Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Den lilla sjöjungfrun 3

 Svara Svara Sida  <1 7891011 13>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2008 vid 12:47
oj, vad glad att jag gick in på datorn nu :)
 
och vad roligt att vi fick samma fodral som Amerika, och extra matrialet ser jue ut att vara likadant Smile Rösterna ser oxå bra ut de me! Skönt att det blev nästan som i serien/uppföljaren!
 
Tack så jätte mycket för informationen!


Ändrad av Emmaaa - 19-augusti-2008 vid 13:07
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2008 vid 13:14
Ja, vad kul att vi får samma fodral som Amerika. Och Myrra var ju rösten till Ariel i 2an. Hoppas dom svenska rösterna låter bra.

Ändrad av disney_girl - 28-augusti-2008 vid 16:44
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2008 vid 16:48
Det är en gammal sång med som Sebastian sjunger som heter Jump In The Line. Kommer den dubbas eller vara kvar på engelska ? Eftersom att sången är en gammal klassiker.

Ändrad av disney_girl - 04-september-2008 vid 12:44
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-september-2008 vid 14:58
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Det är en gammal sång med som Sebastian sjunger som heter Jump In The Line. Kommer den dubbas eller vara kvar på engelska ? Eftersom att sången är en gammal klassiker.
 
Bra fråga, antagligen.. kanske... den dubbades inte på musiktrailern men det hade den jue en anledning till... antagligen gör de de., kanske Tongue
 
 
Längtar sönder mig själv till filmen nu, en månad kvar och jag håller på att få attacker eftersom filmen så fint och vänligt redan ligger ute på youtube så vill jag jue se men jag vill inte se för att jag ska vänta till 1 oktober!
Big%20smile


Ändrad av Emmaaa - 05-september-2008 vid 14:58
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
IHope View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera IHope Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-september-2008 vid 02:22
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Det är en gammal sång med som Sebastian sjunger som heter Jump In The Line. Kommer den dubbas eller vara kvar på engelska ? Eftersom att sången är en gammal klassiker.
 
Bra fråga, antagligen.. kanske... den dubbades inte på musiktrailern men det hade den jue en anledning till... antagligen gör de de., kanske Tongue
 
 
Längtar sönder mig själv till filmen nu, en månad kvar och jag håller på att få attacker eftersom filmen så fint och vänligt redan ligger ute på youtube så vill jag jue se men jag vill inte se för att jag ska vänta till 1 oktober!
Big%20smile


Kommer filmen ut i Oktober i Sverige? Eller menade du USA?
*~* Love to sing and play piano *~*
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-september-2008 vid 18:24
Postad av IHope IHope skrev:

Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Det är en gammal sång med som Sebastian sjunger som heter Jump In The Line. Kommer den dubbas eller vara kvar på engelska ? Eftersom att sången är en gammal klassiker.
 
Bra fråga, antagligen.. kanske... den dubbades inte på musiktrailern men det hade den jue en anledning till... antagligen gör de de., kanske Tongue
 
 
Längtar sönder mig själv till filmen nu, en månad kvar och jag håller på att få attacker eftersom filmen så fint och vänligt redan ligger ute på youtube så vill jag jue se men jag vill inte se för att jag ska vänta till 1 oktober!
Big%20smile


Kommer filmen ut i Oktober i Sverige? Eller menade du USA?
 
Filmen kom den 26 augusti til USA, så den 1 oktober kommer den hit Smile
 
fast det verkar som om den kommer som hyrvideo 22 september...


Ändrad av Emmaaa - 11-september-2008 vid 18:47
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 20:02
Ja det är ju märkligt att filmen kommer ut som hyr först och sedan som köpfilm.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 20:26
Ja det är ju inte allt för vanligt. Men enl. Disneys pressrelease i Sverige så har man angett, 24 september (inte 22), för hyrvideo. Jag förstår inte riktigt logiken bakom att låta hyrmarknaden släppa den tidigare än köpmarknaden. Men tanke på risken för piratkopiering så är det faktiskt inte alls bra för Disney.

Ändrad av Daniel - 15-september-2008 vid 20:26
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 20:59
Postad av Daniel Daniel skrev:


Ja det är ju inte allt för vanligt. Men enl. Disneys pressrelease i Sverige så har man angett, 24 september (inte 22), för hyrvideo. Jag förstår inte riktigt logiken bakom att låta hyrmarknaden släppa den tidigare än köpmarknaden. Men tanke på risken för piratkopiering så är det faktiskt inte alls bra för Disney.


Har det hänt förut att nån film släppts som hyr innan köp ?   
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 22:20
Det vet jag inte, men jag kan ganska säkert säga att det är helt klart vanligast att de släpps samtidigt (senaste tiden), åtminstone om man ska tro pressreleaserna jag läst.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2008 vid 19:42
På sidan för Sagan Om Ariel så står det än inga svenska tittlar på sångerna. När läggs svenska sångtittlarna till ?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2008 vid 20:28
Förmodligen när jag har DVD:n till hands. Disney brukar inte ofta ange saker som Svenska sångtitlar i deras pressreleaser. Oftast brukar jag få skriva av från sluttexten.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2008 vid 20:44
Postad av Daniel Daniel skrev:

Förmodligen när jag har DVD:n till hands. Disney brukar inte ofta ange saker som Svenska sångtitlar i deras pressreleaser. Oftast brukar jag få skriva av från sluttexten.


Ni som sett denna film. Vad tycker ni om svenska dubbningen ? Jag tycker inte om den särskilt. Tycker sångerna osv låter bättre på engelska än på svenska. Svenska texterna är inte så bra översatt heller. Tycker dom kunde ha tagit nån annan än Myrra som Ariel.

Ändrad av disney_girl - 29-september-2008 vid 07:13
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-september-2008 vid 17:12
Imorgon kommer filmen på köp dvd Big%20smile Läängtar, nu är det inte långt kvar!
 
 
 
 
 
 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-oktober-2008 vid 17:23
Svarar på mitt egna inlägg (igen)Big%20smile
 
Mamma var så snäll mot mig idah, när jag kom hem från skolan låg där på min säng filmen ( som var oöppnad beställd från internet) och riesen godisar haha, det var en högtidsstund för mig LOL
 
 
Så ikväll så blir det filmvisning X antal gånger av filmen!
 
Nån mer som fått den idag?
 
 
 
<3
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-oktober-2008 vid 17:27
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Svarar på mitt egna inlägg (igen)Big%20smile
 
Mamma var så snäll mot mig idah, när jag kom hem från skolan låg där på min säng filmen ( som var oöppnad beställd från internet) och riesen godisar haha, det var en högtidsstund för mig LOL
 
 
Så ikväll så blir det filmvisning X antal gånger av filmen!
 
Nån mer som fått den idag?
 
 
 
<3
haha lyllo dig villken fin överrasknig, det är ju alltid kul med det nu i höst mörkret hoppas du får en trevlig kvällBig%20smile
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-oktober-2008 vid 18:46
Ska köpa den så fort jag får pengar igen. Har köpt en del filmer nu på senaste. Så jag väntarb lite med Sagan Om Ariel. Jag kanske köper den på Fredag.
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2008 vid 20:38
Kan ingen säga vad de tyckte om filmen? Tongue Vill veta om jag ska köpa den nu eller senare!
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2008 vid 20:58
Postad av disneyworld_ disneyworld_ skrev:

Kan ingen säga vad de tyckte om filmen? Tongue Vill veta om jag ska köpa den nu eller senare!


Jag tycker mycket om denna film. Fina sånger och hyffsat bra handling. Jag rekomenderar denna uppföljare.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2008 vid 21:48
Själv tyckte jag inte alls om filmen  särskilt mycket. Handlingen är ju inte speciellt originell och ingen av sångerna utöver Harry Bellafonte sångerna (jump in the line), satte sig i minnet.

Ändrad av Daniel - 04-oktober-2008 vid 12:57
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2008 vid 22:44
Oj två helt olika åsikter... Jag har svårt att bestämma mig för om jag ska köpa denna film eller Peter Pan (för att utöka min Klassikersamling).
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2008 vid 23:23
Postad av Daniel Daniel skrev:

Själv tyckte jag inte alls om filmen  särskilt mycket. Handlingen är ju inte speciellt originell och ingen av sångerna utöver Harry Bellafonte sångerna (jump in line), satte sig i minnet.


Jump In The Line var en bra sång. Jag gillade även I Remember. Den är så fin. Men jag håller med om att storyn kanske inte var så himmla bra. Tycker doc att Sagan Om Ariel är bättre än 2an.

Ändrad av disney_girl - 03-oktober-2008 vid 23:30
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2008 vid 00:58

Heeej på er, alla glada Disney älskare! :D Jag är en helt ny liten filur här på forumet som, liksom er, fullständigt älskar Disney och allt som hör där till! :) Den Lilla Sjöjungfrun är min absoluta favorit och jag måste bara höra med er ifall det finns någon här inne som vet ifall man redan nu kan lyssna igenom det svenska soundtracket till 'Den Lilla Sjöjungfrun 3' ? Jag har ännu inte fått filmen, så jag dimper snart omkull utav abstinensbesvär, så nyfiken är jag på hur översättningen är! :D :D

Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2008 vid 12:04
Ni som har sett dls 3, rekomenderar ni den?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Amaranth View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2007
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera Amaranth Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2008 vid 12:54
Har ni sett reklamen? Rösten säger "Sagan om Ariel" och utalar Ariel som tvättmedlet xP
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2008 vid 13:02
Haha, jag har sett den. Det låter så dumt xD
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2008 vid 13:54
Postad av Amaranth Amaranth skrev:

Har ni sett reklamen? Rösten säger "Sagan om Ariel" och utalar Ariel som tvättmedlet xP

Va!? xD Haha, nu vill jag se reklamen bara för att få höra det xD

Vad gäller själva filmen så har jag inte sett hela och jag är inte helt säker på än så länge att jag kommer att se resten heller. Jag gillar inte riktigt hur de har blandat (dålig) 3D- med 2D-animation Confused Och uppfattningarna om filmen verkar ju vara ganska delade så långt, så vi får väl se xP


Ändrad av Akeruru - 04-oktober-2008 vid 13:55
Save 2D-animation!
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2008 vid 22:41
Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Ni som har sett dls 3, rekomenderar ni den?
 
Jag kan varmt rekommendera 'Den Lilla Sjöjungfrun 3'. Big%20smile Jag har dock endast sett den engelska versionen, men jag måste säga att jag blev riktigt positivt överraskas utav Ariel's redan tredje äventyr. Självklart höll den inte alls samma klass och känsla som originalfilmen, men i mina ögon så slår den verkligen tvåan med hästlängder. Smile Grafiken, karaktärerna och scenerna är helt fantastiskt välgjorda och Ariel är riktigt, riktigt söt som bebis måste jag även få tillägga. Tongue Men man saknar dock ett litet mer djupare tema i filmen. Jag hade önskat att dom på något sätt hade förklarat för oss varför allting ser ut som det gör när vi först får bekanta oss med havs folket i originalfilmen. Jag tycker t.ex. att dom hade kunnat visa oss HUR Ariel's kärlek till människovärlden först tog sin början. Hur hennes första kontakt med livet ovanpå land utspelade sig och varför hon blev så fascinerad utav just människor. Sjöhäxan Ursula saknat man även tycker jag. Jag hade gärna viljat återse henne i trean och på något sätt fått följa hennes resa ifrån det att hon bodde på slottet i Atlantica tills det att hon sedan blev bannlyst, utslängd... Och nästan helt utsvulten! Wink Men det är dock riktigt spännande att äntligen få bekanta sig lite mer med Ariel's vackra systrar och man får en hemskt rolig inblick i hur det är att vara tonårs sjöjungfru i Atlantica. LOL Så jag tycker heelt klart att du borde skutta iväg och inskaffa denna väl godkända uppföljaren - Det ska jag göra! Clap


Ändrad av Dinkelhopparen - 04-oktober-2008 vid 22:48
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2008 vid 19:54
Postad av Dinkelhopparen Dinkelhopparen skrev:

Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Ni som har sett dls 3, rekomenderar ni den?
 
Jag kan varmt rekommendera 'Den Lilla Sjöjungfrun 3'. Big%20smile Jag har dock endast sett den engelska versionen, men jag måste säga att jag blev riktigt positivt överraskas utav Ariel's redan tredje äventyr. Självklart höll den inte alls samma klass och känsla som originalfilmen, men i mina ögon så slår den verkligen tvåan med hästlängder. Smile Grafiken, karaktärerna och scenerna är helt fantastiskt välgjorda och Ariel är riktigt, riktigt söt som bebis måste jag även få tillägga. Tongue Men man saknar dock ett litet mer djupare tema i filmen. Jag hade önskat att dom på något sätt hade förklarat för oss varför allting ser ut som det gör när vi först får bekanta oss med havs folket i originalfilmen. Jag tycker t.ex. att dom hade kunnat visa oss HUR Ariel's kärlek till människovärlden först tog sin början. Hur hennes första kontakt med livet ovanpå land utspelade sig och varför hon blev så fascinerad utav just människor. Sjöhäxan Ursula saknat man även tycker jag. Jag hade gärna viljat återse henne i trean och på något sätt fått följa hennes resa ifrån det att hon bodde på slottet i Atlantica tills det att hon sedan blev bannlyst, utslängd... Och nästan helt utsvulten! Wink Men det är dock riktigt spännande att äntligen få bekanta sig lite mer med Ariel's vackra systrar och man får en hemskt rolig inblick i hur det är att vara tonårs sjöjungfru i Atlantica. LOL Så jag tycker heelt klart att du borde skutta iväg och inskaffa denna väl godkända uppföljaren - Det ska jag göra! Clap
 
Jag håller med dig till 100% i allt du skrev, Det var vissa små saker som störde mig ( speciellt när det gäller dubbningen) och även annars Tex. Ariel och Blunder har jue redan träffats  för första gången i serien och sen har jag alltid trott att*spoilers kanske* Ariel alltid har haft en nära relation med hennes pappa ... men men..
 
 Animationen var riktigt bra om man tänker på all annan animation som disney har gjort de senare åren..Ariels hår är ett tydligt exempel de lever sitt egna liv likadant som i originalet ( dock inte lika bra) Storyn kunde ha varit bättre och synd att man inte fick se liite mera av Ariels mamma.
Det där med människor hade jue varit intressant men ändå, det känns som att det finns så mkt om det att det är lite kul att se hur hon började älska musik så mycket, Ursula hade jag velat ha meeed, Marina känns som en taskig version av henne med lila färg och ålar och hela köret..
Men jag tycker ändå att detta är en av de bättre uppföljarna!
Och när Blunder börjar beatboxa så står hela världen still hahahaBig%20smile
 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Dinkelhopparen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 04-oktober-2008
var: Sölvesborg
Status: Offline
Poäng: 145
inläggsval inläggsval   Citera Dinkelhopparen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2008 vid 21:40
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Och när Blunder börjar beatboxa så står hela världen still hahahaBig%20smile
Hahaha, jaaa hur underbart gullig är han inte då han plötsligt börjar beatboxa!? LOL Heart Det tycker även jag Emma. Big%20smile Men det är faktiskt en sak med Blunder som jag tycker är lite konstigt. Hur kan det komma sig att han i trean fullständigt spritter utav självsäkerhet, mod och kaxighet, när han i originalfilmen är totalt livrädd för precis allting som Ariel drar ut honom på!? LOL LOL Jag gillar verkligen den nya lite mer coola Blunder... Men liiite knasigt är det trots allt ändå! Tongue

Ändrad av Dinkelhopparen - 05-oktober-2008 vid 21:42
Jag förstår inte hur en värld, som skapat sådana underbara ting... kan vara ond?
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 7891011 13>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media