Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Trivial Pursuit - Disney Utgåvan

Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Ariel_ View Drop Down
Animatör
Animatör

Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Ariel_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Trivial Pursuit - Disney Utgåvan
    Postad: 09-mars-2007 vid 11:30
Köpte det för ung. två veckor sen och jag gillar det starkt underbar vacker låda http://www.hasbro.se/mcp.php/se/app/product/details/113/679/index.html 

när jag var liten så älskade jag trivial pursuit men saknade disneyfrågorna och nu för tre veckor sen så upptäckte jag att det fanns att köpa så jag åkte in till lund och det var det bästa köp jag gjort Big%20smile

fast ingen vill spela med mig i min familj :( eftersom det är bara jag som är disneyfantast, mamma gillar också disney men jag vann över henne tre ggr

någon annan som spelat detta underbara spel? jag rekomenderar det starkt
Hercules: how did you get mixed up with...
Megara: pinnhead with hovs? well you know how men are they think no means yes and get lost means take me i'm yours
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-mars-2007 vid 12:10
Jag har det också. Gillar det också, men det kan vara lite konstigt formulerade frågor ibland, tycker jag.

Men jag tycker om det, roligt. Big%20smile

Till toppen
fraggelberg View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

var: Sweden
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera fraggelberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-mars-2007 vid 12:14
Det är väldigt fint, men det är så himla lätta frågor... Det går ju typ inte att svara fel! Är väldigt besviken...
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

var: Sverige
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-mars-2007 vid 12:27
japps såklart man har de spelet Wink har faktiskt 2 stycken , men de andra är utgivet av Mattel men de är väl i princip samma frågor , och ja frågora är för lätta Disapprove
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2010 vid 20:39
Jag har inte så många disney sällskapsspel.Men jag har Skönheten Och Odjuret samt Pocahontas. Har ni spelat dom ? Det finns även Lejonkungen samt Ringaren i Notredame. Vet ej vilka fler som finns. Vilka fler disney sällskapsspel har ni spelat ?
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

var: Dalarna
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2010 vid 21:08
Jag visste inte ens att det fanns Disneysällskapsspel. Kände endast till Disney TP.
Men de där Skönheten och Odjuret, Pocahontas och dom du har. Är det några vettiga spel som har något med filmen att göra. Jag menar det finns ju typ Memory t. ex. med hur många Disneyfilmer som helst. Eller är spelen du har speciella med en spciell spelidé eller vad man ska säga.

Skulle vilja ha Disney TP. Någon som har som kan säga om det är värt att köpa. Är frågorna svåra eller lätta?

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2010 vid 22:32
Jag har Disney TP. Spelade det med mina inte-så-mycket-Disney-freaks-vänner och de tyckte att vuxenfrågorna var svåra och jag tyckte de var lagom. Vissa svåra, andra lätta. Det beror ju på vilka filmer man har sett och vad man kommer ihåg om dem. ;-)  Barnfrågorna är väldigt lätta, åtminstone de jag har kikat på. 
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2010 vid 06:50
Jag har Pocahontas och Skönheten Och Odjuret. Pocahontas spelet är med en hyffsat stor spelplan somman sätter ihop. Man ska föra John Smith tillbaka till sitt skepp. Skönheten och Odjuret spelet är också baserat på filmen.

http://images.boardgamegeek.com/images/pic41650_t.jpg

http://lionkingpride.net/images/mytlkstuff/IMG_1001.JPG

(ovan Lejonkungen spelet)

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51AIssMfqAL.jpg

(Ovan Ringaren i Notredame)

Ändrad av disney_girl - 03-augusti-2010 vid 07:00
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media