Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Förbannade Trollsagor & Pippi Långstrump

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 215
inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-oktober-2006 vid 16:52
Amerikanska MLPTales är 100000000 biljarder gånger bättre än svenska, för de engelska e tonåringar men svenska låter som gamla tanter.

Men har det fler disneyserier ska de väl visa dom istället för de där hemska?
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-oktober-2006 vid 16:10
Jag tror inte ens de amerikanska Disney Channel och Toon Disney visar enbart Disneymaterial.

Jag känner till att amerikanska Disney Channel visade My Little Pony Tales för flera år sedan och på amerikanska Toon Disney har det hänt att de har visat Dungeons & Dragons.  

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-oktober-2006 vid 11:33
Trollz??? Herregud...
Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare

inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-oktober-2006 vid 08:14

Spelar ingen roll om de e bra eller ej .Jag tycker Winx Club och Trollz är biljarder gånger bättre än Herkules,Brandy och Morris, Filmore,Dave m.m. Men det gör inte heller att de ska visas där.De e inte heller disneyserier. Kanalen heter ju DISNEYCHANNEL och TOONDISNEY. Då ska det endast visas disneyserier.

Älskar Pepper Ann!
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2006 vid 20:34
Det hör lika lite hemma på Playhouse Disney som på Toon Disney, det är helt enkelt ingen Disney-serie. Plus att den stinker. Trollsagor har i alla fall ursäkten att den är jäkligt bra (enligt min åsikt).
Till toppen
Fproffs View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 88
inläggsval inläggsval   Citera Fproffs Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2006 vid 19:59
Hur kan de visa Pippi på Toon Disney?
Möjligtvis på Playhouse Disney...
"Bonjour, mademoiselle!"
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2006 vid 11:20
Jepp, sjukt nog går den värdelösa kanadensiska skitversionen av Pipp Långstrump på Toon Disney.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2006 vid 08:25
ja Bonkers har jag sett. tycker också att dom ska visa den!

men jag håller med om Trollsagor den är ju inte en Disneyserie. men går verkligen Pippi Långstrump på Toon disney??
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2006 vid 22:12
Bonkers? Javisst. Vad blev det av den gammla serien? Skulle vara fet nostalgi om de började köra den igen. Riktigt iskall. Men Trollsagor är bättre än både Doug och Pepper Ann.
Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare

inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2006 vid 13:19
Ja, Doug är ju också en disneyserie. Och har nån sett Bonkers?
Älskar Pepper Ann!
Till toppen
ErikaJansson View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera ErikaJansson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2006 vid 21:05

Trollsagor gillar jag och har inget emot att den visas, fast kanske en annan kanal som t.ex. SVT hade varit bättre.

Pippi Långstrump håller jag med dig om.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2006 vid 20:03
Håller med dig länge och väl, dom tog ju bort Doug ochså =(

Det blev väl kanske för lite tittarsiffror så dom bytte till något folk vill se... Vilket visade sig bli en fet tabbe!!

Ändrad av Jake - 22-september-2006 vid 20:08
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.

Till toppen
Clash View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare

inläggsval inläggsval   Citera Clash Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-september-2006 vid 19:55

Avskyr att dom två serierna går på toondisney. De e ju fan f*n inte ens disneyserier. Då har dom väl ändå inget på t.d. att göra. Och varför tog de bort Pepper Ann. Det ÄR en disneyserie.

Älskar Pepper Ann!
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media