Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disneyland Paris 15-årsjubileum

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare

var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2007 vid 12:33
Det känns som om jag också måste åka dit någon gång i mitt liv. Och jag som aldrig ens har lämnat Sverige. Men visst vill man åka dit efter alla dessa positiva inlägg. Hoppas du får det trevligt där mimmi.
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2007 vid 10:06
Jo det kan ju hända att det är mycket folk, men du får det nog ändå jätte bra.
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juni-2007 vid 04:23
Postad av Doris Doris skrev:

Det var en av de bästa upplevelser i mitt liv.

När ska du åka mimmi?

det blir någon gång i början/mitten på juli. Ganska dålig tid att åka på egentligen kanske.. lär nog vara en hel del människor och köer till precis allting. Thumbs%20Down
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juni-2007 vid 15:02

Det var en av de bästa upplevelser i mitt liv.

När ska du åka mimmi?
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 23:09
I detta fallet är det nog ingen fara ;)

Ändrad av Hades - 18-juni-2007 vid 23:10
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 22:13
Ah vad glad jag blir! Jag tror definitivt att det blir min bästa upplevelse hittils också. Ska försöka att inte ha så höga förväntningar bara, blir alltid bäst när man inte har det.  Big%20smile
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 12:22

Vad avundsjuk jag blir! Shocked Har aldrig varit där, men bestämt mig för att jag ska dit någongång innan jag dör. Så är det bara. Wink

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Proximus' Padawan

Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 11:53
Jag var där 1996, och vill inget hellre än att åka tillbaka! Tidernas upplevelse. Var där i mars, så det var inte högsäsong. Helt grymt var det, klart det bästa jag vart med om Thumbs%20Up
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör

var: Sverige
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 01:04
Jag var där i juni 2004, det var underbart. Bästa nöjesparken som jag varit på. Jag skulle verkligen vilja åka dit igen.
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2007 vid 22:26
Lycko ost! Jag var där förra året, vill dit igen.

Jag tycker det är väldigt bra på Disneyland. Jag såg en väldigt bra teater/musikal, i fjol var det Lejonkungen. Vet inte vilken film de ska göra i år, men den teater/musikalen tycker jag du borde gå och se.

Förresten var där från när de öppnar tills de stänger på kvällen. Det är så mycket man vill hinna se, och det kan ta tid i köer osv. Hoppas du får en jätte trevlig resa! Big%20smile
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör

inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2007 vid 23:53
Jag ska till Disneyland i Paris i år för första gången i mitt liv, och det är ju tydligen 15-årsjubileum i år med ny parad och allt. Någon som varit där i år och vet hur det är?

Jag längtar så sjukt mycket!  :D

Ändrad av mimmi - 01-juli-2007 vid 03:07
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media