Författare |
|
Hey Arnold!
Springschas
Status: Offline
Poäng: 13
|
inläggsval
Citera Svar
Tråd: Någon som samlar på gamla barnprogramsserier? Postad: 23-oktober-2021 vid 23:07 |
TecknatNörd skrev:
Ingen som har något mer samlat? |
Skriv till mig när du läser detta.
|
|
GuybrushUMThreepwood
Storybordartist
var: Tri-Island Area
Poäng: 50
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 25-september-2021 vid 19:45 |
Hey Arnold! skrev:
Hallå var är alla som kan hjälpa mig?
|
Det här stället är döare än Bernie Sanders valkampanj.
|
|
OliviaBelle
Clean-up Artist
Poäng: 266
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 20-september-2021 vid 22:39 |
Hey Arnold! skrev:
|
Inte online här uppenbarligen
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 20-september-2021 vid 10:58 |
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 12-september-2021 vid 23:32 |
Finns det folk här som kan hjälpa mig att få tag på fler Hey Arnold! avsnitt på svenska?
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 24-augusti-2021 vid 00:27 |
Hej har du möjlighet att skicka svenskdubbade Hey Arnold! till mig?
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 17-augusti-2021 vid 12:55 |
TecknatNörd skrev:
Ingen som har något mer samlat? |
Jag samlar på Hey Arnold! med svenska dubbningen.
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 12-augusti-2021 vid 13:14 |
TecknatNörd skrev:
Hej, jag undrar om någon samlar på barnprogramsserier och i så fall vilka serier har ni? |
Hoppas att du finns kvar på sidan, för jag vill veta vilka Hey Arnold! avsnitts som du har.
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 03-augusti-2021 vid 16:35 |
Hoppas att man kan få kontakt med dig för jag verkligen vill veta vilka avsnitt från Hey Arnold! som du har.
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 29-juli-2021 vid 21:59 |
GuybrushUMThreepwood skrev:
Hey Arnold! skrev:
TecknatNörd skrev:
Hej, jag undrar om någon samlar på barnprogramsserier och i så fall vilka serier har ni? |
Jag har Hey Arnold! men också har tillgång till flera olika serier på ett ställe som jag är medlem på. |
Grattis på födelsedagen, främling! |
Tack så mycket främling :)
|
|
GuybrushUMThreepwood
Storybordartist
var: Tri-Island Area
Poäng: 50
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 29-juli-2021 vid 18:36 |
Hey Arnold! skrev:
TecknatNörd skrev:
Jag har Hey Arnold! men också har tillgång till flera olika serier på ett ställe som jag är medlem på. | Grattis på födelsedagen, främling!
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 28-juli-2021 vid 13:40 |
TecknatNörd skrev:
Jag har Hey Arnold! men också har tillgång till flera olika serier på ett ställe som jag är medlem på.
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 28-juli-2021 vid 12:52 |
Hej alla jag söker efter avsnitts från Hey Arnold! med svenska dubbningen och jag skulle uppskatta att få så mycket hjälp som möjligt med det.
Mina avsnitt som jag har just nu och vill gärna göra listan längre.
Från säsong 1 Avsnitt 1 - Downtown as Fruits; Eugene's Bike Avsnitt 2 - The Little Pink Book; Field Trip Avsnitt 3 - Arnold's Hat, Stoop Kid Avsnitt 4 - Helga's Makeover, The Old Building Avsnitt 5 - Sixth Grade Girls; The Baseball Avsnitt 6 - Heat; Snow Avsnitt 7 - Operation: Ruthless; The Vacant Lot Avsnitt 8 - The List; The Haunted Train Avsnitt 9 - Mugged; Roughin' It Avsnitt 10 - Door 16; Arnold as Cupid Avsnitt 11 - Benchwarmer; Cool Jerk Avsnitt 12 - Das Subway; Wheezin' Ed Avsnitt 13 - Arnold The Tutor; Gerald Comes Over Avsnitt 14 - The Spelling Bee; Pigeon Man Avsnitt 15 - Olga Comes Home; Salley's Comet Avsnitt 16 - Abner Come Home; The Sewer King Avsnitt 17 - Magic Show; 24 Hours to Live Avsnitt 18 - Arnold's Christmas Avsnitt 19 - False Alarm; World Records Avsnitt 20 - Part Time Friends; Runaway Float Avsnitt 21 Coach Wittenberg; Four-Eyed Jack
Säsong 2. Helga's Boyfriend Crush on Teacher Arnold's Halloween
Säsong 3 The Aptitude Test; Oskar Gets a Job Hey Harold! Casa Paradiso Gerald's Tonsils Mr. Hyunh Goes Country Dangerous Lumber
Säsong 4 Jamie O in Love
Har ingen avsnitt från säsong 5 :(
|
|
Hey Arnold!
Springschas
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 28-juli-2021 vid 12:47 |
TecknatNörd skrev:
Mina serier jag samlar på: (OBS DET ÄR BARA SVENSKDUBBADE OCH BARA SERIER) 101 Dalmatiner Aladdin Angelina Ballerina Ankliv Arthur Avatar legenden om Aang Babar Backyardigans Bamse världens starkaste björn Biker mice from Mars Billy Bobby's värld Bonkers Bumbibjörnarna Byrrackorna Charlie & Lola Clifford Creepschool Danne Fantom Darkwing Duck De tre vännerna och Jerry De vilda djurens flykt Den magiska skolbussen Dennis Dexters laboratorium Dino Riders Dinousarie tåg Disney doug Djungel George Djungelpatrullen Djurgården (BO-KO) Doctor Snuggles Fairly odd parents Familjen flinta Familjen Jetsons Fifi och blomsterfröna Fåret Shaun Geronimo Stilton Greve Duckula Hey Arnold! Hos Musse Jakob Två Två James Bond Jr Jasper pingvin Johnny Bravo Jultomtens lärling Katten Nisse Kent Agent Kim Possible Kommissarie Gadget Kung Fu Panda Lata Lucy Legenden Om Tarzan Lilla prinsessan Lilla tråget Lisa Lou! Lucky Luke Luftens hjältar Lugn i stormen Långbens galna gäng M.A.S.K Martin morning Max & Ruby Meckar Micke Mjölktandsmössen Nalle har ett stort blått hus Ned's Newt Noaks ö Nya äventyr med Nalle Puh Pokemon Prins Valiant Quack Pack Raw Toonage Richard Scarrys äventyrsland Rorri en racerbil Räddningspatrullen Sanjay & Craig Scooby Doo Where Are you Seaside hotel Sherlock Hund Skrotnisse och hans vänner Smulbröderna Sommar lägret Sonic the hedgehog Sonic X Spirou Stoppa Duvan! Sune och hans värld Svampbob fyrkant T.U.F.F PUPPY Teenage mutant ninja turtles The Real Ghostbusters Tillbaka Till Vintergatan Timon & Pumbaa Tintin Tweenies Tvillingarna Kramp Wallace & Gormit Vampyrskolan Wayside Wuzzlarna Yakari Zoe Kezako
Vissa serier är kompletta vissa inte har inte så mycket utrymme kvar på hårddisken så kan inte införskaffa för mycket så jag försöker ha lite av varje :D
|
Hej jag undrar verkligen vilka avsnitt som du har från Hey Arnold?
Dessa avsnitt har jag just nu.
Från säsong 1 Avsnitt 1 - Downtown as Fruits; Eugene's Bike Avsnitt 2 - The Little Pink Book; Field Trip Avsnitt 3 - Arnold's Hat, Stoop Kid Avsnitt 4 - Helga's Makeover, The Old Building Avsnitt 5 - Sixth Grade Girls; The Baseball Avsnitt 6 - Heat; Snow Avsnitt 7 - Operation: Ruthless; The Vacant Lot Avsnitt 8 - The List; The Haunted Train Avsnitt 9 - Mugged; Roughin' It Avsnitt 10 - Door 16; Arnold as Cupid Avsnitt 11 - Benchwarmer; Cool Jerk Avsnitt 12 - Das Subway; Wheezin' Ed Avsnitt 13 - Arnold The Tutor; Gerald Comes Over Avsnitt 14 - The Spelling Bee; Pigeon Man Avsnitt 15 - Olga Comes Home; Salley's Comet Avsnitt 16 - Abner Come Home; The Sewer King Avsnitt 17 - Magic Show; 24 Hours to Live Avsnitt 18 - Arnold's Christmas Avsnitt 19 - False Alarm; World Records Avsnitt 20 - Part Time Friends; Runaway Float Avsnitt 21 Coach Wittenberg; Four-Eyed Jack
Säsong 2. Helga's Boyfriend Crush on Teacher Arnold's Halloween
Säsong 3 The Aptitude Test; Oskar Gets a Job Hey Harold! Casa Paradiso Gerald's Tonsils Mr. Hyunh Goes Country Dangerous Lumber
Säsong 4 Jamie O in Love
|
|
Zenon88
Storybordartist
Poäng: 54
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 23-april-2021 vid 16:22 |
Jag har det, skriv ut din mail så :)
|
|
anders_johansson
Nykomling
Poäng: 1
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 23-april-2021 vid 02:31 |
Samma här! Letar också efter Vampyrskolan, och tänker att om någon har den i någon hårdisk skulle det vara super ifall ni kunde föra de vidare
|
|
Andreas34NilZon
Nykomling
var: Söderhamn
Poäng: 2
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 25-mars-2021 vid 08:28 |
Hej, jag söker efter Vampyrskolan för privat-nostalgiskt syfte. Kommer antagligen inte sändas på SVT igen. Finns inte annars att få tag på. Äntligen hittar jag någon, jag ser att du skrev att du har. Visst har du fortfarande material samlat av Vampyrskolan kvar, på svenska? I så fall är jag intresserad och jag tar gärna emot avsnitt med stor glädje det du har. mvh Andreas Nilsson
|
|
Zenon88
Storybordartist
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 05-november-2017 vid 15:29 |
Dump, inga mer samlare ? :)
|
|
TecknatNörd
Animationsassistent
Poäng: 132
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 23-juli-2017 vid 18:41 |
Ingen som har något mer samlat?
|
|
TecknatNörd
Animationsassistent
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 19-maj-2017 vid 07:32 |
Du skulle typ kunna skicka ett mail till Alltomtecknat t.ex som jag tror kan digitalisera det åt dig.
|
|
102dalmatiner
Nykomling
Poäng: -7237
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 18-maj-2017 vid 23:43 |
TecknatNörd skrev:
102 Dalmatiner har du digitaliserat dina 30 avsnitt än? | Jag har inte ens den utrustning som behövs för att genomföra den proceduren än. Videon tuggar sönder kassetter.
|
|
TecknatNörd
Animationsassistent
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 18-maj-2017 vid 19:13 |
Du får ju svara på mitt senaste mail
|
|
Zenon88
Storybordartist
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 18-maj-2017 vid 17:02 |
Har bara fått kontakt via mail med 1 person, kom igen, fler mail:D
|
|
TecknatNörd
Animationsassistent
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 16-maj-2017 vid 17:32 |
102 Dalmatiner har du digitaliserat dina 30 avsnitt än?
|
|
TecknatNörd
Animationsassistent
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 15-maj-2017 vid 21:21 |
Har skickat ett mail :D
|
|
Zenon88
Storybordartist
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 14-maj-2017 vid 11:13 |
Tjoo! Går det ej att skicka pm till användare? Enbart öppna chatt? Som alla kan joina o se? Jag vill gärna komma i kontakt med flertalet av er i denna tråden, då jag har mycket material att byta med er som också har grejer digitalt. Bättre o snacka i pm om det hade gått?, eller mail med alias namn. Maila zenonthedemon@gmail.com för vidare snack.
Ändrad av Zenon88 - 14-maj-2017 vid 12:02
|
|
Claude Frollo
Inbetweener
var: Örnsköldsvik
Poäng: 170
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 18-april-2017 vid 00:11 |
Har kompletta svenska versionen av Luftens Hjältars på DVD. Du kan hitta de på Tradera om du bara söker.
Ändrad av Claude Frollo - 18-april-2017 vid 00:17
|
"Silence, you old fool. The hunchback and I have unfinished business to attend to. And this time, you will not interfere." Claude Frollo
|
|
102dalmatiner
Nykomling
Poäng: -7237
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 17-april-2017 vid 13:14 |
Det kan vara artigt att svara på frågor.
|
|
TecknatNörd
Animationsassistent
|
inläggsval
Citera Svar
Postad: 17-april-2017 vid 12:42 |
Svarade inte dig skrev bara på min lista av vilka serier jag har
|