Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Vad hände med Pongo?

Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Vad hände med Pongo?
    Postad: 10-december-2008 vid 11:37
Men i serien har han ju inte en tiondel så stor roll som han har i filmen. Är inte Pongo och Valptjuvarna en väldigt förlegad titel förresten?
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-april-2008 vid 15:16
Såg på Pongo och valptjuvarna för första gången nu och man kan inte annat är att bli kalasimponerad av Anders Öjebo. Han är tamej sjutton otrolig! Att han var Pongo i tv-serien vet jag, men han är 147.5% bättre som Pongo i långfilmen. Heja Öjebo!

Ändrad av Jake - 06-april-2008 vid 15:16
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör

var: Sverige
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 16:07
Härligt, längre upp i tråden stog det att den kommer våren 2009. Men nu har man ju nåt att se fram emot.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 14:01
Postad av Mendez Mendez skrev:

Vad säger du? Kommer Pongo ut i mars 2008? Det är ju inte långt kvar Big%20smile

Närmare bestämt den 12 mars 2008.
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör

Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 10:43
Vad säger du? Kommer Pongo ut i mars 2008? Det är ju inte långt kvar Big%20smile
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 10:09
Postad av DisneyLuna DisneyLuna skrev:

Hoppas verkligen att Pongo kommer nästa år! Det är bara den som jag väntar på nu eftersom Djungelboken nu äntligen kommit ut! Någon som vet om denna utgåva av Pongo kommer vara 2 disc?

Tycker den borde vara det...

Att Pongo kommer ut i mars är spikat, däremot vet vi ännu inte om det blir som enkel- eller dubbeldisc.
Till toppen
DisneyLuna View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener

var: Sweden
Poäng: 35
inläggsval inläggsval   Citera DisneyLuna Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-november-2007 vid 00:17
Hoppas verkligen att Pongo kommer nästa år! Det är bara den som jag väntar på nu eftersom Djungelboken nu äntligen kommit ut! Någon som vet om denna utgåva av Pongo kommer vara 2 disc?

Tycker den borde vara det...
Länge Leva Disneyklassikerna!Tummar ned för Sveriges utsläpp av Disneydvds!Varför inte släppa ut alla Disneyklassiker på dvd på 1 gång? Fler klassiker på 2-disc! 2-discarna som kommit ut, kom hit!
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 07:31
saxkrig! Det var inte igår. Välkommen tillbaka.
Till toppen
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent

var: Närheten av GBG
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 03:53
Måste säga att det låter rätt skönt för mig. Har samlat på mig alal klassikerna med guldemblemet (även de nyare filmerna som jag egentligen inte vill ha) och saknar nu bara Pongo och fantasia.
Så jag har en stund på mig nu innan jag behöver plocka fram plånboken igen. Jag har råd med klänningar och singstarspel istället : )
- jag är en bacill
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2007 vid 17:53
Förlåt men, HAHAHAHAHAHA LOL
Jag vet att det är hemskt när något man tycker om förstörs men det lät så roligt när du förklarade Thumbs%20Up
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
IHope View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera IHope Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 17:12
Hon var inte rumsren då. Hon pissade på den, men det var väl inte bara hennes fel... vi hade bandet på golvet.
*~* Love to sing and play piano *~*
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 09:55
Det är första gången jag hört talas om att en hund sabbar en disneyklassiker!
Till toppen
IHope View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera IHope Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 02:03
Jag väntar på Skönheten och odjuret för min hund som jag har hemma förstörde vhs bandet! Cry hoppas det ändras till nästa år istället, men hur ska jag kunna klara mig att inte se filmen? hehe. 
*~* Love to sing and play piano *~*
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 17:02
Som jag skrev tidigare kan preliminära uppgifter ändras, och det har ändrats. Det som gäller just nu är att Pongo och de 101 dalmatinerna kommer våren 2008. Peppar, peppar...
Till toppen
skymningssaga View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 14
inläggsval inläggsval   Citera skymningssaga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2007 vid 16:19
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Som det ser ut nu kommer Pongo och de 101 dalmatinerna inte förrän våren 2009.

Fantasia och Fantasia 2000 kommer troligen under 2010.
Skönheten och odjuret beräknas komma hösten 2009.
Och Snövit hösten 2008.

Men allt detta är i högsta grad preliminära tidsangivelser som kan komma att ändras både en och två gånger.

Åh nej. Det är ju en evighet! Confused Men det kan ju som sagt ändras, så man får la hoppas det flyttas lite närmare nutiden : P Fantasia har jag väntat på ett tag nu.
Gaston: "How can you read this? There's no pictures!"
Belle: "Well, some people use their imagination."
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-januari-2007 vid 20:55
Cry

Ändrad av Daniel - 29-januari-2007 vid 01:44
Till toppen
Regissör
Regissör

inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-januari-2007 vid 15:38
Planer kan alltid ändras, så alla förutsägelser som ligger mer än några månader framåt i tiden ska man ta med en nypa salt.

Min gissning är att Disney sköt in Peter Pan i utgivningsplanen för att ge lite draghjälp åt det nya varumärket Disney Fairies och den kommande datoranimerade långfilmen Tingeling. Då fick Pongo tyvärr stryka på foten.

Fantasia och Fantasia 2000 kommer troligen under 2010.
Skönheten och odjuret beräknas komma hösten 2009.
Och Snövit hösten 2008.

Men allt detta är i högsta grad preliminära tidsangivelser som kan komma att ändras både en och två gånger.
Till toppen
Djinn View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera Djinn Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-januari-2007 vid 15:47
För ett tag sedan så skrev ni på filmsidan att Pongo och de 101 dalmatinerna skulle släppas i mars, sedan ändrades det till Peter Pan. Vet man när Pongo kommer att släppas på dvd? undrar även om någon vet något om när Fantasia 2000, Skönheten och odjuret samt Snövit kan tänkas släppas igen?
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media