Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disneyfans träff!!!!

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-november-2007 vid 21:05
Tyvärr så känns det lite långt att åka till Göteborg eftersom  jag bor i Skåne..
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare

var: Mora
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-november-2007 vid 17:34
Det skulle faktiskt kunna vara rätt kul. Fast det är lite långt för mig som bor uppe i Mora (Dalarna). Och det beror ju på också vilken årstid som det blir anordnat på (Sommar, vår, vinter, höst).

Sidfot (eller vad det heter): Varför måste det vara så långt ner i landet för?Wink
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-november-2007 vid 13:19
Ja men tyvärr kan jag inte ha mer än 14 års gräns eftersom jag själv är 14. , på måndag ska KP-tidningen skriva en artikel om mig och min samling. Då ska jag ta upp detta också. Sen hoppas jag verkligen det blir fler här som hör av sig. Jag ska göra mitt bästa.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Caela View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

var: Sweden
Poäng: 94
inläggsval inläggsval   Citera Caela Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 18:08
Jag håller med, Baralillajag, det blir lite roligare om det är lite äldre personer där, jag känner att jag vill inte åka båt och sen sätta mig i en bil i 6-7 timmar och sen blir det inget ordentligt av det hela...
Jag håller inte alls med honom. Hur kan en värld som skapat så underbara ting, vara ond?
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 17:02
Saken är den att det beror helt på hur långt det blir att åka och även lite på åldersgränsen. Inte för att vara sådan men det skulle ju vara roligare med lite mognare nivå så att säga. Wink Och så vore det ju kul om fler från denna sida kunde tänka sig att åka dit, som någon sa längre upp.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 15:10
Postad av Caela Caela skrev:

Jag tycker att det låter intressant, men (och det är ett stort men) det är lite problematiskt för mig att ta mig till Göteborg, eftersom jag bor på Gotland... det är lixom en bit, men om det verkar klokt och så, så kanske man kan fixa det, men i såna fall, kan man kanske fjäska till sig en sängplats nånstans? känner ingen i Göteborg....

Det finns ju underbara hotell i Götegorg som säkert passar dig!Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?

Till toppen
Caela View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 94
inläggsval inläggsval   Citera Caela Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 22:45
Jag tycker att det låter intressant, men (och det är ett stort men) det är lite problematiskt för mig att ta mig till Göteborg, eftersom jag bor på Gotland... det är lixom en bit, men om det verkar klokt och så, så kanske man kan fixa det, men i såna fall, kan man kanske fjäska till sig en sängplats nånstans? känner ingen i Göteborg....
Jag håller inte alls med honom. Hur kan en värld som skapat så underbara ting, vara ond?
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 22:07
Hörni,Jag är säker på att något sånt här skulle bli jättekul! Det är därför jag vill ha en. Men ni måste hjälpa till , visa intresse! jag är säker på att det är många fler  här som skulle vilja komma. Sen så tänkte jag försöka sprida det yttreligare. Men jag ville se här på forumet först.

Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 17:06
Postad av Hades Hades skrev:

Jag bor i Göteborg. Det beror ju på hur organiserat och "moget" det blir (inte för att verka överlägsen på nåt sätt Smile) eller kanske om fler medlemmar från sidan skulle pallra sig dit. Vore ju intressant att få veta hur ni är och ser ut, eftersom jag framför mig ser sjöjungfrur och dalmatiner sitta vid era datorer...

hehe. Någon som har något förslag att skapa mer intresse? och sprida det vidare?

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 13:05
LOL, sköning.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 12:32
Jag bor i Göteborg. Det beror ju på hur organiserat och "moget" det blir (inte för att verka överlägsen på nåt sätt Smile) eller kanske om fler medlemmar från sidan skulle pallra sig dit. Vore ju intressant att få veta hur ni är och ser ut, eftersom jag framför mig ser sjöjungfrur och dalmatiner sitta vid era datorer...
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 22:34

synd, men jag är säker på att möjligheten finns, det måste väll vara några här som kan ta sig till Göteborg?

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 22:09
Har lite svårt att ta mig någonstans längre än Norrköping.
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 22:02
Men asså jag fattar inte, är det ingen här som KAN och framför allt VILL gå på Disneyfans träff och träffa andra med samma intresse???En så länge har bara EN person visat intresse, Det här kan ju bli super kul, ta chansen!Shocked

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör

var: Sverige
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 18:59
Daniel: Nu efteråt kan jag förstå att just det inlägget togs bort, jag tog bara det som ett exempel för jag har märkt att flera av mina inlägg har tagits bort senaste tiden. Jag fattar att det tas bort om jag har gått OT, men när muppar som storhe5 får som 101dalmatiner sa " tjata om samma skit på 20 olika trådar 50 gånger om dagen" utan att något händer, då är det något som är fel.

AdminNote: För att inte uppta ytterligare ett inlägg i denna tråd, så tar jag detta som en Edit notise då det kan vara bra att gå ut med publikt. Att äldre inlägg "av mindre värde" tas bort är ganska vanligt. Jag går igenom gamla trådar och inlägg då och då, och rensar bort inlägg som inte är informationsrika så här i efterhand. Detta är för att städa upp lite och göra det lättare för folk att hitta gammal information i forumet. Men då och då med nya inlägg, när det blir sådär otrevlig stämning när folk nästan idiotförklarar andra och inte respekterar andras åsikter och bara beter sig barnsligt som det har hänt allt för ofta på senaste tiden. Då kan det hända att Vissa inlägg sveper med av misstag. För det vill jag be om ursäkt när detta händer.

Ändrad av Daniel - 13-november-2007 vid 23:31
Till toppen
Robbe View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Robbe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 17:50
Jag skulle komma om det vore i finland
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 13:15
Någon mer här som är intresserad att komma?

Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 12:46
Postad av Onyx86 Onyx86 skrev:

synd, då kan man ju inte gå på krogen. Vad sägs om 15årsgräns? Vill gärna ha lite mognadsgräns så det inte blir nåt dagismöte.

Auktioner kan ju vara disneysaker och filmer, lekar kan ju t ex va tipspromenad och även andra lekar, men som sagt röstning skulle va bra, i värsta fall skulle ju 10årsgräns funka och det beror sig på om det bara är för dan.

HeheLOL, Men det där med auktioner är en strålande ide, men hur kan man fixa så att man har det där menar jag.Hur man får dit sakerna som folk vill sälja. Tips promenad med disney frågor kan vi såklart ha. När det gäller maskerad, tycker du att man ska komma dit utklädd då? Vad sägs som 14 års gräns?

Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 10:58
synd, då kan man ju inte gå på krogen. Vad sägs om 15årsgräns? Vill gärna ha lite mognadsgräns så det inte blir nåt dagismöte.

Auktioner kan ju vara disneysaker och filmer, lekar kan ju t ex va tipspromenad och även andra lekar, men som sagt röstning skulle va bra, i värsta fall skulle ju 10årsgräns funka och det beror sig på om det bara är för dan.
Disney 4ever
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 23:25
Jo men jag tänkte det kunde vara kula tt ha en själv.Smile

Ok, personligen tycker jag det ska vara 18årsgräns men det kanske man kan rösta om.

Har själv varit på ponymöte så kan ju säga lite vad man kan göra´(endast förslag). Lekar, auktioner m.m. och kanske maskerad(hur nu jag skulle se ut som Pepper Ann/Ariel).

Nej, 18års gräns går inte eftersom jag själv inte är över arton.Confused Det där med maskerad var en bra ide!! och auktioner, men hur kan man fixa det? Några förslag på lekar?

Postad av Daniel Daniel skrev:

Tänkte bara flika in med att säga att det finns en förening för Disney-intresserade (sedan 70-talet) i Sverige för de som intresserade. Den heter Nafs(k) och håller träffar åtminstone 3 ggr per år. Närmaste möta är den 24 november I Stockholm (och man behöver inte vara medlem för att komma dit ^_^ skicka ett PM till mig om ni vill veta mer om det mötet). Läs mer om föreningen på www.nafsk.se

Jag vill gärna veta mera om det mötet!
Kanske kan få ideer.SmileSmileSmile

Ändrad av Proximus - 11-november-2007 vid 00:25

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 22:24
Tänkte bara flika in med att säga att det finns en förening för Disney-intresserade (sedan 70-talet) i Sverige för de som intresserade. Den heter Nafs(k) och håller träffar åtminstone 3 ggr per år. Närmaste möta är den 24 november I Stockholm (och man behöver inte vara medlem för att komma dit ^_^ skicka ett PM till mig om ni vill veta mer om det mötet). Läs mer om föreningen på www.nafsk.se

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör

var: Sverige
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 22:02

Här får man tydligen bara svara ja annars raderas inlägget Thumbs%20Down

AdminNote: Det hade ingenting med vad du svara utan snarare hur. att svara "Ermm... ...nej" är ett inte mycket till svar och dessutom en bit uppkäftigt. Har du inget vettigt att säga så var tyst.

Ändrad av Daniel - 10-november-2007 vid 22:28
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 21:38
Ok, personligen tycker jag det ska vara 18årsgräns men det kanske man kan rösta om.

Har själv varit på ponymöte så kan ju säga lite vad man kan göra´(endast förslag). Lekar, auktioner m.m. och kanske maskerad(hur nu jag skulle se ut som Pepper Ann/Ariel).
Disney 4ever
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 20:57

oj, det var en kul ide. Vad hade du tänkt skulle ske på träffen, nån åldersgräns? Jag skulle kunna haka påBig%20smile

Åldersgränsen ska nog vara 10. Har inte riktigt bestämt än. Om man kanske har disney pins kan man gärna ta med sig så att man kan byta, om man är disneysammlare kan man ta med sig kort på sin sammling och så, berätta om sina resor till Disneyland(Om man varit där) sen tänkte jag ha fråge tävlingar med priser, diskutera sina favorit disney filmer och figurer, allt möjligt! om ni har ideer så berätta dem gärna!!!Big%20smile Jag är öppen för allt.

Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 20:34
oj, det var en kul ide. Vad hade du tänkt skulle ske på träffen, nån åldersgräns? Jag skulle kunna haka påBig%20smile
Disney 4ever
Till toppen
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 18:30
Hallå alla Disneyvänner.  Jag har bestämt mig att fixa en Disneyfans träff i Göteborg till våren eller så. Då ska jag hyra en stor lokal och fixa så att alla disneyfans från Sveirge som vill och kan , kan träffa varandra. Skulle inte det vara kul? Men först vill jag se hur stort intresset är här på forumet. Vad tycker ni? Skulle ni vilja komma? om intresset är stort så kan jag lova att detta kommer att utföras! Så vad tycks?Smile

Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media