Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Filmönskningar

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Djinn View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-mars-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera Djinn Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Filmönskningar
    Postad: 18-april-2007 vid 12:51
Hej,
 
Jag älskar er websida och tycker det är otroligt kul med filmsidan, den har hjälpt mig jättemycket i mitt samlande av disneyfilmer.
Jag har två stycken gamla VHS filmer som jag skulle tycka att det vore kul om ni kunde lägga till på sidan. Filmerna heter "The Blue Yonder" och Radiohunden och juveltjuven. Skulle också vara kul om ni lade till Geppetto, Life-size, Oliver Twist och Rookie.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2007 vid 16:24
Jag önskar det kommer en : Alla älskar Mimmi!!!! ochså.AngryShockedShocked
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2007 vid 19:29

Om ni vill att olika filmer ska bli tillagda på Magic Movies databas så rekommenderar jag er att gå via Hjälpcentralen. Om frågor fortfarande finns så skriv i denna tråd eller skicka PM.

Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media