej

Långt svar :Neeeeej
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 12:28
Jag går nu.
Jag går under jord, till platser där Pirates of the Caribbean är uppskattat och Alice in Wonderland inte är underskattad. Jag kommer att invänta On Stranger Tides och när den väl kommer, på The Frabjous Day, så kommer ni att äta upp era ord och Avatar kommer att blåsa för vinden.

 

Varväl.

Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 13:24
he he vi får väll se... tråkigt att du sticker det är roligt att läsa dina komentarer
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 21:09
Jag vet inte om jag ens vill se nästa Pirates of the Carribean film, jag tycker verkligen det är nog nu. Jag tror inte jag vill se Avatar, och Alice i underlandet ska jag se nästa vecka och jag hara bara goda förväntningar av den.
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 14:24

Yarrrgh!!! On Stranger Tides kommer att filmas i 3D!!! Ah, det blir en riktig bredsida i skrovet på Avatar-sumpen! Harrgh! Harrgh! Harrgh!!!

Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 15:10
Vilken överraskning. Några andra meningslösa gimmicks och trender dem ska haka på? 
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2010 vid 20:16
Jaha, där ser man. Nu är snart botten nådd:

Megan Fox i nya POTC:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article7210747.ab

I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Fjollrika View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2010
Status: Offline
Poäng: 63
inläggsval inläggsval   Citera Fjollrika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2010 vid 20:34
Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Jaha, där ser man. Nu är snart botten nådd:

Megan Fox i nya POTC:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article7210747.ab


*asg* fast jag tyckte bättre om den här:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6816486.ab

Det är helt makalöst hur rykten kan cirkulera egentligen. Måste ge Michael Bay lite credd om ryktet om Megan Foxs avsked stämmer - hon var tydligen för mager.
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 7891011 14>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media