Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Forumregler & allmän info (17/6 2010)

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Forumregler & allmän info (17/6 2010)
    Postad: 25-maj-2004 vid 22:01

Senast Uppdaterad 17 juni 2010

Innehållsförteckning

Regler & Riktlinjer

Forumets Policy

Admin och moderatorer

Karriärstegen

VIP - medlemskap

Omröstning

Signatur

Avatar

___________________________________________________

Meningen med detta forum är att skapa ett seriöst forum om Disneyfilmer, där allt från enkla funderingar och djupa frågeställningar är välkomna, bara det hålls på en seriös nivå. Vi kommer att vara väldigt strikt på reglerna för att höja kvalitén på forumet och vill att ni efter bästa förmåga följer dem.

Denna tråd kommer att fungera som en anslagstavla som uppdateras med nya regler och dylikt. Nya/uppdaterade saker vid kommer att markeras med ( ) för att ni lättare skall kunna avgöra vad som är nytt. Kolla gärna tillbaka hit då och då.Det är upp till er att hålla er uppdaterade av reglerna på forumet.

___________________________________________________

Regler & Riktlinjer

  1. Kap. Postningsregler
    1. §: Posta i rätt Forum: Posta alltid i rätt forum, om ni tycker att det saknas något forum så meddela administratören detta.
    2. §: Försök att undvika ställa frågor som redan ställts i en annan tråd. Om ni upptäcker att någon gör detta så hänvisa gärna till den liknande tråden.
    3. §: Dubbelinlägg: Redigera ert tidigare inlägg istället för att göra ytterligare ett inlägg till precis under. Om ni av misstag råkar göra ett dubbelinlägg, be administratören eller moderatorn lägga ihop inläggen.
    4. §: Ämnesrubriker: När ni startar en ny tråd, så ska ämnesrubriken beskriva vad tråden handlar om. Ska ni skapar en tråd om tex musiken i Aladdin, så skriv Musiken i Aladdin och inte bara Aladdin. Skriv inte alltför långa rubriker, under 5-6 ord bör eftersträvas. Ställ ej en fråga i rubriken, gör det i inlägget.
      Skrik inte i ämnesrubrikerna när ni skapar ny tråd, dvs skriv inte med enbart versaler (stora bokstäver).
    5. §: Citat: När ni skall citera ett tidigare inlägg, använd citera-knappen. Om det är ett citat i citatet så ta bort det. Om citatet är långt, var god ta bort allt i citatet som inte är relevant till det ert svar på citatet.
    6. §: Var snäll och håll er till ämnet . Om ni ska säga någonting, som inte riktigt har med ämnet i tråden att göra, till en enskild person, så skicka istället ett PM till den personen, istället för att skriva det i ett nytt inlägg. Oväsentliga inlägg kommer att raderas.
    7. §: Agera ej språkpolis . Påpeka ej språkliga brister i ett föregående inlägg med ett eget inlägg. De enda som får agera språkpolis är administratören och moderatorerna genom att redigera inlägg om de finner att det är nödvändigt.
    8. §: SPAM: Gör inte onödiga inlägg bara för att få fler inlägg, detta klassas som spam och kommer ej att tolereras. Vid spam kommer inlägget att raderas och användaren kommer att varnas, vid upprepat spammande kommer användarens antal inlägg att reduceras till noll (0).
    9. §: Funktioner & textformatering: Då att detta forum har många funktioner för textformering, så ber vi er att använda dem måttligt då det blir väldigt svårläst om texten ändrar utseende var fjärde rad.
      Håll er till normal storlek för all löpande text. Ändra endast storlek om ni vill ha rubriker, eller om ni betona ett/några enstaka ord. Men betona ej hela meningar. Löpande text skall heller inte vara helt i fetstilt , kursiverad eller understruken, försök även att hålla den vänsterjusterad eller justerad på båda sidorna.
    10. §: Direktlänkning till bilder från andra sidor är inte tillåtet. Skall ni länka till någon bild så ska den finnas här på Disneyfilmsidan eller från sidor som tillåter direktlänkning tex: photobucket.com .
    11. §: Förkortningar: Om ni ska använda förkortningar i löpande text så ska det vara svenska befintliga förkortningar enl. Svenska akademins ordlista (SAOL). Förkortningar som med hjälp av blandning av bokstäver, siffror och andra tecken bilder befintliga ord om man uttalar dem tex: 4 ever, QL, 2 you och L8ter bör ej användas.
      Även LOL, OMG, ROL, IRL och dylika engelska förkortningar skall undvikas. Det finns ingen mening att använda sig av dessa uttryck, då de ersätts av smileys ( )
    12. §: Motivera: Vänligen motivera era inlägg, istället för att svara med fåordiga neutrala meningar som, "Den är bra", "Visst", "jag håller med..." eller dylikt som ingen får någon glädje av att läsa. Detta kommer att klassas som spam, då det inte är många som bryr sig om er åsikt om ni inte motiverar vad ni tycker. Svara inte heller på inlägg genom att bara använda smileys ( ), dessa skall användas måttligt i texter och aldrig enskilt.
  2. Kap. Övriga allmänna regler
    1. a §: Konto: Använd bara ett användarkonto per person, flera konton per person kommer ej att tolereras. Om ni vill byta namn, skicka ett privat meddelande (PM) till administratören och uppge vilket namn ni vill byta till och anledning (enbart goda skäl till namnbytet kommer att beaktas).
    1. b §: Vid försök att kringgå en avstängning genom att skapa ett nytt konto kommer det nya kontot att raderas och avstängningen på det ursprungliga kontot kommer att förlängas.
    2. §: Om ni anser att någon brutit mot forumets regler, eller på annat sätt uppträtt olämpligt. Så ber vi er att ej göra något inlägg om detta. Ni ombedes istället att skicka ett PM till administratören eller moderatorn.
    3. §: Rapportera fel: Om ni sett något fel på sidan (Huvudsidan) såsom stavfel, faktafel eller grafisk fel så var snäll och skicka ett PM eller E-mail till administratören angående detta istället för att skapa en ny tråd. Då detta ej har något med forumet att göra kommer dylika trådar att avlägsnas.
    4. §: Varningar & avstängning: Vid dåligt beteende, såsom att avsiktligt förstöra på forumet, regelbrott eller annat olämpligt uppträdande så kommer en VARNING att delas ut. Riktigt grova missbruk eller regelbrott kommer att bestraffas med fler än en varning eller ett direkt avstängt konto.
      Vid en andra varning kommer användaren att bli avstängd från forumet i tre dagar.
      Vid en tredje varning blir avstängningen en vecka, och en fjärde varning kommer att resultera i en månads avstängning.
      Om en användare uppnått fem varningar så kommer kontot att raderas och E-mail-adressen som den är registrerad i kommer att spärras.
    5. Privata meddelanden (PM).
      Observera att samma regler gäller för Privata Meddelanden (PM) som för övriga forumet. Personliga påhopp etc. är ej tillåtna. Vid dåligt uppförande så kommer funktionen för privata meddelanden att stängas av (utöver den ordinarie bestraffningskalan i kap 2 §4).

Forumets Policy som ni måste godkänna när ni registrerar er skall följas.
Fler regler kan tillkomma i framtiden.


Dessa regler skall följas annars kan det i slutändan leda till avstängning. Admin. kommer att döma hårt bara för att folk som verkligen vill diskutera Disney ska få slippa menlösa diskussioner och inlägg som inte för någon vidare diskussion. Detta för att höja kvalitén på forumet.

___________________________________________________

Forumets Policy

De regler ni godkänt genom att registrera er.

"När ni registrerar er måste ange en del information, till största del frivillig, men allt ni skriver in (med vissa undantag) kommer att visas offentligt.

Ni godkänner att använda forumet på ett civiliserat sett, och inte posta inlägg med: Rasism, hets mot folkgrupp, sexistiska inlägg, personliga påhopp, svordomar, stötande inlägg och annat som strider mot Sveriges rikes lag. Ni godkänner även att ni ej skall posta inlägg som innehåller, eller länkar till material skyddat av upphovsrättslagen, som ni eller andra på forumet inte äger.

Ni tar hela ansvaret för innehållet i era inlägg, meddelanden och annat som ni på ett eller annat sätt förmedlar på forumet, Vi tar inget som helst ansvar för det ni skriver. Forumets administratör och moderatorer förbehåller sig rätten att ta bort opassande inlägg, meddelanden och annat som ni på ett eller annat sätt förmedlar på forumet och att utlämna den information vi besitter vid klara lagbrott. Vi förbehåller oss även rätten att låsa/ta bort ert konto på forumet och spärra er e-mail på forumet efter upprepande misskötsel med påföljande varningar."

Registrera er bara om ni vet att ni kommer att göra inlägg. Konton som har 0 inlägg, och som inte varit aktivt (genom besök på forumet) på flera månader kommer att raderas.

___________________________________________________

Admin och moderatorer

Forumets grundare och administratör är Adrina . Som administratör har han huvudansvar för forumet och sköter allt underhåll och liknande.

Till sin hjälp att moderera forumet har Adrina utnämnt Proximus till moderator. Proximus har global moderator status.

___________________________________________________

Karriärstegen

Karriärstegen är de små Musse huvudena som finns vid inläggen, och de representerar hur många inlägg ni har gjort. Dessa är uppdelade efter olika yrken inom animerad film.

Yrke - min. antal inlägg - antal Musse

Standardsteg

  • Medproducent - 1500 - 5
  • Produktionsassistent - 1000 - 4 
  • Huvudanimatör - 900 - 4
  • Manusförfattare - 800 - 3
  • Scenograf - 700 - 3
  • Matte Artist - 600 - 3
  • Foley Artist - 500 - 3
  • Effektanimatör - 400 - 3
  • Animatör - 300 - 2
  • Clean-up Artist - 200 - 2
  • Inbetweener - 150 - 2
  • Animationsassistent - 100 - 1
  • Storybordartist - 50 - 1
  • Springschas - 10 - 1
  • Nykomling - 0

Specialsteg

  • Producent - Administratör
  • Exekutiv producent - Moderator
  • Regissör - VIP-medlem

Fler kan tillkomma och ändringar göras

Vi hoppas att ingen kommer att posta en massa onödiga inlägg bara för att komma högre i karriärstegen, om någon gör det kommer vi att sänka den användarens antal inlägg. 

___________________________________________________

VIP - medlemskap

I ett försök att höja kvalitén på forumet, har vi tänkt belöna de medlemmar som genom kvalitén på sina inlägg särskilt utmärker sig. Utmärkelsen är i form av titeln Regissör och användaren får fem Musse-huvuden.
Denna utmärkelse kommer att utdelas till medlemmar som utses enhälligt av Admin Daniel och moderator Proximus (minst 50 inlägg krävs dock). En regissör som vi anser ej längre uppfyller de krav som ställs på denna, kommer att degraderas till den vanliga karriärstegen.

Ni har möjlighet att nominera andra medlemmar via PM till mig eller Proximus. Självnomineringar kommer ej att godtas.

Lista över Regissörer:
Anders_M_Olsson
Hofverberg
Quintus
Walt_Disney

___________________________________________________

Omröstning

Omröstningar har inaktiverats då det inte skapas några större diskussioner kring dessa.

___________________________________________________

Signatur

När det gäller signaturen (den text som hamnar nedanför era inlägg, om ni valt att ha en signatur), så är bilder ej tillåtna. Undvik även starka färger på texten, signaturen är ingen reklamplats som måste synas.

Texten i signaturen får inte vara stötande. Samma regler för att göra inlägg gäller även signauren. Vi vill inte heller att ni använder en stor teckenstorlek (Rubrik) i signaturen.

___________________________________________________

Avatar

För att lägga till en avatar: gå in på Inställningar >> min profil . Bläddra ned till Profil information och gå sedan till raden Välj Avatar.
Det finns nu två sätt att välja avatar:

  • Det lättaste är att välja en av de befintliga avatarerna. Dessa får ni fram genom att klicka på Visa lista på Avatarer . Då kommer ett nytt fönster upp med alla avatarer som finns i Forum avatargalleri. Klicka på den bild ni vill ha, och stäng sedan fönstret. Adressen till avataren skall nu stå i textrutan (om ni klickar på Förhandsgranska så dyker den upp till höger om textrutan.)
  • Ni kan även välja att ladda upp en egen bild att ha som avatar. Bilden bör vara 80x80 pixlar stor. Om bilden har en annan storlek kommer den dras ihop alt. förstoras till måtten 80x80.Om då bilden inte är lika hög som bred (1:1) så kommer den att bli hoptryckt på en av ledderna.
    Klicka på Ladda upp avatar under textrutan, klicka sedan på bläddra. Välj sedan den bild ni vill ha, och sedan på öppna och sedan på Ok . Bilden får inte vara större än 25kb.

Klicka sedan på Uppdatera Profil. Avataren får inte strida mot forumets regler och Policy. Bilder som inte längre används (vid avatarbyte) kommer att rensas bort.

 



Ändrad av Adrina - 18-december-2011 vid 21:11
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 119
inläggsval inläggsval   Citera Dunderklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-maj-2004 vid 01:11
Tycker du satt reglerna och allt det där till en bra nivå. Hoppas folk hittar hit så att forumet kan finnas kvar, ankoramas så kallade forum, om det ens bör kallas det, liknar mer en sandlåda.

En sak bara, då du står som ansvarig, admin, moderator och hela det där köret, vore det inte bra om te x din titel ("producent") färgades röd så att ev. nytt folk kan se det. Respekt är något det är ont om men som verkligen behövs (åtminstone i dessa sammanhang).
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-maj-2004 vid 02:13

Ankoramas forum var bra en gång i tiden, men den har blivit helt förstörd den senaste tiden, och jag tvivlar att A's Forum någonsin kommer komma upp i sin forna glans igen. Det enda sättet som jag ser det är att Ankormas Forum startar om, och denna gång med en bättre Forum applikation, som tex detta ASP Forum som jag använder mig av som erbjuder en mängd funktioner för att hålla koll. Jag tänker göra allt som står i min makt för att inte detta Forum ska gå samma tragiska väg.

Jag försökte att Göra texten Röd men det gick inte, men jag lade till en undertitel (Administratör), så att nya medlemmar vet vem som bestämmer.

"Då är det jag som bestämmer här, ha, ha."
- Simba - Lejonkungen -

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Chiara View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera Chiara Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2004 vid 22:15
Jag vill också ha blinkande mussehuvuden! Har du fixat det nyligen eller är jag bara seg?
/jag önskar jag vore lite starkare, lite roligare och lite mer som du.

Önskar jag kände nån som var Disneyintresserad. Alla andra är oförstående.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2004 vid 22:32

Det fixade jag idag, så ökade jag kontrasten mellan de mörka musse-huvudena och de ljusa, så man lättare ser skillnad på dem.

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juni-2004 vid 01:03

Litet tips om språkbruket: På foruminställningar finns bl.a. detta:

Citera bekräfta löenord


och: 
Citera E-mail Adress
Inte nödvändigt men kan vara bra om du vill meddelanden om någon svarar på en tråd eller om du glömt ditt lösenord.

"Om du vill meddelanden"...? Jag lyxkas åtminstone inte att tyda någon logik i det - det saknas nog nåt ord...?

Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 119
inläggsval inläggsval   Citera Dunderklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juni-2004 vid 01:08
Ska väl antagligen vara "om du vill ha/få/ta emot meddelanden.

"E-mail adress bör vara ett ord, petigt och oviktigt med risk för att göra någon uppretad och skapa onödigt med arbete men men ...
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juni-2004 vid 01:29

Håller fullständigt med - "e-post-adress" är ett ord, inte två. Tycker inte heller om särskrivningar...

 

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-juni-2004 vid 07:16
Det är fixat nu, och tack för påpekandet. Det blir lätt något fel ibland när man sitter och översätter ca 500 rader, och dessutom var trött .
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 119
inläggsval inläggsval   Citera Dunderklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2004 vid 16:20
Vore bra med regler som får folk att motivera sina svar/inlägg. Känns som om folk bara spottar ut inlägg för "sakens" skull, möjligt att detta beror på att flertalet medlemmar är så pass unga(inga namn nämnda).

Till toppen
Gäst View Drop Down
Gäst
Gäst
inläggsval inläggsval   Citera Gäst Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2004 vid 17:38
Jag vill inte uttrycka mej så långt det räcker med ett eller måste jag säga ''Jag tycker att denna välarbetade och coO0ola sida är fiXad på ett mycket bra sätt av den proffsiga webbmastern Daniel Wennström!'' Måste jag säga så?!
Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 119
inläggsval inläggsval   Citera Dunderklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2004 vid 17:51
Postad av CarlBarks CarlBarks skrev:

Jag vill inte uttrycka mej så långt det räcker med ett eller måste jag säga ''Jag tycker att denna välarbetade och coO0ola sida är fiXad på ett mycket bra sätt av den proffsiga webbmastern Daniel Wennström!'' Måste jag säga så?!


..förstår inte riktigt vad det är du försöker framföra?

Det jag menar är att jag tycker det blir förbannat trist när man ser att det gjorts nya inlägg i 90% av alla trådar men svaren sedan bara består av exempelvis ett "ok" eller "**** är bäst". För att göra det hela mer intressant för samtliga parter så kan man ju istället motivera _varför_ man anser något vara bra eller bäst. Men detta är ju givetvis något som är upp till Daniel att avgöra

F.ö så har jag väl ändå inte gått till angrepp mot just dig, eller?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2004 vid 18:04
Jag håller med dig om den saken quintus, jag har även sagt åt de medlemmar (inga namn) som gör så, och bett dem att sluta. Ska försöka formulera en regel för detta.  
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-april-2006 vid 19:56
Observera att reglerna har fått sig en kraftig revidering, förhoppningsvis skall det nu vara lättare att få en klar överblick över reglerna.
Dessutom har lite allmän information lagts till, i ett försök att göra det lättare för alla medlemmar att hitta all information.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2008 vid 11:38
Hur ändrar man ett inlägg?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2008 vid 13:48
Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Hur ändrar man ett inlägg?
Är inte så svårt, tryck på Redigera under ditt inlägg.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-januari-2009 vid 01:15
En ny paragraf har lagts till ang. Privata meddelanden.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
zerounu View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 16-augusti-2012
Status: Offline
Poäng: 3
inläggsval inläggsval   Citera zerounu Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-januari-2013 vid 11:07
Hej jag bara undrar om en sak.Hur kan vi få tag på lösenordet om mejlet som vi har registrerat med gäller ej längre ?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-januari-2013 vid 12:02
Postad av zerounu zerounu skrev:

Hej jag bara undrar om en sak.Hur kan vi få tag på lösenordet om mejlet som vi har registrerat med gäller ej längre ?


Svarat i ett PM.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
zerounu View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 16-augusti-2012
Status: Offline
Poäng: 3
inläggsval inläggsval   Citera zerounu Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-mars-2013 vid 09:41
Tack för att ni har förklarat det till mig Thumbs Up
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media