Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Nalle Puhs film - Nya äventyr i Sjumilaskogen

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juni-2011 vid 16:53
Jaha, lycka till då!

Själv väntar jag med spänd förväntan på att få se om den nya filmen håller samma klass som "The Many Adventures of Winnie the Pooh", vilket jag hoppas den kommer att göra. Jag hoppas på att det kapitlet är med, där "Kanin har en arbetsam dag och vi får veta, hur Christoffer Robin tillbringar sina morgnar". Verkligen konstigt att det inte har blivit film tidigare, det är så bra.
Till toppen
Guybrush_Threepwood View Drop Down
Springschas
Springschas
Bannad /Prox lol

Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush_Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2011 vid 16:00
Tyvärr tycks den uppfattningen vara den allmänna. Heffa har förvisso drösvis med fans världen över och det är definitivt fler än jag som är irriterade på Disney som verkar göra allt för att sopa honom under mattan! Jag menar, "My Friends Tigger & Pooh" är ju en av Playhouse Disneys största succéer men den fick inte ens visas i sin helhet i Sverige innan den slets bort! Jag vet inte ens om hela serien har dubbats till svenska. Det är helt klart en konsipiration mot heffaklumparna som pågår och jag tänker gå till botten med det här!
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2011 vid 18:33
Jag tycker inte det gör någonting att Heffa inte är med. Jag är inte riktigt förtjust i honom. Varför vet jag inte, men han passar på nåt sätt inte bland de andra invånarna i Sjumilaskogen. Kanske för att han inte var med från början. Jag har inget emot hans film, men om jag fått bestämma hade han inte återkommit i fler filmer.
Till toppen
Springschas
Springschas
Bannad /Prox lol

inläggsval inläggsval   Citera Guybrush_Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2011 vid 18:00
Att det blir en bra film är jag övertygad om. Men om det blir en bra film på svenska återstår att se. Det kommer onekligen också kännas mycket tomt utan Heffa. Om vi bara fick en garanti på att han kommer att användas igen skulle jag kunna acceptera den tillfälliga frånvaron. Men om Disney bara dumpar honom och sedan inte låtsas som att han någonsin har funnits, då är det krig.

Ändrad av Guybrush_Threepwood - 29-juni-2011 vid 15:30
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2011 vid 16:46
Jag håller med! Det hade räckt med "Nya äventyr i Sjumilaskogen". "Nalle Puhs film" låter bara dumt, och tänk om man förväxlar den med "Filmen om Nalle Puh" (som jag för övrigt också tycker är en ganska dum titel).
Och så får man ju som sagt innerligt hoppas på andra röster än i trailern.
Annars tror jag det blir en ganska bra film. Den tycks ju utgå ifrån Milnes historier, vilket alltid är ett plus.
Till toppen
Springschas
Springschas
Bannad /Prox lol

inläggsval inläggsval   Citera Guybrush_Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juni-2011 vid 18:00
Jag märkte den Svenska titeln idag. Jag tycker den är ganska kass. "Nya Äventyr i Sjumilaskogen" är en fin-fin undertitel men att de känner att varje Puh-film måste innehålla ordet "film" i titeln börjare bli lite irriterande. Vad var det för fel på "Nalle Puh - Nya äventyr i Sjumilaskogen"?
"Nalle Puhs film..." känns bara ansträngt. Illa nog att Heffa har raderats ur universumet. Nu fattas det bara att det är samma dassiga röster som i teaser-trailern som kommer att användas i den färdiga filmen.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2026 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media