Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Tråd låstBästa Pixar-film

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Status: Offline
Poäng: 908
Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2004 vid 19:56
De tecknade filmerna är helt klart bäst, tycker jag i alla fall! Men av de andra så gillar jag nog mest Monsters inc, fast Hitta Nemo var inte helt dålig heller. Och Toy Story var ju faktiskt först så den är ju också lite speciell... Hmm, fast jag måste nog ändå säga Monsters inc, Bu och monsterna är ju bara för söta!!
Till toppen
Chiara View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 72
Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2004 vid 16:16
Jag blev riktigt imponerad av datatekniken i Hitta Nemo, men jag förstår vad du menar med att det inte är lika levande. Men det är något jag har kommit över, ju mer jag sett filmerna. Jag hade även väldigt svårt för t.ex. Pocahontas i början, men jag har vant mig nu och tycker att det är en av dom bättre disneyfilmerna faktiskt.

Annars tycker jag väldigt mycket om Toy Story, kanske mest för sångerna . Och även Monsters Inc, dne får mig att vilja krama ihjäl dom söta monstrena.
/jag önskar jag vore lite starkare, lite roligare och lite mer som du.

Önskar jag kände nån som var Disneyintresserad. Alla andra är oförstående.
Till toppen
Mr Freeman View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 0
Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2004 vid 15:35
Jag kan hålla med om att det inte känns lika "levande" när man använder digitaliserad animation, men däremot tycker jag faktiskt att inlevelsen är precis lika stor som i många bra filmer som Disney har gjort. Men alla har ju olika smak...
Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 119
Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2004 vid 15:27
Jag vet inte varför, men jag upplever i stort sett alla Pixars filmer som "kalla" och utan den där speciella känslan som så ofta förekommer i andra (Oliver & Gänget, Aladdin, Lejonkungen osv.). Det är möjligt att det här beror på deras datoriserade/digitaliserade animations- och produktionsteknik men jag tycker mig tyvärr heller inte finna mig tillrätta i deras historier, aldrig sjunka in i dem.

Bäst, men ändå inte riktigt bra tycker jag dock Toy Story är och jag kan tillägga att jag ännu inte sett Hitta Nemo...

Ändrad av quintus
Till toppen
Mr Freeman View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 0
Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2004 vid 15:10
Vilken Pixar-film tycker ni är bäst? Själv gillar jag Toy Story 2 och Monsters Inc. mest, men alla är riktigt bra enligt mig .
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media