Har blivit att jag sett en hel del videor på youtube på sistone där folk har klippt ihop olika personer från olika disneyfilmer och får det att se ut som att de är ett par. Somliga är jag grymt imponerad av då de verkligen lyckas och resultatet blir riktigt trovärdigt.
Men för att återgå till vad jag vill få fram, vilka par hade ni velat sett tillsammans och varför?
Själv hade jag gärna sett John Smith och Esmeralda, kanske för att Phoebus och Esmeraldas förhållande liknar John Smiths och Pocahontas då de både är lite mer seriösa än somliga andra.
Två andra som jag verkligen hade velat sett tillsammans är Ariel och Herkules, de är båda lite naiva och lite oerfarna. Det är verkligen ett par jag hade velat sett, de hade varit söta tillsammans.

Jag hade också gärna presenterat Simba och Dodger för varandra. Båda har en skön inställning till livet och gudars vad kul det skulle vara att se Tito bråkandes med hyenorna.

Det hade ju också varit en syn att se Tarzan som liten, tillsammans med Peter Pan. Rackartyg och äventyr skulle skådas.

Sen har jag också sett en lösning på att bli av med John Rolfe på ett bra sätt. Jag tror faktiskt att han skulle passa rätt bra ihop med Belle. I vilket fall somhelst hade de förmodligen passat bättre än Rolfe och Pocahontas.
Man skulle kunna fortsätta i evigheter, för det är ju en kul tanke hur man kan blanda ihop figurer med varandra och få fram smått oväntade par som ändå hade passat ihop.