Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Bolt

 Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Jessica View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent


Medlem sedan: 24-juli-2006
var: Närheten av GBG
Status: Offline
Poäng: 105
inläggsval inläggsval   Citera Jessica Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-juli-2009 vid 01:46
Åh Mittens <3

Jag älskar när katterna är KattLIKA!
Hon är sådär lagom kall och ego, men bryr sig om de som är viktiga för henne.
Hon höjer filmen flera meter, även om den är sjysst i övrigt också
- jag är en bacill
Till toppen
Anima View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 01-september-2009
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Anima Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-september-2009 vid 00:56

Jag gillar verkligen också Bolt. Smile

Fick nys om den via en blogg (hundblogg). Bloggaren skrev gott om filmen så efter sökt och tittat på trailern var det bara att gå och hyra den så fort den kom ut. I ärlighetens namn så kände jag inte till den. Brukar besöka denna hemsida men hade missat den totalt.
 
Det är första gången på flera år som jag faktiskt blir berörd av en ny Disneyfilm. Det riktigt skar i hjärtat när Bolt fick syn på sin rollersättare. Broken%20Heart
 
Bolt som valp var minst lika gullig som Simba som unge. Hug
 
Därtill var den roliga karaktärer och som många nämnt, förbluffande animation! Jag har likt många andra varit emot datoranimation, då det har en förmåga att se både plastigt och fult ut. Men Bolt var allt annat än plastig och ful. Vilken visuell upplevelse!
 
 
I Thought I Lost You var jättebra också! Har lyssnat på den konstant sen filmen.


Ändrad av Anima - 02-september-2009 vid 01:00
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-september-2009 vid 21:43
Med tanke på att jag tycker att Disney haft lite svårt att uppnå samma ljuva kvalite som Pixars data animerade filmer så var jag lite skeptisk till Bolt till en början.
 
De tidigare filmerna var bara halvlyckade men långt ifrån Disney men jag såg några klipp från filmen och bestämde mig för att ge den en chans.
 
Den visade sig vara i toppklass och kan mäta sig med Pixars filmer. Den har även traditionela bakgrundsbilder som i de gamla klassiska filmerna trots att resten är dataanimerat. Den har en typisk disneyhandling om man bortser från den mera Michael Bay action sekvensen i början och man får verkligen den humor och värme som Disney alltid tidigare varit så känd för.
 
Jag anser att Bolt tillhör en av nutidens bättre Disneyfilmer men den kan inte mäta sig med de äkta klassikerna från Walts tid och även en bit in i 1990-talet men den tillhör en av de filmer som jag kommer att se flera gånger, utan tvekan.
MVH
   //Håkan
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media