Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kalle Anka på julafton!

 Svara Svara Sida  <1 3456>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2008 vid 16:13
Postad av Lotiel Lotiel skrev:

 
Är det förresten nån mer än jag som har sett fortsättningen på Jultomtens verkstad? När släden stannar vid ett hus (med en massa ungar!) och leksakerna klär julgranen.
 
 
Jag har oxå sett den.. Börjat undra vart den tagit vägen.. tyckte att den var så mysig.. den kanske inte var med på julafton? även fast jag har ett minne av att den har det.. Confused
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2008 vid 16:48
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Amaranth View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2007
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera Amaranth Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2008 vid 19:02
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Postad av Lotiel Lotiel skrev:

 
Är det förresten nån mer än jag som har sett fortsättningen på Jultomtens verkstad? När släden stannar vid ett hus (med en massa ungar!) och leksakerna klär julgranen.
 
 
Jag har oxå sett den.. Börjat undra vart den tagit vägen.. tyckte att den var så mysig.. den kanske inte var med på julafton? även fast jag har ett minne av att den har det.. Confused



Den var på julafton för några år sedan, det kanske är så att den sänds vart femte år eller något. Men jag har den inspelad från att den gick någon gång för jättelänge sen
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2008 vid 19:07
Det är möjligt att den har gått i något annat Disney julprogram på julafton. Har för mig att TV4 visade några kortfilmen och Musse piggs julsaga har jag för mig för några år sedan. (vet inte om de fortfarande visar det)
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Amaranth View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2007
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera Amaranth Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2008 vid 21:18
Ja, det var nog så att den gick på en annan kanal. låter mest rimligt iaf :P
Till toppen
Furuholm View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 69
inläggsval inläggsval   Citera Furuholm Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-januari-2008 vid 21:37
Jag tror att ungdomar av idag inte alls är lika begivna på Kalle Anka på julafton som vi var som var barn för 20-30 år sen. Mina barn har ju sett Disneyfilmer på VHS sen de föddes och de tycker inte att det här julaftonsprogrammet är något märkvärdigt.
-Rykten har nått mitt kungliga öra... att du vill stanna i djungeln.
-Stanna i djungeln! Ja, det är klart.

Jag är Disneyfantast sen 1968, då jag vann Djungelboksskivan med berättelser och sång
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-september-2008 vid 22:22
åå det är ju de bästa på julafton
hella familjen sitter i en trång soffa haha
jag är så glad jag ska spela de programet på vårt jul spel i skolan Wink
 
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Dunderklumpen View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 119
inläggsval inläggsval   Citera Dunderklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-september-2008 vid 20:02
Råkade komma in på Daniels artikel om Kalle Anka och hans vänner önskar god jul och såg att Arne Weise står listad som julvärd 1972-2002.

Men det stämmer väl inte? Jag råkade stöta på en full inspelning av SVTs sändningar från julafton 1988 och det som visas innan kalle då var
- en intervju med Feltreich om hans roll som syrsa varje julafton
- intervjuer med diverse kändisar (A. Timell, L. Berghagen. I. Gill mfl.) om Kalle

Det hela slutade med att Per Eggers satt i Johannes Brost knä och körde massa ordvitsar och sa "Säg hej till publiken!" för att slutligen presentera kalle. Så vad gjorde Arne denna jul? Föddes något barn eller var han sjuk?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-september-2008 vid 22:04
Det kan jag dessvärre inte svara på. Jag var lite för ung 1988 för att minnas något sådant. Jag har ju fått år uppgifterna från boken om Disneys julafton och på SVT.

Men å andra sidan så säger listan vem som var julvärd för SVT, och inte vem som presenterade Kalle Anka. Det kan ju vara så att Weise var julvärd men av någon anledning inte satt framför kameran för att presentera Kalle Anka 1988.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-december-2011 vid 20:02
Vad tyckte ni om dagens nya inslag ?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-december-2011 vid 23:57
sa det inte i ar da jag inte kan se det fran england. Skulle uppskatta om nagon kan tala om vilka som var de nya klippen i ar sa jag kan uppdatera artikeln. God jul pa er ^_^
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Fjollrika View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2010
Status: Offline
Poäng: 63
inläggsval inläggsval   Citera Fjollrika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2011 vid 00:05
Ett klipp från Nalle Puhs nya film samt från Lejonkungen (antagligen eftersom den kommer ut på 3D? Konstigt att de inte nämnde varför i programmet).

Misstar jag mig alldeles när jag frågar om Nalle Puh - har inte den redan kommit ut? Jag trodde att klippen handlade om kommande nyheter?

Annars brukar jag inte gilla de valda klippen särskilt mycket, men de valde ut bra delar som funkade som "teasers".
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2011 vid 01:08
Postad av Fjollrika Fjollrika skrev:

Ett klipp från Nalle Puhs nya film samt från Lejonkungen (antagligen eftersom den kommer ut på 3D? Konstigt att de inte nämnde varför i programmet).

Misstar jag mig alldeles när jag frågar om Nalle Puh - har inte den redan kommit ut? Jag trodde att klippen handlade om kommande nyheter?

Annars brukar jag inte gilla de valda klippen särskilt mycket, men de valde ut bra delar som funkade som "teasers".

Jo, det har den.. tyckte med det var konstigt men klippet var så gulligt att jag glömde av det haha! 
Finns väl inga direkta nyheter nu som de skulle kunna visa? Trodde att Brave teasern skulle komma, eftersom de har visat Bilar klippet några år nu. (Pixar liksom, var glad att vi slapp den.. vill inte egentligen blanda in Pixar i detta program.)

Men måste fråga... Robin Hood alltså.. jag blir galen! Den är väl inte med varje år eller? Vet att detta diskuterats innan men den var inte med förra året. Eller? Jag kan inte minnas detta alls haha! Den dyker upp vissa år känns det som, eller så börjar jag bli glömsk -_-
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2011 vid 15:32
Den är väl med alla år, vad jag kan minnas i alla fall :)

Nalle Puh är väl med för att den kommer ut på DVD och Blu-ray snart, kanske? :)

Jag hade hoppats att de hade visat Nalle Puh-klippet lite längre, de klippte ju när det var på väg att bli som roligast. Dessutom undrar jag varför de tog den scenen som de tog ur Lejonkungen, skulle inte öppningsscenen vara så mycket bättre?

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2011 vid 08:49
Jag tycker att de nya inslagen känns mer eller mindre rumphuggna. De äldre inslagen verkar alltid utvalda med stor omsorg. Det kan vara hela sånger eller sekvenser som berättar små historier som känns avrundade när man lämnar dem. I de nyare inslagen tycks man bara planlöst ha klippt ut en bit av filmen utan minsta tanke på var klippet börjar och slutar. Det är iofs inget som är unikt för det här året, utan sådär har man hållit på ett antal år.

Beträffande Robin Hood-klippet har det varit med alla år sen 1974 med undantag för ett enda. Det var 1998 när SVT hade glömt förnya visningsrätten.

Men tacka vet jag originalprogrammet. På Youtube finns en rekonstruktion av julaftonsprogrammet ungefär som det såg ut i original. Det finns dock vissa skillnader. Wonderful World of Color-introt hör inte till originalprogrammet, utan är ett senare påfund som aldrig har varit med i den svenska versionen. Walt Disneys introduktion i början saknas, Benjamin Syrsas introduktion till Jultomtens verkstad saknas och en liten bit tilläggsanimation i början av Toy Tinkers där Piff och Puff fäller sin julgran saknas. (Och för oss svenskar saknas naturligtvis även Bengt Feldreichs speakerröst.) Men det kan ändå ge en viss antydan om hur programmet egentligen såg ut innan man satte saxen i det.
http://youtu.be/9zib8_N5lgQ

Vi ska också komma ihåg att svensk tv var svartvit när det här programmet premiärvisades 1960!


Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2011 vid 11:09
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Jag tycker att de nya inslagen känns mer eller mindre rumphuggna. De äldre inslagen verkar alltid utvalda med stor omsorg. Det kan vara hela sånger eller sekvenser som berättar små historier som känns avrundade när man lämnar dem. I de nyare inslagen tycks man bara planlöst ha klippt ut en bit av filmen utan minsta tanke på var klippet börjar och slutar. Det är iofs inget som är unikt för det här året, utan sådär har man hållit på ett antal år.

Beträffande Robin Hood-klippet har det varit med alla år sen 1974 med undantag för ett enda. Det var 1998 när SVT hade glömt förnya visningsrätten.



Det där första håller jag verkligen med om... känns som att de lägger in roliga klipp från filmerna istället för att välja ut de riktigt "epica" (Svengelska tjohoo!) scenerna. Men i den här tiden kanske det behövs? Om man tänker på vilka tecknade filmer det är som lyckas mest så är det ju den här blandade barn/vuxen humorn a la Shrek.

Okey, jag ger mig. Robin Hood visas varje år. Jag förstår inte att jag aldrig kommer ihåg den från året tidigare. 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
LeChuck. View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2011
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 220
inläggsval inläggsval   Citera LeChuck. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2011 vid 18:43

Är ni säkra på det? Jag har för mig att de skippade Robin Hood för ett par år sedan.


Personligen tycker jag att det hade varit smått vansinnigt att visa Lejonkungens episka intro och sedan klippa, då var det bättre att ta ett mer lättsamt segment. Puh... kändes inte särskilt akutellt sådär två månader efter den svenska premiären.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 01:11
Puh känns något sent påkommet, ja. Det enda jag kan tänka mig är att en DVD/Blu-ray-release borde vara på gång snart. Förra året visade de ju Bilar helt utan en vettig anledning som jag kan komma på. Så de verkar ju samtidigt inte heller vara helnoga med det. Egentligen så har ju inte Disney någon jättestor premiär på en tecknad film under hela första halvan på 2012, den första är väl Brave? Så urvalet i år där de kan ha en färdigdubbad hel scen ur en kommande film som gör en intresserad av att se filmen i fråga, det kanske inte var så stort...

 

Själv hade jag ju tyckt att om man nu skulle introducera Lejonkungen till en eventuell ny publik och få en äldre publik att återupptäcka filmen så finns det grymt många minnesvärda, bra och intresseväckande scener som man kan välja... Den scenen de valde är inte en av dem, Timons huladans är väldigt mycket mer minnesvärd och intresseväckande än den. Men det absolut bästa vore ju att ha med någon utav filmens fantastiska sångnummer, exempelvis den mäktiga och fina inledningsscenen eller, om man vill ha något mera lättsamt, varför inte Snart är det jag som är kung? Jag skulle till och med kunna gå så långt som att säga att Hakuna Matata skulle ha varit bättre att visa än den scenen de valde eftersom att den scenen, tagen ur sitt sammanhang, är väldigt intetsägande.

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 10:55
Postad av LeChuck. LeChuck. skrev:

Är ni säkra på det? Jag har för mig att de skippade Robin Hood för ett par år sedan.

Jag har nu gått igenom de tio senaste årens julaftonsprogram (2002-2011) som jag har inspelade. Robin Hood fanns med varenda gång!

Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 14:20
Jag älskar att se Kalle Anka på julafton men jag önskar att det kunde vara lite längre och med fler inslag t.ex med Peter Pan, Pongo och de 101 dalmatinerna, Skönheten och Odjuret, Aladdin m.fl .
Vilka inslag skulle ni vilja ha med i Kalle Anka på Julafton?
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 15:46
Skulle det vara fler inslag än de som redan är, så hade jag gärna sett att det vore från någon av de lite ovanligare filmerna, såsom Pank och Fågelfri, Saludos Amigos, Tre Caballeros eller Spela för mig.

Piff och Puffs film (den där Musse och Pluto klär julgranen) tycker jag ibland kunde varvas med den där Kalle klär julgranen. Vartannat år hade varit trevligt.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 17:05
Postad av stitch stitch skrev:

Skulle det vara fler inslag än de som redan är, så hade jag gärna sett att det vore från någon av de lite ovanligare filmerna, såsom Pank och Fågelfri, Saludos Amigos, Tre Caballeros eller Spela för mig.

Det kan kanske vara intressant att veta att det finns ett äldre (1954) julprogram från Disney som helt och hållet består av material från filmen Tre caballeros. Viss animering har ändrats så att Kalle Anka nu får julklappar av sina vänner i Sydamerika istället för födelsedagspresenter som i originalfilmen.

Som julprogram kallades filmen för A Present for Donald.

Den kan ses på YouTube här:
http://youtu.be/bmaks1YRkkw


Ändrad av Anders M Olsson - 27-december-2011 vid 17:05
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 18:29
Vi diskuterade faktiskt det hemma i soffan den här julen. Det skulle vara väldigt kul att se klipp från några av de senare filmerna Aladdin, Skönheten och Odjuret, Pocahontas, Ringaren, Lejonkungen bli stående inslag varje år. Lite variation från de inslagen som har funnits med ett tag, även fast de också är väldigt bra så skulle det vara kul att se lite nya inslag än bara nyheterna varje år.
Jag borde också börja spela in Kalle Anka. Har ett inspelat någonstans, tror att det är från 1999. Men efter det har jag ingenting inspelat, det skulle ju vara kul att ha kvar :) 
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 20:12
Vilket inslag tycker ni mest om att se i Kalle Anka på Julafton? Mitt favorit inslag är Lady och Lufsen för att jag älskar hela Bella Notte scenen. Det ser så gott ut när de äter spagetti och köttbullar, Tony och den andra kocken är ju också jätteroliga , jag skrattar varje gång. Man märker att Tony inte kan prata helt korrekt svenska. Sen är det underbart när dem börjar sjunga Bella Notte. Hela Bella Notte är så vackert, jag älskar det. Längtar tills Lady och Lufsen ska komma ut på Blu-ray.
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 20:38
Postad av Agrabah Agrabah skrev:

Vilket inslag tycker ni mest om att se i Kalle Anka på Julafton?

Jultomtens verkstad och slutscenen när de sjunger "Ser du stjärnan i det blå" och alla samlas för att lyssna :')


Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 20:42
Svårt att välja ut vilket man tycker är bäst för alla skall ju vara med liksom. Men jag gillar också Lady och Lufsen. Det inslaget passar så himla bra där och Bella Notte har blivit en julsång för mig. Och Tony och Joe är ju så härliga!
Askungen gillar jag också. Och naturligtvis Djungelboken och Robin Hood.

-Vad i självaste håller du på med, hönshjärna?!
-Bara min plikt, sheriffen.
-Å, du och ditt skjutgalna gamla finger!
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 23:26
Det klippet som ger mig den mesta julkänslan och verkligen får mig att känna att nu är det jul. Det är Ser du stjärnan i det blå. Det är nog den absoluta favoriten, men jag är också rätt så förtjust i Askungenscenen.
Till toppen
Fjollrika View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2010
Status: Offline
Poäng: 63
inläggsval inläggsval   Citera Fjollrika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2011 vid 01:04
Min favoritscen är lätt jultomtens verkstad, det är för den scenen som jag fortsätter att titta på programmet varje år, resten av klippen skulle jag kunna strunta i. Nummer två i ordningen skulle kanske vara Ferdinand. Jag gillar budskapet och i fallet med båda klippen är det scener som jag inte ser annars - scenerna från filmerna ser jag ju när jag tittar på mina filmer. De klippen som jag inte har på film blir då lite mer speciella. =)  -  Förutom klippet med Kalle Anka i djungeln med den där fågeln. Jag klarar inte av att se på det, tyckte inte om det ens som liten. Usch och fy. ^^'
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2011 vid 15:16
Du har rätt i att de klipp man inte ser annars känns mer speciella, men det är å andra sina helheten som gör det. Alla klippen måste vara med för att det skall bli ett bra program.

Men Kalle Anka i djungeln är ju himla rolig! Det har jag alltid tyckt. Det är bara synd att den är lite sönderklippt. Men jag har den i alla fall på video i sin helhet.
Till toppen
LeChuck. View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2011
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 220
inläggsval inläggsval   Citera LeChuck. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2011 vid 16:07
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Postad av LeChuck. LeChuck. skrev:

Är ni säkra på det? Jag har för mig att de skippade Robin Hood för ett par år sedan.

Jag har nu gått igenom de tio senaste årens julaftonsprogram (2002-2011) som jag har inspelade. Robin Hood fanns med varenda gång!

Då ber jag tusen gånger om ursäkt för besväret. Jag var säker på att vi som satt vid teven blev upprörda över att någonting saknades för ett par år sedan och jag fick för mig på att det var Robin Hood. Vad kan det vara jag tänker på...
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 3456>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media