Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

en fråga om mina jackor

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disneyman View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 24-september-2010
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera disneyman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: en fråga om mina jackor
    Postad: 24-september-2010 vid 09:56
Tjena! har reggat mig här för att få fråga en sak om dom jackor jag har och funderar på att sälja...
Jag ska sätta ut dom på blocket eller tradera eller nåt sånt! undrar vilket pris jag kan ta för dom? någon som har nåt förslag??
ser ut så här och är i Large:
http://s1192.photobucket.com/albums/aa340/sasseboy/disney/
Mvh//Sasse
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2010 vid 10:23
Tja, det är det väl bara du som kan bestämma. Prova med nåt du tycker är lagom. Får du inte sålt dem då så är det förmodligen för högt. Wink
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
disneyman View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 24-september-2010
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera disneyman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2010 vid 13:40
Jo det är ju sant! men finns det intressa att köpa? man kanske ska hitta nåt samlarforum och annonsera på istället!
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2010 vid 14:42
Dem där var riktigt coola! Finns definitivt intresse att köpa, från min sida. Vad är storlekarna dock?

Och vad är storyn bakom dem? Var kommer dem ifrån? Hur länge har du haft dem? etc. Såna frågor.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
disneyman View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 24-september-2010
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera disneyman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2010 vid 18:38
Hm...nu va ju inte riktigt det här en "annons" undrar mest var man ska annonsera och hur mycket man kan ta betalt!
Förövrigt är dom inköpta i USA av mitt ex,hon ville inte ha dom kvar...dvs hon ville slänga dom, men jag tyckte dom va så balla så jag sparade dom(dom e från tidigt nittiotal tror jag.)
storleken är L på alla tre.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2010 vid 00:09
Postad av disneyman disneyman skrev:

Hm...nu va ju inte riktigt det här en "annons" undrar mest var man ska annonsera och hur mycket man kan ta betalt!
Förövrigt är dom inköpta i USA av mitt ex,hon ville inte ha dom kvar...dvs hon ville slänga dom, men jag tyckte dom va så balla så jag sparade dom(dom e från tidigt nittiotal tror jag.)
storleken är L på alla tre.


Hm... Nu var det ju så att du ville ha hjälp att bedöma deras värde, och det är väldigt svårt att göra det om man inte vet ett dugg om produkten. Beroende på dess historia kan de vara värda hur mycket som helst.

Jag föreslår att du lägger upp budgivning på ebay. Skippa svenska blocket och tradera. I och med att dem ursprungligen kommer från USA så lär det största intresset och de stora summorna komma därifrån.

Eller så ser du till att skicka ett mejl/brev till Lasse Åberg. Han kan vara intresserad av att ställa ut jackorna på sitt museum (som inriktar sig främst på Disney-figurer, för er som inte vet).
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
disneyman View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 24-september-2010
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera disneyman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2010 vid 07:55
Tack!
Mm Lasse Å kan ju vara ide´faktiskt... ska kolla lite på Ebay också, vad som finns där!
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media