Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

En Prinsessas Dagbok

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2006 vid 17:05
Postad av nina nina skrev:

jag ÄLSKAR en prinsessas dagbok tvåan är bättre än ettan tycker jag

Vad är bäst med ettan tycker du ?
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Poäng: 56
inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2006 vid 14:58
jag ÄLSKAR en prinsessas dagbok tvåan är bättre än ettan tycker jag
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2006 vid 09:36
Då är det väl tur att det finns såna som jag, som inte har så höga krav på hur folk gör bort sig.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2006 vid 06:20
Tja, det finns nog både en och två anledningar till det.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2006 vid 00:02
hehe det verkar inte som om denna film är så omtyckt...
Love will be your guide
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2006 vid 20:59

Det finns meningsfullare nöjen än att se andra göra bort sig. Och ska de göra bort sig kan de åtminstonde göra det med stil.

Ändrad av 101dalmatiner - 17-juli-2006 vid 22:09
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2006 vid 20:08
Det tror jag inte att man ska, jag har ju min vanliga förutfattade mening om uppföljare...

Ettan tycker jag är en helt ok skratta-och må-bra-film, när man är lite nere. Det är väl aldrig fel att se andra göra bort sig..?
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2006 vid 19:44

hehe och det är ju väldigt viktigt att det finns snygga människor i filmerna oxå  finns ju en och annan snygg kille i filmen oxå  

men det är ju lite  kul att  "Mary Poppins" e med, eller föresten vad är det som är så kul med det egentligen haha

hmm har inte sett tvåan undrar om man ska det ......

Ändrad av Saga - 17-juli-2006 vid 19:47
Love will be your guide
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Moderator - Memento Mori

Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2006 vid 19:35
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Nja, om ni vill veta vad jag tycker (vilket ni inte vill) så tycker jag att "En Prinsessas Dagbok" är något av det tråkigaste, larvigaste och mest förnedrande trams jag sett i mina dar. Jag såg bara bitar av den på en bussresa. Det fanns ju som tur var ett altrernativ till: att sova. Men bra att någon gillar den i alla fall. Det enda jag kan tänka mig skulle vara sämre är nog tvåan.

Men tjejen är snygg.......
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2006 vid 19:34
Ja alltså denna film var väl ok första gången man såg den men sen så var den inte nått kul nå mer...ganska löjlig faktiskt speciellt det där med kyssen/foten, men de är ju bara vad jag tycker visst en bra "fjortis" film är den väl men inget mer...
Love will be your guide
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2006 vid 16:50

Nja, om ni vill veta vad jag tycker (vilket ni inte vill) så tycker jag att "En Prinsessas Dagbok" är något av det tråkigaste, larvigaste och mest förnedrande trams jag sett i mina dar. Jag såg bara bitar av den på en bussresa. Det fanns ju som tur var ett altrernativ till: att sova. Men bra att någon gillar den i alla fall. Det enda jag kan tänka mig skulle vara sämre är nog tvåan.

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2006 vid 15:31
Visst är den bra ? Trevlig och underhållande film.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media