Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Tråd låstKim Possible

 Svara Svara Sida  <1234>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
Direct Link To This Post Postad: 22-augusti-2007 vid 21:19
Det kan du lita på, Jake.
Den där hunden har ju ingenting annat i huvudet än Darkwing Duck som han vill att den skall komma tillbaka på tv igen men troligen kommer inte att hända.
Kim Possible är ju fullständig fantastik tjej som att rädda världen även om faror kan lura på hela tiden.
Jag är med dig och försvara henne.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 22-augusti-2007 vid 22:37
Alltså, du är fyra år äldre än mig, men du skriver som om du vore fyra år yngre. Darkwing Duck är ett mästerverk, men ingenting jag har kollat på på evigheter då Toon Disney misshandlade serien något enormt med sitt nötande av samma tre avsnitt hela tiden som desutom var avsnitt från slutet av serien som man aldrig fått se på grund av att moraltanterna löpte amok och fick den bannlyst från SVT. Men det är ju bara ett utmärkt exempel på idioti. Något som även Kim Possible-fans uppvisar alltför ofta. GOD! Ni är verkligen enkla att sätta krokben för. Men jag bryr mig inte, kolla på den tråkiga, uselt animerade "Kim-är-det-Possible-att-någonting-kan-lukta-så-skunk-som-den-här-serien-gör?" Ni skulle inte känna igen en Disney-serie om den så fastnade under era plattfötter.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
Direct Link To This Post Postad: 22-augusti-2007 vid 23:03
Du kan packa och dra, hunden.
Kim Possible kommer alltid att visa på TV oavsett vad du tycker om henne.
Du får inte säga fula saker om henne.
Darkwing Duck är säkert bortglömd nu när den inte visar på TV längre.
Självklart har den råkat blivit bannlyst på 90-talet pga två pojkar dödade en flicka efter att de har sett den serie.
Det är dåligt att nån människa dödar en annan.
Jag vet inte vad som har hänt med de där pojkarna idag men dom har säkert riskerat fängelse på livstid.
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2007 vid 18:05
Ahhhhhhh 14 september är dagen då det HÄNDER!! Yay!! Kiiiiiim Possible is back!! :D

Storhe5! Lyckan är total! Så jäkla fränt att det äntligen kommer XD


Haha :) åhh va niice, åhh va gla' jag är    Hug       Hug        Hug


Ändrad av Jake - 24-augusti-2007 vid 18:09
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
TLShadowitch View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 14-juli-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2007 vid 20:37
Humm, det är lågt - nästan lägre än Glocalnet - att gå till angrepp på någon annans skrivfärdigheter dalmatinern. Att inte kunna formulera sig på ett adekvat sätt i tal och skrift innebär inte per automatik att man inte har någonting vettigt att säga.

Nåja, jag kan inte direkt påstå att jag heller är något -enormt- fan av Kim Possible. Sett ett par av filmerna och tyckte väl de var ok men har inte sett tillräckligt av serien för att ge någon rättvis bedömning. Kan dock hålla med om att själva teckningsstilen inte känns direkt disney men det känns lite som att kasta sten i glashus när man klankar på serier som kim possible och samtidigt propagerar för b-serier som 101 dalmatiner.

Jag är kluven angående Disney. På senare år känns det bara som pengamjölkning med alla kassa lågbudgetserier som lever på långfilmernas popularitet. Kim Possible känns iallafall nytänkande och har lyckats etablera sig på egen hand utan draghjälp av någon långfilm. Håller dock med om att teckning och animation per definition inte känns som Disney, skillnaden mellan säg KP och Rescue Rangers känns mer eller mindre diametral.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2007 vid 22:03
Postad av storhe5 storhe5 skrev:


Darkwing Duck är säkert bortglömd nu när den inte visar på TV längre.
 
Det är ju som att säga att alla filmer som inte längre visas på bio är raderade ur folks hjärnor. Tror Darkwing Duck kommer vara en klassiker rätt länge till, även om den inte sänds på ett tag.
 
 


Ändrad av Hades - 25-augusti-2007 vid 00:33
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 15:14
Det kommer nya Kim possible avsnitt när Kim och Ron är kära i varann och dejtar.(Faktiskt) Fredag den 14 september
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 17:56
Hades, du är undantaget som räddar den här tråden från totalt, nej jag ska inte ens säga det.
 
TLShadowitch, oj vad knäckt jag blev av din superavancerade svenska. Men du ska ändå ha cred för att du uttrycker dig med någorlunda eftertanke till skillnad från vissa andra ombord på vraket även känt som KP-tråden. Vad får dig att säga att De 101 Dalmatinerna är en B-seire? Det den saknar i animation får den igen av utmärkt dialog som ofta består av komik på hög nivå som förmodligen går över huvudet på sådär 80% av medlemmarna på den här sidan, kanske fler ändå om man kollar på den oroande siffran KP-fans.
Att den här serien är en hit är så skrämmande och irriterande att jag är såhärnära att slänga ur mig samtliga av Tony Montana's repliker till fansen av KP. Men då blir jag bannad för all framtid och då har ju bönderna segrat. Jag ligger nog farligt nära redan, dit jag går med mina åsikter brusar konflikter upp likt revolverdueller där Clintan drar fram.


Ändrad av 101dalmatiner - 06-september-2007 vid 22:45
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 19:51
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Att den här serien är en hit är så skrämmande och irriterande att jag är såhärnära att slänga ur mig samtliga av Tony Montana's repliker till fansen av KP. Men då blir jag bannad för all framtid och då har ju bönderna segrat. Jag ligger nog farligt nära redan, dit jag går med mina åsikter brusar konflikter upp likt revolverdueller där Clintan drar fram.



Ja men snälla voffsingen, om du inte gillar Kim Possible och denna tråd, vad gör du då här? Ska du försöka tro att du kan hjälpa folk på nåt vis genom att försöka förvrida hjärnorna på oss och få oss att tro att Kim Possible och 2000-talet är djävulen själv?

Jag orkar snart inte med den här sidan längre när man ser alla dina inlägg om hur värdelöst allt som inte du gillar är. Det är nittio-tal's animerade serier och film, Nalle Puh och potc du diggar. Vi vet det! Så då kan du väll bara låta bli det du ogillar packa och dra som storhe5 sa och låta folk som tycker om att snacka om allt du hatar och pissar på göra det. Så länge du pinkar lös på din egen tv så gör det ju inte oss nåt.

Dina åsikter ja, är som diskmedel. Ursäkta om jag säger det, men du är lite väl dryg för ofta.
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
TLShadowitch View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 14-juli-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 21:01
Hoppsan, ta inte i så du spricker nu Jake. En av huvudpoängerna med att husera på ett forum måste väl ändå vara att debattera olika åsikter. Skulle alla tycka likadant kunde man lika gärna starta en klubb för inbördes beundran och glatt sjunga allsång eller nåt :)

Angående ovanstående svar från dalmatinern får jag återkomma senare, har jobbigt bråttom.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 26-augusti-2007 vid 21:03
"Jag orkar snart inte med den här sidan längre"
 
Make my day, kängururåttan! Make my *beep*-ing day!
 
 
Citera Skulle alla tycka likadant kunde man lika gärna starta en klubb för inbördes beundran och glatt sjunga allsång eller nåt
 
Fantastisk idé. Synd bara att det är sådan brist på folk att räkna med här i Sverige och resten av världen också för den delen.


Ändrad av Daniel - 06-september-2007 vid 16:19
Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2007 vid 22:58
KP=Dead. Serien stinker. Borde slutat för längesen.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
Direct Link To This Post Postad: 06-september-2007 vid 13:23
Serien stinker?
Det var det dummaste jag har nånsin har hört i hela mitt liv.
Varför skall folk komma hit och skriva illa om den här sköna serien??????
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 06-september-2007 vid 13:54
Enkelt, den är inte skön. Därför skriver folk illa om den. Det kallas "att få vad man förtjänar".
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
Direct Link To This Post Postad: 06-september-2007 vid 15:12
Jaså.
Jag bara vet att det kan finns så många andra som också gillar Kim Possible.
Hon är faktiskt jättepopulär har jag hört nånstans.



Ändrad av Proximus - 06-september-2007 vid 16:42
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
Direct Link To This Post Postad: 06-september-2007 vid 15:13
Postad av storhe5 storhe5 skrev:


Varför skall folk komma hit och skriva illa om den här sköna serien??????
 
 
Kanske för att de inte gillar den? Vi är inte likadana allihopa vet du...


Ändrad av Sockerpajen - 06-september-2007 vid 15:16
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
Direct Link To This Post Postad: 08-september-2007 vid 23:33
Håller med men om man inte tycker om serien som tråden handlar om. Varför då ge sig in i det och säga till alla som gillar  serien  att serien är urdålig. När det gäller själva serien så tycker jag att den är en väldigt bra . Inte favoriten men en jag gillar den.SmileSmileSmile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 09-september-2007 vid 00:52
I vanliga fall, mimmi, brukar du veta vad som är "äkta" disney. Kom inte och sig att KP är "äkta" disney.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
Direct Link To This Post Postad: 09-september-2007 vid 03:19
Av all den skit som Disney channel tycks pumpa ut idag i tv-serie väg, så anser jag att Kim Possible är en av de bättre produktionerna. Kim Possible ger till skillnad från många andra nutida animerade tv-serien en viss spänning och äventyr som fanns i Ducktales, Darkwing Duck, Luftens hjältar, räddningspatrullen m.f. Att sedan Kim Possible inte är like väl animerad som tidigare nämnda tv-serier är en annan sak. Men den håller en still som, om jag fick välja bland dagens tv-serier, är något jag föredrar och inte alls anser vara direkt fult.

Och du 101 dalmatiner...vad är äkta Disney på Disney channel nu för tiden... jag säger inte att KP är det, men är tv-serien med de 101 dalmatinerna det? det har jag svårt för att tycka.

Och snälla, kan vi få lite respekt i den här tråden! Vissa tycker serien är dålig, vissa anser den är bra. Vem har rätt? Alla! Det är en personlig åsikt, det finns inte många saker i världen där all är överens om en smaksak. Men snälla sluta kalla de andra för idioter mellan raderna!

Så inget mer "Serien stinker!" skriv istället "jag anser att serien är dålig" (de flesta serier görs på samma sätt, och jag lovar att de luktar likadant med ^_^) . Men att bara skriva "jag anser att serien är dålig" är inget vidare inlägg heller. Det finns ett så enkelt nyckelord: Varför. Varför anser ni den är dålig? varför är den så bra? Ge oss lite underlag på varför ni tycker si och så. Ge oss mer konkreta åsikter och inte första bästa groda som hoppar ut ur er mun. Annars kan ni like gärna avstå från att göra ett inlägg.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 09-september-2007 vid 10:57
Jag har vid flertalet tillfällen fått förklara vad jag menar när jag säger att Kim Possible mfl. serier är dåliga, men jag blir ständigt ifrågasatt på samma sätt om och om igen.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
Direct Link To This Post Postad: 09-september-2007 vid 23:33
Men snälla, låt de som gillar henne göra det!
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 10-september-2007 vid 08:04
Har jag något val? Hittills har jag aldrig lyckats ändra en åsikt om någonting, förutom att ha avskräckt folk från att äta på McDonald's.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
Direct Link To This Post Postad: 10-september-2007 vid 08:17

Man måste inte alltid säga vad man tycker mer än en gång. Alla tycker inte som du. Väx upp!

Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 10-september-2007 vid 08:57
Nej men i vissa fall måste man det. Som till exempel när det kommer till frågan om vad som är disney och vad som inte är disney. Vaddå väx upp? Korkat påhopp från en som inte vet vad ordet argumentera betyder.
Detta är en tråd på ett forum, på ett forum disskuterar man olika saker som hurvida Kim Possible är bra tv eller om det är renodlat skräp. Capice?
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
Direct Link To This Post Postad: 10-september-2007 vid 19:18
Men du hoppar på de som gillar kp och fattar inte att folk kanske inte tycker som du, det är riktigt barnsligt.  Man måste inte argumentera.
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 10-september-2007 vid 21:46
Nej men det blir bra mycket intresantare så och inte bara kastar billiga förolämpningar som "väx upp" och "det är riktigt barnsligt". Du går ju runt i en ring, jag säger diskussion och du säger barnsligt.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
Direct Link To This Post Postad: 10-september-2007 vid 22:10
Du måste alltid ha rätt, va?
Disney 4ever
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
Direct Link To This Post Postad: 10-september-2007 vid 22:19
SLUTA NU! Båda två... tvinga mig inte låsa tråden...ni får fortsätta eran diskussion Via PM.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
Direct Link To This Post Postad: 11-september-2007 vid 07:25
Daniel, jag hoppas i alla fall att du inte lägger skulden på mig, det är ju Clash som inte kan diskutera. Han är ju den som är aggresiv.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
Direct Link To This Post Postad: 11-september-2007 vid 09:28
Det är bara 3 dagar kvar tills säsong 4 av tjejen Kim Possible börjar.
Hon är faktiskt äkta Disney.
Jag hoppas att 101dalmatiner måste förstå en vacker dag att man inte
säger fula saker om henne.
Jag tycker inte att det är rätt att säga så om en tjej.
Nån borde säga åt honom att han inte behöver bryr sig om henne.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media