Nej, jag förväntar mig inte heller några riktigt bra klassiker längre. Jag minns när man längtade & tyckte det var jätteroligt att det släpptes en klassiker per år. Nu bryr jag mig verkligen inte alls.. Det slutade någonstans efter Kejsarens nya stil eller Lilo & Stitch. Atlantis blev jag riktigt förbannad på så jag antar att det var efter den. Ärligt talat har jag inte ens brytt mig om att se de allra nyaste filmerna och vet inte om jag vågar heller.. Fast glad ska man väl vara att man fått uppleva lite av den goda tiden i alla fall

Jag kan dock ändå inte sluta att
hoppas på något bättre.. Jag menar, majoriteten av medlemmarna här verkar ju tycka illa om vad som händer.. då borde det ju vara många fler runt om i världen som tycker likadant, och borde inte dessa åsikterna förr eller senare nå fram och verkligen få Disney att FATTA. Jag hoppas åtminstone..

Tyvärr tror jag dock att det kommer bli helt, som du säger
Bara lilla jag, utflippat i 3D. Chansen till det är nog väldigt stor. Men det hade varit underbart om Disney inte följde mainstreem och typ var de enda som fortsatte att göra tecknade, till viss del datoranimerade filmer. Det hade dessutom gjort Disney lite unikt igen..

Ändrad av mimmi - 06-juli-2007 vid 03:42