Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kim Possible på SVT 1

Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Kim Possible på SVT 1
    Postad: 13-april-2009 vid 14:51
Säsong 1-3 är komplett.

Disney Channel har nog sänt det några gånger, men det räckte med en för mig för att spara det. Avsnitt 20 - Ron The Man sändes minst en gång Torsdan 9/4-09.

Du vet var du hittar det om du vill ha det, Storhe5 =)

Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

[/quote]
<

Kan PM:a adressen om du ochså vill se mer Kim Possible 101Dalmatiner  LOL
Puss puss!

Ändrad av Jake - 13-april-2009 vid 15:37
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-december-2008 vid 22:17
Skönt att serien inte går på SVT längre. Någonting dog inom mig varje gång jag såg att skräpet var på kära gamla "har ni sett ... kanal ett"! Nu är det i alla fall 50% rätt då gamla kära Nalle Puh är tillbaka i rutan. Mindre trevligt är det med "En Jycke i Klassen" som helt klart är något av det värsta Disney har pressat ur sig, trots att det var på 90-talet!!!
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent

Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2008 vid 17:11
det enda bra med kim possible är ron.annars är det rätt dåligt.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-april-2008 vid 21:48
Det är det jag undrar också.
DC borde nog snart som möjligt sända de sista säsong 4-avsnitten.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-mars-2008 vid 11:34
Jepp, vore guld värt om de sände det, då är säsong 1, 2 och 3 äntligen komplett. 

Ps: Kan ju undra när DC ska till att sända de sista 5 episoderna av säsong 4 Stern%20Smile

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 16:29
Den borde komma omkring 26:e april om vi inte har fel.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-mars-2008 vid 18:45
Episod 05 - kim possible - Downhill - Prod.Cod - 116 på SVT1 idag.

Enligt mina beräkningar så bör 20 - kim possible - Ron The Man - Prod.Cod - 120 gå om inte mindre än 4 veckor =)

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-januari-2008 vid 18:41
SVT sänder också fritt i Finland såsom i Sverige.
Till toppen
Robbe View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Robbe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-januari-2008 vid 09:24
om man förståss har sveriges-kanalpaketet
Postad av Mendez Mendez skrev:

Sänder SVT i Finland också?
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-januari-2008 vid 18:31
Nej, jag har tyvärr missat den.
Men tack att du tog upp vilket avsnitt som SVT har visat.
Så nästa vecka blir det ju "Tick-tick-tick".
Det är möjligt att SVT kommer att visa "Ron the Man" som DC har aldrig gjort av någon anledning.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2008 vid 18:46
Haha ^^ ja just precis så är det Big%20smile. Blandar alltid ihop de två avsnitten Wink.

Aja... det är väl bara att vänta och se vad för skoj SVT hittar på med serien.

Edit: Storhe5, såg du på DisneyDags idag? I så fall, vad var det för avsnitt av KP?

Såg reprisen idag och konstatera ganska snabbt att det var avsnitt 101 - Bueno Nacho. Av det att döma så gör SVT precis som DC och sänder avsnitten längs "Production Code". Då lär det bara dröja ungefär sisådär en 20 veckor för att avgöra om "Ron the man" kommer visas. =) *Hoppas*

Ändrad av Jake - 06-januari-2008 vid 18:47

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2008 vid 11:30
Jag har också märkt att DC har inte alls visat avsnitt 20.
Avsnittet heter faktiskt "Ron the Man" och inte "The New Ron".
"The New Ron" handlar om när Ron fått en ny frisyr.
"Ron the Man" är ju en helt annan sak.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2008 vid 00:01
Sen två år tillbaka har så vitt jag vet inte Disney Channel sänt Avsnitt 20 - "The new Ron" många gånger eller alls i huvud taget. Kan det kanske vara så att man har bättre tur med att SVT sänder det då?

Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2008 vid 11:57
Nej, jag menar inte heller att det är bråk, bara en diskution.
Disney 4ever
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2008 vid 11:51
Det är 2 dagar kvar till lördag.
Jag tror ändå att det är ganska många som skall se KP på Disneydags.
Man måste inte se på KP men ändå kan det bli många som skall se den.
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2008 vid 11:33
Och det är din mänskliga rättihet att tycka att det är en skam att SVT kör KP och bara för att vi skriver det betyder det inte att vi vill ha bråk. Det bara är så. Folk får gärna kritisera mig hur mycket de vill men jag kommer alltid att fortsätta argumentera för mina åsikter på ett civiliserat sätt.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2008 vid 11:26

spam*stör mig*

Ialla fall tkt jag också det är skam att svt sänder KP
Disney 4ever
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2008 vid 11:10
 Men startar man ett forum så måste ju man ju förstå att folk tycker olika. Forum är ju ändå till för att diskutera.
Disney 4ever
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2008 vid 00:19
Vi skall nog inte bråka mer för Daniel vill att vi skall lägga av med det.
SVT måste få ha rättigheter att visa nyare serier på Disneydags.
TV:n kan inte bara visa gamla serier.

Ändrad av storhe5 - 03-januari-2008 vid 00:19
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 20:15
Du är inte gammalmodig. Snarare tradiotionell och det respekterar jag.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 20:04
Jag har faktiskt aldrig sett Darwing Duck så jag kan inte jämföra det med Kim Possible. Jag tycker bara att det är synd att KP ska börja sändas på Disneydags eftersom jag alltid sett DD som ett program som visar de lite äldre och mysiga serierna. men men, jag är väl gammalmodig.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 14:51
Du, Daniel.
Vi skall nog försöka lugna oss längre fram.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 14:24
Vi har haft denna diskussion förut, så snälla ta inte up den igen!

Bara för att SVT visar Kim Possible (som det inte är något fel på) gör dem inte till en ond TV-kanal (så inga fler sådana löjliga paralleller snälla). Att Darkwing Duck (som också är en bra TV-serie) slutade att sända I mitten av 90-talet är visserligen tragiskt (men man behöver inte mucka gräl för det..så sluta med det), inte för att det var Darkwing Duck (vad jag förstår så var inte det den enda som drogs in pga av de händelser som skede i Norge och Sverige), utan för att man är så otroligt snabb att skylla på TV, film och spel när något sådant händer. Ja menar ungar har ju inte tagit livet av varandra för att Tom och Jerry visas på TV, och det våldet är något grövre än vad som är i Darkwing Duck.

Själv har jag inte kollat på Disneydags på år och dar, men kanske man kan kolla in något avsnitt då och då i framtiden ^_^

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 14:14
SVT får visa precis vad den vill.
Vad spelar det för roll om den visar Kim Possible?

Ändrad av storhe5 - 02-januari-2008 vid 14:15
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 13:45

Jag är inte arg. Jag kollar dagligen på Darkwing Duck och så jag skiter i om det inte får visas. Som Sockerpajen sa så försöker jag inte vara rolig, jag säger bara hur illa det är att SVT har gått över till den mörka sidan.

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 11:59
För mig är Kim Possible en riktig tecknad serie.
Ni är bara arga för att Darkwing Duck (som ni gillar hellre skulle jag tro) inte får sända på svensk tv längre.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 11:32
Jag tror inte att han försöker vara rolig utan bara uttrycker sina egna åsikter?

Och att SVT sänder fritt är ju bra men för oss som bara har de fria kanalerna skulle det vara härligt om man fyllde tablåerna med några riktigta serier och inget skräp..
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör

inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 10:07
Du är inte alls rolig, 101dalmatiner.
Som jag har kanske har sagt hundra gånger.
Det är jättemånga människor som gillar Kim Possible inte bara i USA utan också t.ex. i Sverige och Finland.
Det är det jag tror på.
Och förresten sänder ju SVT fritt medan Disneykanalerna är betalkanaler.
Till toppen
Nykomling
Nykomling

inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 09:49

Det är en skam att SVT blivit lika skräpigt som Disney Channel.

Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf

inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 02:24
Det är kärlek. Då kan även de som endast har det digitala marknätet till förfogande också glädjas av denna underbara serie. :)

Ändrad av Jake - 02-januari-2008 vid 02:27

Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media