Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Uppdaterad forumklient

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 23:19
Ah det låter som om du har cache problem (hade samma sak först). Testa att göra en tvingad uppdatering (ctrl+F5) av sidan så borde det lösa sig.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

var: Sverige
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 23:11
Filmklaffarna har ju ersatts av några underliga ljusblåa fyrkanter. Varför?

Postad av Daniel Daniel skrev:

Jag kan försöka att flytta ner "the breadcrums" till det stället de var innan, men jag kan inte lova att det går då kodupplägget är lite annorlunda mot var det var innan.
Problemet är att den inte går att se eftersom den är i samma färg som bakgrunden, det vill säga vit.

Ändrad av stitch - 14-oktober-2009 vid 23:14
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 22:23
Jag kan försöka att flytta ner "the breadcrums" till det stället de var innan, men jag kan inte lova att det går då kodupplägget är lite annorlunda mot var det var innan.

Det där med filmklaffarna förstod jag inte. De är ju fortfarande kvar. Jag har till och med gjort dem något större.

Och jag vet att annonsen efter första inlägget är lite irriterande, men det får man räkna med om man ska köra gratisversionen av forumapplikationen (Annonser eller max 5 PM/medlem var valet). Men jag har tänkt att inom en snar framtid köpa loss en licens för forumet så jag kan ta bort alla inbyggda annonser (mina egna kommer dock vara kvar).
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

var: Sverige
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 21:42
Det här var inte bra tycket jag. Det var bättre som det var förut, detta är jag inte van vid. Förut stod det var i forumet man var och man kunde klicka sig tillbaka. Detta finns förvisso kvar, men det syns ju inte och det är inte på det ställe som jag är van vid . Dessutom ska det ju vara bilder på filmklaffar, det kan du inte bara ändra hursomhelst.

Dessutom så är det oerhört irriterande med en stor annons efter första inlägget.

Ändrad av stitch - 14-oktober-2009 vid 21:45
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 21:03
Nu tror jag alla problem som uppstod ska vara fixat. Om du inte kommer åt "min sida" så kan nu testa att logga ut och sen logga in igen.

Ändrad av Daniel - 14-oktober-2009 vid 21:06

- Robin Williams -
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 14:10
Jag har uppdaterat forumet till en nyare version av forumklienten jag har använt mig av. Jag hoppas att den kommer att fungera bra men om ni hittar några fel vänligen säg till. Jag håller fortfarande på att fixa lite på det grafiska.

- Robin Williams -
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media