Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Hos Musse

 Svara Svara Sida  <1234 5>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2007 vid 13:12
Postad av Mendez Mendez skrev:

Mickeys House of Villains är väl ett special avsnitt?

 
Ja det är Halloween avsnittet från Hos Musse men dom har gjort om den en smula för att det ska bli en bra film. Sen så finns det en julfilm från Hos Musse också. Musse piggs Magiska jul ,julfest hos Musse. Den är inte ett avsnitt från Hos Musse utan en film. Sen så har filmen:Musses skrattfabrik. En massa Hos Musse avsnitt. Jag har själv alla dessa filmer och har spelat in ALLA avsnitten själv. Ett bra tillfälle är på Musse och Mimmis födelsedag 18 november. Då visar dom Hos Musse hela dagen och nästan alla som finns. Bara ett tipsSmile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2007 vid 19:25
Vilken kanal kommer det sändas på?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 15:11
Toon disney
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 20:53
Då kan jag glömma det .
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 21:05
Har ett julavsnitt med Hos Musse, men det är bara för att det ligger på samma dvd som julavsnittet A Christmas Cruella från De 101 Dalmatinerna. Har inte orkat kolla på Hos Musse-avsnittet än och det är två jular sedan jag köpte filmen.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 21:44
Pratar du om filmen Äntligen Jullov?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 22:34
Jajamen. Äntligen Jullov är det jag snackar om.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 16:42
Det är Musses födelsedag om 2 veckor.
Det blir hela dagen med Musse på Toon Disney 18/11.
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 20:20
Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Det är Musses födelsedag om 2 veckor.
Det blir hela dagen med Musse på Toon Disney 18/11.
Hur gammal blir han då?
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 20:43
Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Det är Musses födelsedag om 2 veckor.
Det blir hela dagen med Musse på Toon Disney 18/11.
Kommer det vara olika Musse-klipp eller bara Hos Musse avsnitt?
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 21:11
Han blir 79, han dök upp först 1928.
Och det blir både Hos Musse-avsnitt och en massa klassiker hela dagen.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 21:31
Vad mysigt! Synd att jag inte har tillgång till TD..
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 21:49
Jag tänker ringa in den i min kalender.
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 19:30
Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Han blir 79, han dök upp först 1928.
Och det blir både Hos Musse-avsnitt och en massa klassiker hela dagen.
Kors i taket, pensionär sedan 14 år! Han börjar väl bli gammal och gaggig snart, eh? En av de äldsta Disney-karaktärerna också va?
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 19:36
Ja, men varför har han alltid varit yngre då?
Knattarna har ju inte ens varit vuxna sen när dom dök upp i nånting 30 el. 40-talet.
Visst, det stämmer.
Han är en av de äldsta Disney-karaktärerna man inte får glömma bort.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 22:50

Jag spelar alltid in 18/11 från disneychannel. Musses födelsedag är då men det är FAKTISKT Mimmis födelsedag också. Jag ska bjuda in mina vänner till ett födelsedagfest som jag håller varge år för Mimmi. Den är till och med viktigare än min egen födelsedag! Har firat henne så länge jag kan minnas.... Nästa år fyller hon 80! jag var och firade hennes 75 -års dag i Disneyland. Jag ska fira den där igen när hon fyller 80!Så jag ser VERKLIGEN fram mot den här dagen! Mimmi pigg fyller 79 år!!!!SmileSmile

Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2007 vid 01:20
Hmm, vart reser jag när Heffaklumpen fyller 50?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2007 vid 16:56
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Hmm, vart reser jag när Heffaklumpen fyller 50?
 
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2007 vid 20:40
Har ni nåt favoritavsnitt av Hos Musse?
Mitt favoritavsnitt är när Kalle försöker stoppa Piff & Puff när dom tog alla nötter från gästerna.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 14:15
Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Har ni nåt favoritavsnitt av Hos Musse?
Mitt favoritavsnitt är när Kalle försöker stoppa Piff & Puff när dom tog alla nötter från gästerna.
 
Mitt är Damernas afton när Mimmi,Kajsa och Klara-Bella håller i showen!Shocked Shocked Shocked
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 14:46
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Har ni nåt favoritavsnitt av Hos Musse?
Mitt favoritavsnitt är när Kalle försöker stoppa Piff & Puff när dom tog alla nötter från gästerna.
 
Mitt är Damernas afton när Mimmi,Kajsa och Klara-Bella håller i showen!Shocked Shocked Shocked
Nej fy, det var ju ett dåligt avsnitt. Fast det kan ju bero på att jag avskyr dom tre.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 14:47
Hahaha, bra odds i så fal Mendez. Kajsa har blivit en sån jobbig bitch med åren.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 19:45
Postad av Mendez Mendez skrev:

Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Har ni nåt favoritavsnitt av Hos Musse?
Mitt favoritavsnitt är när Kalle försöker stoppa Piff & Puff när dom tog alla nötter från gästerna.
 
Mitt är Damernas afton när Mimmi,Kajsa och Klara-Bella håller i showen!Shocked Shocked Shocked
Nej fy, det var ju ett dåligt avsnitt. Fast det kan ju bero på att jag avskyr dom tre.
 
Thumbs%20Down
Thumbs%20Down
Thumbs%20Down
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 19:47
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Hahaha, bra odds i så fal Mendez. Kajsa har blivit en sån jobbig bitch med åren.
 
ska min underbara genomsnälla Mimmi drabbas för det då?Shocked
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2007 vid 22:03
Kajsa är ju en riktig slampa i serierna. Hatar henne så mkt. Mimmi håller ju sig ialla fall till Musse till skillnad från den där andra skatan.
Disney 4ever
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 08:17
Föresten gillar inte jag Musse och Långben.
Disney 4ever
Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 11:26
Jag gillade Långben mer förut, innan hans röst gick åt skogen. Saknar Hans Lindgren. Håller dock med dig, Clash, Kajsa är verkligen en slampa. Hon går alla på nerverna och hoppar runt bland karlarna beroende på hur framgångsrika de är. What a bitch.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2007 vid 13:49
Det är fult att använda ordet "slampa".
Jag vet inte varför jag skrev det här ordet också men det är för att det är inte snällt.
Skulle ni också säga sånt ord till en riktig tjej?
Då skulle hon bli förbannad.
Och förresten tycker jag inte att det är nåt fel med Kajsa Anka.
Och så en helt annan sak, Hans Lindgren.
Ja, han har blivit gammal och måste få gå i pension så nån annan måste sköta Långbens röst.
Johan Lindqvist tycker jag att han gör ett mästerverk.


Ändrad av storhe5 - 15-november-2007 vid 10:16
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 09:35
4 dagar kvar tills Musses dag.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-november-2007 vid 17:04
ååååååå, kan knappt vänta!! snart ska tårtan fram!!!Tongueglöm inte Mimmis också storhe5!
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 5>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media