Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Nya och gamla klassiker

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Starvin_Marvin View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener

var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 37
inläggsval inläggsval   Citera Starvin_Marvin Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:43
Ja visst är det de. Men de har ju hållt på med ny teknik länge på filmerna och kan tänka mig om Walt Disney hade varit vid liv idag så hade det garanterat blivit dataanimerade filmer då också. Han var ju mycket för att föra tekninken framåt
Shipopi
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:41

okej, men jag tycker det är fel att göra familjen Robisson och dem två andra animerade filmerna till klassiker! Det är så löjligt

”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Inbetweener
Inbetweener

inläggsval inläggsval   Citera Starvin_Marvin Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:39
Lille Kycklingen tyckte jag var lite bra men berodde nog mest på att jag såg den i USA med trevligt sällskap och Vilddjuren var för lik madagaskar och den kunde haft bättre story så den gillade inte jag. Men har dock köpt den
Shipopi
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:38
okej, men tycker du Lilla kycklingen eller vilddjuren är bra?
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Inbetweener
Inbetweener

inläggsval inläggsval   Citera Starvin_Marvin Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:37
Nej inte sverigpremiär. Får väl erkänna att jag kanske inte såg den helt lagligt. Såg den med engelsk tal.
Shipopi
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:36
har den haft premiär?
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Inbetweener
Inbetweener

inläggsval inläggsval   Citera Starvin_Marvin Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:29
Okej, låter fint det.

Visst det är inte alls lika bra filmer längre eftersom de är dataanimerade, Men får allt säga att Familjen Robinson är ändå en bra film. Det är i mitt tycke
Shipopi
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:24
Ja, familjen Robinsson är "klassiker" nr 47!
Jag hatar att dataanimerade filmer blir klassiker när de inte är klassiska, det är så löjligt
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Inbetweener
Inbetweener

inläggsval inläggsval   Citera Starvin_Marvin Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 01:10
Först vill jag bara kolla om folk vet vilka klassiker nr 47 blir? Är det Familjen Robinson som blir det? Om det är det får jag allt ge en liten eloge till Disney att de lyckats med en bra film igen.

Sedan kan jag faktistk undra som så många andra varför vissa filmer kommer med så korta mellanrum och filmer som Pongo och Fantasia tar en halv evighet innan de kommer igen.
Ni behöver inte skicka länkar jag vet redan att de har funntis på DVD.
Shipopi
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media