Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

 Svara Svara Sida  <1 56789 20>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 22:40
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Men nu har du ju guiden till hjälp så det borde väl inte va några större problem, eller?

Nja......nej . Hoppas jag.Mycket lättare i alla fallLOLLOLLOL
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 22:43
Är Mimmi drottning i chain of memories också? Eller med över huvud taget?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2007 vid 00:44

Hon är såvitt jag vet fortfarande drottning, men hon har ingen roll i spelet.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2007 vid 16:51
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Hon är såvitt jag vet fortfarande drottning, men hon har ingen roll i spelet.

 
Visar dom henne inte?Cry


Ändrad av Proximus - 06-november-2007 vid 21:20
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2007 vid 22:24
Nej, spelet handlar ju inte om att Sora och vännerna ska rädda världen/världarna den här gången, bara om hur de ska ta sig levande ut ur Castle Oblivion. Musse förekommer dock mer än han gör i Kingdom Hearts.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2007 vid 11:02
Just det. Mimmi har liksom ingenting att komma med i den här berättelsen. Den utspelar sig för övrigt bara under en dag.
Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2007 vid 16:05

Men oj vilken dag sen! Jag är helt såld på det här spelet. Ska nog köra igenom det igen framåt december.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2007 vid 14:13
Postad av WinniedaPooh WinniedaPooh skrev:

Nej, spelet handlar ju inte om att Sora och vännerna ska rädda världen/världarna den här gången, bara om hur de ska ta sig levande ut ur Castle Oblivion. Musse förekommer dock mer än han gör i Kingdom Hearts.
 
OkCry
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2007 vid 13:14
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Där rök alla chanser att du någonsin kommer peta på det liret, eller?
 
japp!
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-december-2007 vid 09:36

Jag började lira Chain of Memories för andra gången nu på första advent. Ska koncentrera mig mer på storyn den här gången och verkligen analysera spelet från topp till tå.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-december-2007 vid 09:37
Så, Mimmi, har du klarat spelet än?
Till toppen
mini44 View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 09-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera mini44 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-januari-2008 vid 12:09
hej!ja behöver hjälp med kingdom heart 1!
hur går ja vidare efter ja har vart i deep jungle, wonderland och slagit den trehuvade hunden? jag vet att ja ska gå till baka till travles town och prata med cid det har ja gjort men inget händer :S

AdminEdit: Jag flyttade ditt inlägg om KH till ett redan befintligt forum


Ändrad av Daniel - 09-januari-2008 vid 12:22
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-januari-2008 vid 16:04
Åker till nästa värld, tror jag.
Till toppen
mini44 View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 09-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera mini44 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-januari-2008 vid 19:04
jo jag vet att man ska åka till travles town och snacka me leon eller nåt sånt någon som vet hur man hittar han?? eller har jag helt fel

Ändrad av mini44 - 09-januari-2008 vid 19:06
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-januari-2008 vid 21:21
Nu är det snart precis ett år sedan jag klarade spelet så det känns väldigt dimmigt. Men om det är Leon du ska snacka med så finns han i ett litet hus i tredje stadsdelen i Traverse Town, Det första till vänster när du kommer dit via några trappor tror jag.
Till toppen
mini44 View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 09-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera mini44 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-januari-2008 vid 12:25
hmm okey får se om ja hittar det
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-januari-2008 vid 23:57
Har du varit i tunneln i Travers Town? Den ligger under Bibbidi-Bobbidi-Boo kvinnans hus. I den tunneln ska man träffa Leon och Yuffie, och senare i huset i tredje stadsdelen som dalmatinen skrev.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-januari-2008 vid 18:18
Vadå Bibbidi-Bobbididi-Boo kvinnans hus? Hon har inget hus, hon framanas ju genom en liten pumpavagn.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-januari-2008 vid 22:36
mhLOL
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-januari-2008 vid 01:09
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Vadå Bibbidi-Bobbididi-Boo kvinnans hus? Hon har inget hus, hon framanas ju genom en liten pumpavagn.
Hus, pumpavagn, skitsamma! Jag menade helt enkelt hennes ställe i Travers Town.
 
 
 
 
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-januari-2008 vid 08:21

Men hon har inget ställe. Det är Merlins hus. Jag antar ju att hon inte sitt i pumpavagnen och vänta som anden i sin lampa utan bara teleporterar sig från var hon nu befinner sig på lediga stunder. Och hur kan tunneln ligga under Merlins stuga, nu var det iofs lääänge sen jag senast var där men ligger inte den redan under jord?

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-januari-2008 vid 11:17
Det var länge sen jag spelade också men jag har för mig att det ligger under stugan och att man "åker" upp på en sten. Men man kan även ta sig dit genom att gå i genom porten i tredje stadsdelen.

Ändrad av Mendez - 13-januari-2008 vid 11:17
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-januari-2008 vid 12:50
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Så, Mimmi, har du klarat spelet än?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-januari-2008 vid 12:53
nej tro met eller ej men jag är fortfarande fast på Ansem 3....asså sista bossen..(Hoppas jag) jag sökte på Youtue om hur man besegrar honom men den som gör det har myyyycket bättre vapen än jag och mer liv och dessutom så gör han några saker som jag inte kan så jag ska nog gå upp i level lite innan jag försöker igenCry
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-januari-2008 vid 13:46
Men att levla är ju inte så jobbigt. Bara att dra på nån bra skiva/talbok och sitta och hamra på knapparna, behöver ju inte levla allt på samma dag heller. Bara att ta sig en halvtimme då och då. Inte för att jag gjorde så, men det är för tillfället det enda rådet jag kan ge dig.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-mars-2008 vid 22:55
Okej jag har kört fast är det någon som har Kingdom hearts 2 som vet vart man ska gå efter att man har varit och pratat med blunder som tydligen vill ha någon slags magnet Tongue okej det kanske inte är en magnet men ändå... jag fattar ingenting...
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2008 vid 09:01
Sorry, jag har inte börjat spela 2an än. Jag började köra Chain of Memories igen igår, fast jag tänker bara spela igenom Rikus drygt 15 timmar långa del av spelet istället för Soras 80 timmar långa igen. Jag vill färska upp minnet lite innan jag äntligen sätter tänderna i det av mig hett  efterlängtade Kingdom Hearts 2.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 03:12
Klarade Reverse/Rebirth för en halvtimme sen. Då är det dags. Tvåan. Det ska bli SÅ kul att äntligen få dra igång det. Men jag kanske måste vänta till nästa fredag... får se.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-april-2008 vid 04:00
Började spela Kingdom Hearts II igår-kväll. Lirade någon timme nu på natten också. Riktigt mysigt, men inte lika bra som första spelet, än. Jag begriper dock inte hur folk som inte spelat Chain of Memories ska fatta särskilt mycket av intro-filmen eller den inledande handlingen. Men, men...
Till toppen
Heffa View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 02-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Heffa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-april-2008 vid 18:55
Hur går det med KH 2 då, 101? Jag tyckte det spelet var rätt svårt men jag gillade det verkligen. Har du kommit långt?
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 56789 20>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media