Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Uppdaterad forumklient

 Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Uppdaterad forumklient
    Postad: 14-oktober-2009 vid 14:10
Jag har uppdaterat forumet till en nyare version av forumklienten jag har använt mig av. Jag hoppas att den kommer att fungera bra men om ni hittar några fel vänligen säg till. Jag håller fortfarande på att fixa lite på det grafiska.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 21:03
Nu tror jag alla problem som uppstod ska vara fixat. Om du inte kommer åt "min sida" så kan nu testa att logga ut och sen logga in igen.

Ändrad av Daniel - 14-oktober-2009 vid 21:06
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 21:42
Det här var inte bra tycket jag. Det var bättre som det var förut, detta är jag inte van vid. Förut stod det var i forumet man var och man kunde klicka sig tillbaka. Detta finns förvisso kvar, men det syns ju inte och det är inte på det ställe som jag är van vid . Dessutom ska det ju vara bilder på filmklaffar, det kan du inte bara ändra hursomhelst.
 
Dessutom så är det oerhört irriterande med en stor annons efter första inlägget.


Ändrad av stitch - 14-oktober-2009 vid 21:45
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 22:23
Jag kan försöka att flytta ner "the breadcrums" till det stället de var innan, men jag kan inte lova att det går då kodupplägget är lite annorlunda mot var det var innan.

Det där med filmklaffarna förstod jag inte. De är ju fortfarande kvar. Jag har till och med gjort dem något större.

Och jag vet att annonsen efter första inlägget är lite irriterande, men det får man räkna med om man ska köra gratisversionen av forumapplikationen (Annonser eller max 5 PM/medlem var valet). Men jag har tänkt att inom en snar framtid köpa loss en licens för forumet så jag kan ta bort alla inbyggda annonser (mina egna kommer dock vara kvar).
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 23:11
Filmklaffarna har ju ersatts av några underliga ljusblåa fyrkanter. Varför?
 
Postad av Daniel Daniel skrev:

Jag kan försöka att flytta ner "the breadcrums" till det stället de var innan, men jag kan inte lova att det går då kodupplägget är lite annorlunda mot var det var innan.
Problemet är att den inte går att se eftersom den är i samma färg som bakgrunden, det vill säga vit.


Ändrad av stitch - 14-oktober-2009 vid 23:14
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 23:19
Ah det låter som om du har cache problem (hade samma sak först). Testa att göra en tvingad uppdatering (ctrl+F5) av sidan så borde det lösa sig.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 23:29
Jag har tryckt på både Uppdatera, F5 och Ctrl+F5, men ingenting förändras.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 23:36
Underligt. Jag har testat sidan i IE7 och jag får inte detta problem (ett par andra, men inte att bilderna inte laddas). Testa att rensa cachen helt.

Är det andra som har detta problem?
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2009 vid 23:55
Det kan väl inte bero på att jag använder Internet Explorer 6?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2009 vid 00:09
Sidan ser garanterat annorlunda ut i IE6 än nya webbläsare då det finns en del PNG-filer med Alphalager som IE6 inte klarar av att rendera.

Ah nu kom jag på en sak, IE6-användare är i forumet inställt på att visa GIF-varianter av ikonerna istället. Jag ska ta och fixa gif-versioner av ikonerna imorgon så är i alla fall det löst. Men jag har ingen aning varför den inte vill visa bilder över huvud taget på forumdelen av sidan särskilt när Det i grund och botten är samma stilgrund som gamla forumet..

En lite fråga, varför använder du en över 8 år gammal webbläsare? Åtminstone av säkerhetsskäl bör man inte köra så gamla program som har tillgång till Internet.


Ändrad av Daniel - 15-oktober-2009 vid 10:04
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2009 vid 11:34
Jag ser filmklaffarna. Däremot tog det mig lite tid att hitta var man går tillbaka till forumet utan att trycka på "bakåt"-knappen eller på huvud-"Forum"-knappen.
 
Tar säkert ett tag att vänja sig vid det nya utseendet, men vid en första anblick så ser det helt okej ut tycker jag. Att du orkar engagera dig, Daniel. Jag är imponerad och skulle aldrig orkat hålla igång en sån här proffsig sida själv. Stor tack till dig för jobbet som du lägger ner på oss andra.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2009 vid 11:37
Hm, kan man ändra de där åtgärderna som står uppradade innan varje inlägg? Det ser så uppstyltat ut när de står i en kolumn, jag personligen hade hellre sett dem utspridda, om du förstår vad jag menar? Mer som innan alltså, så själva fältet där de står inte blir så brett. Men om det inte går att ändra så duger det bra så här också.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2009 vid 11:42
Jag antar att du syftar på Inläggsval, citera och svara osv.?

Jag märkte igår att de låg i kolumn i IE av nån konstig anledning (i FF, Opera och Safari ligger de på rad). Jag ska försöka fixa det när jag får tid.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2009 vid 22:46
"Forumstartsida>MagicMovies.se>Forumet>" syns nu, men den borde ligga där den låg förut.
Inläggsval, Citera och Svara har hamnat på rad,ja. Det är helt klart bättre.

Filmklaffarna är dock fortfarande försvunna.

Postad av Daniel Daniel skrev:

En lite fråga, varför använder du en över 8 år gammal webbläsare? Åtminstone av säkerhetsskäl bör man inte köra så gamla program som har tillgång till Internet.

Det är helt enkelt så att jag är van vid den.Wink

Ändrad av stitch - 15-oktober-2009 vid 22:48
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2009 vid 22:57
Jag är lite nyfiken på hur sidan ser ut för dig i IE6. Jag kollade med en bildsimulering av hur sidan ser ut i IE6 och det verkade inte saknas så många bilder som jag fått sken av att det gör i din beskrivning. skulle du kunna skicka mig en skärmbild hur det ser ut?

IE7 skiljer sig inte så väldigt mycket i utseende än mot IE6, så det borde inte vara någon större problem.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-oktober-2009 vid 23:42
FIlmklaffarna är tillbaka. Härligt!

Det ser nu ut så här för mig. http://img205.imageshack.us/img205/5848/forumdisneyfilmsidan.jpg

Postad av Daniel Daniel skrev:

IE7 skiljer sig inte så väldigt mycket i utseende än mot IE6, så det borde inte vara någon större problem.

Det jag tycker är mest irriterande med Internet Explorer 7, är att adressfältet sitter överst inte går att flytta på, och att Bakåt- och Framåtknapparna sitter på samma rad som adressfältet.
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2009 vid 00:38
Postad av stitch stitch skrev:

FIlmklaffarna är tillbaka. Härligt!

Det ser nu ut så här för mig. http://img205.imageshack.us/img205/5848/forumdisneyfilmsidan.jpg

Postad av Daniel Daniel skrev:

IE7 skiljer sig inte så väldigt mycket i utseende än mot IE6, så det borde inte vara någon större problem.

Det jag tycker är mest irriterande med Internet Explorer 7, är att adressfältet sitter överst inte går att flytta på, och att Bakåt- och Framåtknapparna sitter på samma rad som adressfältet.


Seriöst avsäg dig all missriktad sentimentalitet och uppgradera din browser, tar max 5 minuter att vänja sig med IE8 istllät för IE6. Inte nog med att 6:an lär ha ordentliga problem med att visa webplatser korrekt nuförtiden, den har dessutom säkerhutsluckor som man köra hangarfartyg igenom.

Kan ju även visa hur det är meningen att sidan ska se ut...... :p


"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2009 vid 00:45
Såg precis ut som det gjorde i simuleringarna jag hade av IE6. Synd att du inte får nån användning av högermenyn dock då den hamnar längst ner i IE6. Ledsen att sidan ser så risig ut  i IE6 men att försöka få sidan att se vettig ut i IE6 är fruktansvärt svårt och inte lönt för en så gammal webbläsare. Men huvudsaken är ju att det går att surfa runt på sidan. Jag slutade bry mig om att anpassa sidan för IE6 för länge sedan (är bara ca 7% av besökarna som använder IE6). Har du testat FireFox? där kan du flytta runt knappar, menyer, adress- och textfält i gränssnittet praktiskt taget hur du vill.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2009 vid 13:43
Åtminstone i IE 6 är det fortfarande minst en bild som saknas, närmare bestämt http://www.magicmovies.se/disneyssion/forum_images/rules.gif som resulterar i en bruten bild bredvid "Regler" i menyn längst upp.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2009 vid 14:12
Jag bryr mig inte om att sidan inte ser ut exakt som den ska. Det går iallafall att läsa vad som står och det är ju det viktigaste. En sak är säker: Jag kommer inte att byta eller uppgradera webbläsare.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2009 vid 14:14
Postad av hofverberg hofverberg skrev:

Åtminstone i IE 6 är det fortfarande minst en bild som saknas, närmare bestämt http://www.magicmovies.se/disneyssion/forum_images/rules.gif som resulterar i en bruten bild bredvid "Regler" i menyn längst upp.


Jag hade glömt bort att ladda upp gif-versionen av rules-bilden. tack för påpekandet.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
BosarX View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2007
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera BosarX Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-oktober-2009 vid 18:10
Postad av stitch stitch skrev:

Jag bryr mig inte om att sidan inte ser ut exakt som den ska. Det går iallafall att läsa vad som står och det är ju det viktigaste. En sak är säker: Jag kommer inte att byta eller uppgradera webbläsare.


Jo men det går ju att sitta och titta på utsikten från sitt gultonade, smutsiga och halvt uppbrutna fönster som det drar kallt ifrån, handtaget har lossnat och persiennerna hänger lite käckt på sniskan i också.

Men om jag med ett par välguidade musklick kunde beställa hem två händiga hantverkare som på 5 min gratis satt upp inbrottssäkra treglasfönster med fullt fungerande delar, sydde ett par snygga gardiner efter mina önskemål och gav mig en 5-års prenumeration på fönsterputs så skulle jag nog inte tacka nej.

Någonting säger mig att du inte skulle sakna trasiga webbsidor, onödiga laddningstider, popup-annonser och virus, avsaknaden av flikar(!), vettig hantering av bokmärken och rss-läsare och personliga tilläg och plugins mm. Smile


Ändrad av BosarX - 19-oktober-2009 vid 18:12
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-oktober-2009 vid 20:00
BosarX, du har förmodligen rätt, men det där trasiga fönstret kändes på nåt sätt som om det tilltalar mig (kanske för att du beskrev det så fint). Det är nog ungefär så som mitt eget fönster ser ut. Nåja, inte än kanske men om tio år så... Wink
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-oktober-2009 vid 02:13
BosarX: Jag kan inte svara för någon annan, men för min del så anser jag att IE 8 fortfarande har så pass irriterande buggar att den inte är rimlig att använda för mig, samtidigt som IE 7 har ett alldeles för irriterande gränssnitt. Så fort som Microsoft får ordning på tolkningsbuggarna i IE 8 (förhoppningsvis i någon Service Pack eller uppdatering inom kort), så kommer jag absolut att uppgradera.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2009 vid 19:37
Jag fattar inte riktigt... Skall inte uppfälld filmklaff betyda "nya inlägg"? Det verkar inte riktigt stämma.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2009 vid 20:02
Tyvärr inte nu längre. Det systemet gjordes om med den nya versionen och det är alldeles för mycket jobb att fixa så att det blir lika dant som innan. Sätte man ser på om det finns ny inlägg nu är genom att det finns en stjärna över klaffan. Man kan även se det genom att pilen som pekar direkt mot det senaste inlägget i en tråd i listan är gul.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2009 vid 17:07
Då är jag med. Det var ändå lättare ätt se innan, även om det likaväl fungerar som det är nu.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2009 vid 15:36

Vet inte om den här frågan rör "layouten" men det har blivit klumpigare att skriva inlägg. Det blir helkonstigt när man ska göra styckesindelning, rader hoppas över eller hamnar precis under raden man vill ha ett mellanrum under osv. Något som går att fixa? Kanske bara är jag som stör mig på det?

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2009 vid 16:16
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Vet inte om den här frågan rör "layouten" men det har blivit klumpigare att skriva inlägg. Det blir helkonstigt när man ska göra styckesindelning, rader hoppas över eller hamnar precis under raden man vill ha ett mellanrum under osv. Något som går att fixa? Kanske bara är jag som stör mig på det?

Jag flyttade inlägget till denna tråd då det förmodligen har att göra med uppdateringen av forumet snarare än den nya layouten.

Jag är dock inte helt säker på vad du menar. Jag har inte märkt av nån skillnad och det är samma editor som innan (kanske något uppdaterad).

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2009 vid 16:53
Det stämmer, det är mycket meckigare att skriva inlägg nu. Att göra stycken är, som 101dalmatiner säger, riktigt krångligt. Ibland får man trycka på enter tre gånger för ett hoppa över en rad, ibland hoppas ingen rad över i alla fall osv. Det ser alltså annorlunda ut i själva skrivmomentet än det gör när man postat inlägget.
Ska man sedan ändra sitt inlägg kan man ibland inte placera markören vart man vill utan pilar dyker upp och hela texten kan hoppa omkring (ser ut lite som när man placerar en bild i ett word-dokument, delar av texten flyttar sig ibland helt fel). Jag vill minnas att jag hade lite samma problem när jag skrev recension, är dock inte helt säker. Får återkomma till det.

Ändrad av Hades - 12-november-2009 vid 16:55
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media