Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Vilddjuren - en ripoff?

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2008 vid 15:48
Dreamworks Spirit - Hästen Från Vildmarken och Prinsen av Egypten är mycket bra filmer. Sett dom ?
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2008 vid 18:55
Prinsen av Egypten har jag sett, men har faktiskt aldrig varit så värst imponerad av den. Tycker den är rätt tråkig, föredrar Vägen till El Dorado i så fall. Spirit har jag bara sett nån scen ur, kan inte säga så mycket om den.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent

Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 16:37
asså jag har sett råttatouie och bortspolad och ärligt talad så gillar jag bortspolad bättre än råttatouie
ps visste ni att nemo är med i bortspolad men det vet nog alla som har sett filmen
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-april-2009 vid 17:58
Har ni sett filmen Sinbad ? DEn filmen gillar jag mycket. En av mina favoritkomponister Harry Gregson Williams har gjort musiken till många av Dreamworks filmer.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media