Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Klädsel

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör

Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-mars-2008 vid 15:16
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 10:50

Här kan man läsa om vilka kläder Jasmine har och när hon har dom. Tycker bäst om toppen och byxorna Hon har även en rosa variant av den i vissa serie avsnitt.Kläderna hon har i Jafars Återkomst samt Rövarnas Konung är också fina.

http://www.streetrat.net/princess-jasmine’s-dresses-the-ultimate-list

Ändrad av disney_girl - 30-mars-2008 vid 10:57
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 13:05
[QUOTE=disney_girl]

Här kan man läsa om vilka kläder Jasmine har och när hon har dom. Tycker bäst om toppen och byxorna Hon har även en rosa variant av den i vissa serie avsnitt.Kläderna hon har i Jafars Återkomst samt Rövarnas Konung är också fina.

http://www.streetrat.net/princess-jasmine’s-dresses-the-ultimate-list[/QUOTE]

det var den sidan jag försökte länka inan den är bra Thumbs%20Up
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 14:18
Jasmine har många fina kläder. Vilka tycker ni bra om ?
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 15:26
jag älskar den rosa som är samma model som den blå och jag gillar kläderna i jafars återkomst :)
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 16:03
Postad av disney_erika disney_erika skrev:

jag älskar den rosa som är samma model som den blå och jag gillar kläderna i jafars återkomst :)

Den modellen i rosa har jag bara sett i Serien. I avsnittet Ondskans Lustgård. Vet du fler avsnitt där hon har den modellen ? Älskar hennes topp med banden runt armarna. Finns det sånna toppar föresten ?
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 16:11
hon har den rosa i Garden of Evil, Two To Tangle, The Ethereal, The Shadow Knows :) ja vet inte om det fins sådana toppar men jag gillar den
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 17:57

hon har den rosa i Garden of Evil, Two To Tangle, The Ethereal, The Shadow Knows :) ja vet inte om det fins sådana toppar men jag gillar den

Har du sett dom andra avsnitten med den rosa toppen ? Har mest sett den vanliga blå.
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 19:12
jag har set några på youtube Tongue
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2008 vid 18:48
Jag tycker en av de finaste klänningarna är den Ariel har i ettan när hon kommit till Prins eriks slott. Väldigt lätt men sååå  sött och prydligt!

Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2008 vid 16:19
Håller med dig, hon ser så söt och oskyldig ut i den klänningen :-)
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-april-2008 vid 12:41
Ariels klänningar är fina. Vad tycker ni om dom som hon har i Sjöjungfrun II ? Melodys rosa klänning är fin.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-april-2008 vid 13:42
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Ariels klänningar är fina. Vad tycker ni om dom som hon har i Sjöjungfrun II ? Melodys rosa klänning är fin.

jadu, bra fråga.. tycker att hennes "tour of the kingdom- klänning" har ändrats lite för mkt, ( den blåa hon har under rundturen och "Ta en Kyss" sekvensen) Den är mer grön nu, det är synd...

tycker oxå att det är synd att hon bara har uppsatt hår under filmen utan när hon är sjöjungfru... kanske är menningen att det ska vara så men hon ser så ... gammal ut kan man inte säga men vuxen ut.. hon ska vara en glad tonåring, men men : )
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-april-2008 vid 15:01
Skulle Jasmine passa i Ariels rosa klänning ? Och skulle Ariel passa i Jasmines kläder ? hehe ....
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2008 vid 13:30
Jag gillar Törnrosas klänning. Både den blåa och den rosa men tycker ändå att hon passar bäst i den blåa :p
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2008 vid 19:36

Har du sett dom andra avsnitten med den rosa toppen ? Har mest sett den vanliga blå.
Vet inte riktigt vilken ni menar, men jag kom att tänka på den hon har i Aladdin och Rövarnas Konung. Det är inte den ni menar?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2008 vid 19:37
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Vet inte riktigt vilken ni menar, men jag kom att tänka på den hon har i Aladdin och Rövarnas Konung. Det är inte den ni menar?

Toppen hon har i avsnitten ser likadan ut som hennes vanliga blå. Fast den är rosa.
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2008 vid 16:44
Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Jag tycker en av de finaste klänningarna är den Ariel har i ettan när hon kommit till Prins eriks slott. Väldigt lätt men sååå  sött och prydligt!

igentileng är dena kobinationen rätt intresant rosa och rött är ju inte de första fägrerna man tänker på som passar i hop, men i dls lykades de verkligen
Till toppen
Animatör
Animatör

inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-december-2008 vid 20:37
View Raw Image' jQuery1228851411290="18" yLoc="203" xLoc="466">
gjorde ett försdök med pettronela själv ( den blev nog inte så bra xd)
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2008 vid 10:55
"Men här kan man diskutera om alla disneyfigurers kläder."

Okej. Alice är en given favorit för min del. En enkel blå 1800-tals-klänning och ett vitt förkläde.

Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2008 vid 21:06
Frollos ringar förtjänar lite cred! Tjusiga, gigantiska, färgklickar på denne i övrigt iskalla, färglösa varelse.
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-december-2008 vid 23:19
Såg Djungelboken igår (det var alldeles för länge sedan), och kan ju faktiskt inte annat än att digga Mowglis byxor. Snacka om hållbara! Bagheera drar i dem allt han kan men inte går de sönder inte. Undrar vart han hitta materialet till dem..
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2008 vid 16:39
Mulans kläder är hyffsat fina. Speciellt dom hon har under sången Reflection.
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2008 vid 18:32
Mulans kläder som hon har under Reflection har jag väl egentligen ingenting emot men samtidigt så tycker jag inte alls om dem då de för mig mest speglar den Mulan som alla andra vill ha men som Mulan själv desperat försöker slita sig ifrån.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avstängd

Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2009 vid 14:00
Såhär klär sig en riktig karl. Arrrgh!

Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2009 vid 15:44
Marians kläder är fina. Med hennes sjal över öronen.

http://images1.fanpop.com/images/image_uploads/maid-Marian-robin-hood-disneyversion-978418_600_450.jpg

Ändrad av disney_girl - 18-juli-2009 vid 15:45
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media