Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Porr & satanism

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-november-2007 vid 17:39
Det var det värsta jag sett, snacka om att ha problem..Confused

Ändrad av Art_of_Minnie - 29-januari-2010 vid 22:03
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 20:50
Han är inte värre än "pastor" Fred Phelps.

Klart man hittar sådant överallt om man verkligen letar efter det. Man set det man vill se helt enkelt.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 20:17
Jag tror vi kan kora 2000-talets svar på Hitler. Dåren är ju för övrigt det mest rasistiska som går i ett par skor.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör

var: Sverige
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 19:23
Vilken galning!

Postad av mimmi mimmi skrev:

SEX-texten i lejonkungen verkar dock ganska skum.. kan det vara redigerat i datorn måntro? ^^

Scenen såg faktiskt ut så, men den är numera omgjord, så bokstäverna finns inte kvar på DVD-utgåvan.

Om det sen verkligen står SEX eller SFX eller bara är en ren tillfällighet att man kan tolka in bokstäver i bilden är det dock ingen som har kunnat ge något tillfredsställande svar på.

Historien med "penisen" på omslaget till Den lilla sjöjungfrun har däremot fått sin förklaring, och den tillkom av en ren tillfällighet. Konstnären som målade affischen hade ingen aning om saken förrän någon påpekade det för honom i efterhand. Det var inte någon missnöjd anställd som ville hämnas på Disney, vilket ibland har påståtts.

Ändrad av Anders M Olsson - 18-november-2007 vid 19:28
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 17:41
SFX står för special Effects (FXts)
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Spidey View Drop Down
Animatör
Animatör

var: Sverige
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera Spidey Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 17:39
Haha, det var ju roligt. Säger detsamma..stackars barn med den fadern..
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 17:37
Ja, jösses...

Ang. Lejonkungen, jag läste nån stans (här på denna sidan kanske..?) att det stod SFX och inte SEX. Kommer inte ihåg vad det stod för bara...
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-november-2007 vid 17:01
Haha, jag hittade nyss ett jättepatetiskt klipp på youtube som säkert några av er redan har sett, men jag länkar det ändå.
Stackars stackars man säger jag bara, ännu mer synd tycker jag dock om hans barn.

http://youtube.com/watch?v=cTKCianLuI0

SEX-texten i lejonkungen verkar dock ganska skum.. kan det vara redigerat i datorn måntro? ^^

Ändrad av mimmi - 05-februari-2008 vid 21:42
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media