Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

 Svara Svara Sida  <1 1213141516 20>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juni-2009 vid 16:36
Vad spelar du Chain of Memories på?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juni-2009 vid 18:21
Jag spelar soras story.

Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2009 vid 09:38
Jag menar vilket system spelar du på?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2009 vid 15:01
Jag spelar det på mitt trogna ds.
Har klarat draken men nu har jag fastnat på riku replica 4.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2009 vid 22:25
Var fick du tag på Chain of Memories till Gameboy Advance? Jag menar, det är ju sällsynt som tusan!
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2009 vid 22:27
Jag fick det av min mamma i födelesedags present.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2009 vid 19:58

Ok. Känns det inte lite surt att spela andra spelet sist? Det skulle i alla fall jag tycka.

Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2009 vid 23:34
Jo, de gör det.De känns väldigt surt.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juni-2009 vid 12:22
Men å andra sidan är det givetvis bättre att spela det sist av de tre än att inte spela det över huvud taget. Du kan skatta dig lycklig som över huvud taget äger spelet till GBA, för såvitt jag vet är det i stort sätt omöjligt att komma över i dagsläget. Jag fick kämpa för mitt exemplar och det var ändå över två år sedan jag köpte det.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juni-2009 vid 12:48
Ja, jag är jätteglad över att jag fick chain of memories.
Jag fick spelet i janurari och har inte klarat soras story än.
Det skäms jag över.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2009 vid 14:16
När klarade du KH 2?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juni-2009 vid 00:23
För ett och ett halv år sen.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juni-2009 vid 23:29
Hur kan det vara ett och ett halvt år sedan du klarade KH II när det inte ens är ett år sedan du registrerade på magicmovies? Då var du väl ungefär halvvägs genom spelet vill jag minnas.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2009 vid 18:33
Förlåt.minns inte riktigt var nog runt jul.
Jag har en teori.Att alla som tyckte mer om kingom heart 1 mer and 2 så kommer folk tycka om kingdom hearts 358/2 days än birth by sleep .Fast det är bara en teori.



Ändrad av spider pig - 01-juli-2009 vid 18:33
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2009 vid 11:54
Jag vet inte riktigt vad du grundar din teori på. Kingdom Hearts & Kingdom Hearts II var ju ändå väldigt lika varandra i stilen, men 358/2 Days och Birth By Sleep kommer ju till två helt olika format och kommer förmodligen inte att likna varandra särskilt mycket så jag tror snarare att det helt hänger på om man gillar DS framför PSP som avgör vilket av spelen man kommer att föredra, och story/karaktärer/världar också förstås.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2009 vid 16:15
Du har en poäng.Tror jag kommer gilla 358/2 days mer än birth by sleep.

Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2009 vid 13:47
Jag har ingen aning vilken som jag personligen kommer att uppskatta över den andra då jag inte vill veta någonting om något av spelen, mer än i vilken ordning de ustpelar sig, innan jag spelar igenom dem. Om vi teoretiskt sett säger att Birth By Sleep utspelar sig efter Kingdom Hearts 2 skull jag spela igenom:
 
358/2 Days
Kingdom Hearts
Chain of Memories
Kingdom Hearts 2
 
... och sluteligen Birht By Sleep. Men det är bara jag.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2009 vid 14:50

bra poäng.tro jag skulle göra det också.

Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2009 vid 15:24
Jag hoppas verkligen att Jack Sparrow kommer att förekomma i åtminstone ett av spelen.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2009 vid 16:16
Tja, det kan ju vara så att port royal kommer vara med i birth by sleep.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2009 vid 12:04
Är det ett rykte eller bara någon gissning?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2009 vid 19:31
Bara en gissning från mej.Men nomura har sagt att birth by sleep utspelar sej år från det första KH.Och barbossa sa att han och hans pirater hare varit utsatta av förbannelsen över tio år.Fast det är bara en teori.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2009 vid 19:57
Att Barbossa och hans besättning har varit förbannade i omkring tio år beror på att det är så länge de hade varit förbannade i filmen. Jag förstår inte riktigt vad du menar, när utspelar sig Birth by Sleep? Efter första KH?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-juli-2009 vid 20:59
Oj förlåt.Jag skrev fel.Birth by sleep ska enligt nomura utspela sej tio år före det första KH.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2009 vid 18:08
Nu har jag klarat soras story i chain of memorise och har precis börjat Rikus
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2009 vid 06:01
Grattis! Hur lång tid tog det? Vad tyckte du var svårast? Jag vill minnas att jag hade enorma problem med Kapten Krok, fast det var innan jag lärde mig card breaks och dylikt. När du spelar ett KH spel, hur mycket tid lägger du ner på att levla?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2009 vid 21:23
Tack.Minns inte hur lång tid det tog.Jag hade stora problem med draken.Till slut klarade jag henne.Jag brukar levla som mycket som jag orkar.Då brukar det oftast innebära att jag klarar svåra bossar lättare.


Ändrad av spider pig - 08-juli-2009 vid 21:24
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 10:27
Men är det bara jag som tycker att det är "jobbigt" att hålla på och levla. Jag menar, att springa runt och banka och slå på samma fiender i flera timmar, hur kul är det? Det bromsar upp handlingen något otroligt. De borde komma på ett bättre system för det hela. 
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 15:35
Jo,det är skitjobbigt att levla upp.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 17:40
Om det inte tog en sådan förfärlig tid skulle jag inte ha något emot det, men jag tror bestämt att hälften av min speltid i Chain of Memories gick åt till att levla, så ska det inte behöva vara.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 1213141516 20>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media