Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

TV Serier - DVD

Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
fd. mimmi pigg

Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2007 vid 14:38
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Postad av Onyx86 Onyx86 skrev:

Hoppas det. Och hoppas vi slipper höra Annica Smedius presentera reklamen.

Nån som sett att det är reklam för Prinsess Party innan Alice i Underlandet ? Varför görs det reklam för en film som inte ens kommit ut i affärerna ?

Jag har sätt den.LOL
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

var: Sverige
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2007 vid 13:04
Postad av Onyx86 Onyx86 skrev:

Nån som sett att det är reklam för Prinsess Party innan Alice i Underlandet ? Varför görs det reklam för en film som inte ens kommit ut i affärerna ?
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2007 vid 17:43
Disney 4ever
Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-mars-2007 vid 13:16
Kommer Prinsess Sagor 3 hit ? Nån som vet ?

Ändrad av disney_girl - 01-maj-2007 vid 13:14
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-mars-2007 vid 20:07
Lite grann med kim possible som ''Hemligstämplad'' som är en episod-dvd, likaså ''Skurkarna''. Har en liten dvd där Kalle Anka presenterar Kim Possible ochså som jag kom över på Tradera då jag inte själv prenumererar på KA:CO. Sen är det en lös skiva jag inte kommer ihåg vart den kommer från, skivan är grön och består av ett avsnitt, ''Tick-tick-tick''.

Mupparna som på senare tid har blivit Disney-stämplat kan jag ta med ochså i form av Säsong ett.

Har en sex-sju stycken julfilmer med blandade tv-serie avsnitt på å...

Har ingen av Disney_Girls ovannämnda filmer =)
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-mars-2007 vid 19:58

"En helkväll med Timon & Pumbaa", "På Semester med Timon & Pumbaa" "Äntligen Jullov", "Nalle Puhs Magiska Värld" (alla volymer)+ "Alla Hjärtans dag/En Hjärtlig dag" och "Spökligt roligt".

Till toppen
Medproducent
Medproducent

inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-mars-2007 vid 18:51
Vilka serie avsnitt har ni på dvd ? Te.x Prinsess Sagor, Hjältar volym 1, Timon och Pumbaa m.fl. Jag har Prinsess Sagor volym 1 och volym 2. Har även Kalles Skrattfabrik och Alla Älskar Kalle. Har även Jasmins Förtrollade Äventyr.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media