| Författare |
Tråd Sök trådinställningar
|
Miss Belle
Springschas
Status: Offline
Poäng: 12
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 27-maj-2009 vid 09:12 |
|
Som sockerpajen sa tidigare, så blir det mer speciellt om man inte ser Disneyfilmerna "för" ofta. Men en film som jag aldrig tröttnar på är Skönheten och Odjuret.
|
 |
disney_erika
Animatör
Poäng: 390
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 24-maj-2009 vid 16:44 |
Själv kan jag se hur många gånger som helst är Mulan, Mäster detektiven Basil mus, Hocus pocus , 102 dalmatiner och101 dalmatiner. Jag vet inte vad det är med dem men jag tröttnar aldrig.
|
|
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
|
 |
disneyworld_
Animatör
Poäng: 92
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 24-maj-2009 vid 14:36 |
|
Alice i underlandet är nog den enda klassikern jag kan se hur många gånger som helst. Jag vet inte varför, kanske för att man inte direkt behöver sätta sig in i handlingen (enligt min åsikt). Ibland kan man känna sig som ett litet barn, för jag kan någon gång se den innan jag ska sova, haha :D precis som förr.
|
 |
Art_of_Minnie
Scenograf
fd. mimmi pigg
Poäng: 725
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 24-maj-2009 vid 10:07 |
|
Pocahontas, Tarzan och Lilo och Stitch kan jag se utan att tröttna på. Dom riktigt gamla klassikerna sparar jag hellre.
|
|
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.
|
 |
disney_girl
Medproducent
var: Sverige
Poäng: 1797
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 23-maj-2009 vid 14:13 |
|
Pocahontas kan se flera gånger också. En av mina absoluta favoriter.
|
 |
DisneyFanatic
Storybordartist
var: Sweden
Poäng: 72
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 23-maj-2009 vid 00:27 |
De filmer jag kan se om och om igen är Aladdin, Skönheten & Odjuret, Lejonkungen och Den Lilla Sjöjungfrun, jag tröttnar aldrig!! Jag har funderat starkt på vad anledningen till det kan vara  Men de är bara helt enkelt, helt underbara
|
|
Why can't they understand the way we feel They just don't trust what they can't explain I know we're different but, deep inside us We're not that different at all.
|
 |
Emmaaa
Scenograf
var: Sweden
Poäng: 794
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 22-maj-2009 vid 23:39 |
Det beror ju på vilket humör man är på så kan man ju titta på alla tycker ja.
När jag skaffade DLS på DVD såg jag den 2 ggr varje vecka minst och sen dess har jag sett den varje vecka, med några undantag.
Tröttnar inte på den till någon procent.. den blir nästan bättre för varje gång jag tittar på den
|
|
Before a Young Lion became a King.
Before a Beauty Tamed a Beast.
Before Aladdin Unleashed a Genie.
There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
|
 |
Sockerpajen
Scenograf
Poäng: 758
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 22-maj-2009 vid 20:46 |
|
När jag var mindre såg jag lejonkungen varje dag men nu för tiden så försöker jag undvika att se en disneyfilm för många gånger, blir mer specielt när man ser de sällan. Fast Herkules och Oliver och gänget kan jag dock se hur många gånger som helst, men det beror nog på att de är typ "komedier". Lite lättare att skratta många gånger än att gråta många gånger..
|
|
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
|
 |
disney_girl
Medproducent
var: Sverige
Poäng: 1797
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 22-maj-2009 vid 19:44 |
Det finns många bra filmer som jag kan se flera gånger. Te.x Den Lilla Sjöjungfrun och Lejonkungen. Det finns fler bra filmer som man kan se flera gånger.
|
 |
disney_erika
Animatör
Poäng: 390
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 22-maj-2009 vid 19:21 |
har ni någon/några Disney filmer som ni alltid har tyckt om eller kan se hur många gånger som helst utan att tröttna?
|
|
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
|
 |