Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Prinsessan och Grodan

 Svara Svara Sida  <1 23456 13>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-september-2009 vid 20:17
Niice trailer! Håller med om att den var mer humor baserad än den andra och håller också med dig Hades att det är plus poäng för att de skriver om regissörerna,   

Men filmen ser mycket lovande ut, musiken också! Jag hoppas att huvudpersonen sjunger någon sån där "längtande" sång som är vanligt för Disney som "Hela Min Värld" eller "Belle" eller något : D

Ändrad av Emmaaa - 09-september-2009 vid 20:18
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-september-2009 vid 11:54
Postad av hofverberg hofverberg skrev:

En av rollerna, närmare bestämt Charlotte, kommer i alla fall att rollbesättas via en öppen audition på Disney Channels hemsida (som pågår just nu).

Är det så? Pågår den fortfarande? *intresserad :P*

Och hurra för en ny trailer :D Håller dock med om att det är lite synd att den fokuserar på humor, hoppas att det finns härlig dramatik i filmen också! Det är något jag också saknar i Disneys filmer... Drama och äventyr och inte bara skratt. Men att den åtminstone är en ordentlig musikal gör mig så glaad!
Save 2D-animation!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-september-2009 vid 17:27
Jag tycker både Aladdin och Herkules har en bra blandning av humor och "annat", och tycker de är bra mycket roligare än säg "random-filmen från Dreamworks". Jag hoppas Ron'n'John hållit fast vid det och inte kört ner sig i Dreamworks eller Chicken Little-träsket med massa halvrisig humor filmen igenom.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-september-2009 vid 20:40
diggar trailern, men den är ju inte alls lika tagande som den första.., dock ser man mer scener ur filmen i denna. Vilket jag uppskattarBig%20smile. Är väldigt nyfiken på skurken i filmen, och om prinsens bakrund.
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
oliver View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 13-januari-2009
var: Stockholm
Status: Offline
Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera oliver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-september-2009 vid 16:47
Jag hoppas också mycket på den här filmen. Ska bli riktigt kul med en prinsessa igen.
 
Såg att ingen ahr nämnt något om soundtracket ännu. De har släppt 7 låtar som kommer vara med i filmen. Kolla här:
 
 
Vilka tror ni förresten kommer att göra de svenska rösterna?
Jag tror Haddy Jallow (Säg att du älskar mig) kan ligga ganska så bra til för Tiana.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-september-2009 vid 17:23

Nej, det hoppas jag verkligen inte att det blir. Tyckte inte om filmen, dock var Jallow bra men tycker inte alls att hon har rätt sorts röst.

Själv hade jag velat höra t.ex. Alexandra Rapaport (lite gammal men hon har lite "edge" i rösten iallafall)
kanske Noomi Rapace (för att locka lite mer uppmärksamhet till filmen eftersom Rapace är så populär nu)
eller Gayathri Mudigonda eller Nadine Kirschon (bara för att de är så roliga i "Bombay Dreams", en av de få svenska filmerna jag gillar)
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-september-2009 vid 17:45
Postad av oliver oliver skrev:

Såg att ingen ahr nämnt något om soundtracket ännu.
 
Soundtracket har all möjlighet att överraska mig positivt, för jag hade verkligen hoppats att Alan Menken skulle skriva det! Om sångerna och övrig musik är i samma klass som i Ron'n'Johns tidigare filmer (undantaget Treasure Planet då jag tycker att dess musik, och framför allt sången I'm still here, är rätt tråkig) blir jag överlycklig men jag räknar inte alls med det just nu. Randy Newman lär väl inte ha slarvat bort den här chansen, men Alan Menkens musik hade varit ännu mer spännande.


Ändrad av Hades - 23-september-2009 vid 01:05
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-september-2009 vid 01:13
Eftersom jag tror att många går miste om detta om jag bara lägger in det i mitt tidigare inlägg, och eftersom forumet överlag ändå trashas med relativt hjärndöda inlägg i parti och minut (oj vad arg jag blev?), blir jag tvungen att dubbelposta!! Shocked
 
 
 NY FEATURETTE
 
 
Återigen ganska humorbetonat, men jag gillar det ändå! Jag kommer inte se den här filmen för humorns skull, så det gör inte så mycket.
Dr Faciliere är redan en favorit.
 
 
NY POSTER
 
 
Helt grym.


Ändrad av Hades - 24-september-2009 vid 00:40
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2009 vid 16:12
"Helt grym" var ordet =P Likaså för den nya featuretten! Dr. Faciliere verkar vara en riktigt härlig Disneyskurk i dess rätta bemärkelse och hans stora musikalnummer ser helt otroligt snyggt ut! Effektsanimationsteamet måste ha haft mycket att göra, haha! Och jag tycker fortfarande att det är jättekul att Anika Noni Rose gör rösten som Tiana! =D Hon var toppen i Dreamgirls, som är en av mina favoritfilmer, så jag ser fram emot att höra henne som Disney-prinsessa!

Fast jag är fortfarande lite förvirrad över om Tiana nu är en prinsessa eller inte. Det verkar ju inte så från featuretten, men vad gör hon då i vackra prinsesskläder på balkongen när hon ger Naveen en puss första gången?

För övrigt så hoppas jag innerligt, innerligt att filmen kommer visas i originalversion när den kommer hit... (Varför, å, varför måste det ta nästan två månader från USA-premiären till att den släpps i Sverige!?) Jag har tappat allt förtroende för svenskt röstskådespel i nya Disneyfilmer efter katastrofen Bolt -.-; Så jag kommer faktiskt att vägra se den på svenska, hur konstigt det än låter.
Save 2D-animation!
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-september-2009 vid 08:38
Postad av Akeruru Akeruru skrev:


Fast jag är fortfarande lite förvirrad över om Tiana nu är en prinsessa eller inte. Det verkar ju inte så från featuretten, men vad gör hon då i vackra prinsesskläder på balkongen när hon ger Naveen en puss första gången?

 
Det, skulle jag också gärna vilja vetaConfused
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Drusila View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 30-september-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera Drusila Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-september-2009 vid 16:21
Ser fram emot den här filmen det är ju den första tecknade disney filmen på länge. Jag är så trött på alla dessa tråkiga pixar 3D filmer. Förutom Ice Age filmerna så skyr jag 3D filmer som pesten. 
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-oktober-2009 vid 18:29

Den nya utgåvan av Snövit och de sju dvärgarna innehåller de 6 första minuterna av The Princess and the Frog! Jag kunde förstås inte med att titta, kommer inte göra det innan jag ser filmen, men ändå. Dessutom finns den första trailern med, dubbad till svenska. Orättvist att avgöra hur en dubbning är bara genom att höra trailern (eftersom det kanske inte är de slutgiltliga rösterna man hör) men...det lät tyvärr inget vidare. Långt ifrån originalet. Jag hoppas för mitt liv att filmen visas på engelska i Sverige (Kogänget gjorde väl inte det?).

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-oktober-2009 vid 19:12
Postad av Hades Hades skrev:

Jag hoppas för mitt liv att filmen visas på engelska i Sverige (Kogänget gjorde väl inte det?).

Björnbröder gjorde det inte heller vad jag vet. Så det ser mörkt ut =/ Finns det något sätt att kontakta SF Bio, som ska visa den, och helt enkelt fråga dem?

Och det verkar som att Disney vill få upp en "hype" kring Prinsessan och Grodan, om de lägger 6 minuter förhandstitt på Snövit-DVD:n, vilket jag inte alls har något emot! Jag tänker nog inte heller se dem innan jag har sett hela filmen dock, jag vill inte snubbla över några "spoilers" och helst vill jag se så lite av själva filmen som möjligt innan jag ser den på bio. Och jag ska se den på originalspråk, om jag så måste åka till England för att se den!
Save 2D-animation!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-oktober-2009 vid 19:44
Nej, det är sant! Det stämmer nog att Björnbröder bara visades på svenska. Det som eventuellt skulle tala för att filmen kommer visas på originalspråk är väl att Bolt gjorde det (i alla fall här i Göteborg). När jag tänker efter kan jag inte påminna mig att någon annan Disneyklassiker, efter Tarzan, visats på engelska. Här kan jag har helt fel, men om det stämmer så är det ju en positiv utveckling!
 
Jag vill verkligen inte se The Princess and the Frog på svenska, första titten måste vara på engelska. Med tanke på hypen man byggt upp känns det ändå rimligt att den skulle gå upp med originalspråk på svenska biografer.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-oktober-2009 vid 06:43
Det är väl mycket troligt att Prinsessan och grodan kommer att visas både på originalspråket och med svenskt tal i Sverige. Många animerade filmer har visats i dubbla versioner på senare år. Enligt noteringar på Disneyania har t.ex. både Lilo & Stitch och Skattkammarplaneten visats i dubbla versioner i Sverige. Det finns säkert fler som vi har missat att föra in på respektive sida. Enligt Statens biografbyrå har t.ex. både den svenska och engelska versionen av Björnbröder gått genom censuren och är godkända för offentlig visning i Sverige.

Enligt min mening finns det ingen direkt spoiler i förhandstitten på Prinsessan och grodan. Förhandstitten består helt enkelt av de första sex minuterna av filmen (med introduktion av regissörerna). Hälften av detta är i helt färdigt skick, resten är halvfärdigt ungefär som work in progress-versionen av Skönheten och odjuret. När man så småningom går och ser filmen på bio är det just dessa sex minuter man kommer att få se först innan något annat avslöjas.

Men det är klart, om man är extremt spoiler-nojig kanske man ska vänta... Själv tycker jag att förhandstitten är läcker.


Ändrad av Anders M Olsson - 02-oktober-2009 vid 06:50
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-oktober-2009 vid 11:36
Just när det gäller den här filmen är jag nog ganska "spoiler-nojig". Dessutom är inledningen viktig och jag är rädd att jag inte ska tycka den är intressant nog. Jag vill inte bli besviken, framför allt inte redan innan jag ser själva filmen.
Jag såg introduktionen och kanske de fyra första sekunderna av filmen. Det fick räcka.
 
Ok, att Lilo & Stitch och Skattkammarplaneten visats i olika versioner gör mig lite lugnare. Hur lång tid kan det tänkas ta innan man får reda på hur det blir?
 
 
PS: Föreslår att alla går in och kollar filmens hemsida, om man inte redan gjort det. Den bygger på förväntningarna, minst sagt. Återigen känns det som "förr"! Framför allt finns där mycket snygga, karaktärsbaserade skrivbordsunderlägg: http://disney.go.com/disneypictures/princessandthefrog/


Ändrad av Hades - 02-oktober-2009 vid 22:28
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 10:12
Postad av Hades Hades skrev:

Just när det gäller den här filmen är jag nog ganska "spoiler-nojig". Dessutom är inledningen viktig och jag är rädd att jag inte ska tycka den är intressant nog. Jag vill inte bli besviken, framför allt inte redan innan jag ser själva filmen.
Jag såg introduktionen och kanske de fyra första sekunderna av filmen. Det fick räcka.
 
Ok, att Lilo & Stitch och Skattkammarplaneten visats i olika versioner gör mig lite lugnare. Hur lång tid kan det tänkas ta innan man får reda på hur det blir?

Ok, eftersom du är så "spoilernojig" ska jag inte förstöra överraskningen och nöjet för dig genom att redan nu ge svaret på frågan om filmen kommer att visas i både svensk och engelsk version på svenska biografer! :)

Så sluta läsa nu om du inte vill veta!

Här kommer det:

Disney bekräftar att Prinsessan och grodan kommer att visas i både svensk och engelsk version på svenska biografer.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2009 vid 11:38
Haha, överdrivet i en strut?
 
Tack för infon!
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-oktober-2009 vid 22:05
Tjohej! Jag tackar också för infon! Härligt, härligt! :D 
Save 2D-animation!
Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-oktober-2009 vid 02:51
Postad av Hades Hades skrev:

Den nya utgåvan av Snövit och de sju dvärgarna innehåller de 6 första minuterna av The Princess and the Frog! Jag kunde förstås inte med att titta, kommer inte göra det innan jag ser filmen, men ändå. Dessutom finns den första trailern med, dubbad till svenska. Orättvist att avgöra hur en dubbning är bara genom att höra trailern (eftersom det kanske inte är de slutgiltliga rösterna man hör) men...det lät tyvärr inget vidare. Långt ifrån originalet.

Vid så här pass tidiga trailers för Disney-filmer är det mer regel än undantag att trailers har en separat dubbning och innehåller tillfälliga röster som inte har godkänts av Disney (som dubbningsbolagen själva har tagit fram, utan särskilt omfattande rollbesättning). Jag har mycket svårt att tro att dubbningen av Prinsessan och grodan är klar redan nu, så med största säkerhet är det nog tillfälliga röster och en specialgjord dubb som även förhandstitten på de första sex minuterna innehåller.

Den här dubben kommer säkerligen att få en väl tilltagen budget, och dessutom godkänner ju Disney i USA de större rösterna i alla världens dubbningar. Därför är nog chansen stor att filmen kommer att få en riktigt bra dubbning.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-oktober-2009 vid 23:27
Jag har tittat på början av filmen för jag kunde helt enkelt inte låta bli, jag vill se och höra så mycket som möjligt av denna filmen redan nu. Av de jag har sett har jag så klart fått egena idéer på hur filmens handling kan tänkas se ut men jag lär ju ha ganska fel...
Kommer nog se den på orginal språket på bio men kommer sen att se den på så många språk som möjligt antagligen, dvs om jag tycker den är värd att se fler gånger Tongue

Ändrad av Saga - 27-oktober-2009 vid 23:30
Love will be your guide
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2009 vid 18:59
Nu kan man lyssna på några sekunder av alla 17 låtar från soundtracket Heart

http://disneymusic.disney.go.com/albums/theprincessandfrog.html
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-november-2009 vid 22:37
Svårt att bedöma musiken med så lite lyssning, men jag hoppas för mitt liv att jag tycker om den i sin helhet! Funderade på att köpa soundtracket om jag hittar det nånstans, men kanske ska vänta tills jag sett filmen..

 

Sprang på en stor skylt, med motiv från den första postern (min favorit av de som släppts) på Londons gator för en vecka sedan. Tyvärr är jag ungefär lika teknisk som en sten, och kan inte riktigt ladda upp bilden på upptäkten här. Nåja, de lyckliga kan hitta den på facebook. I vilket fall kan det nog värma vilket Disneyhjärta som helst att hitta någonting i den stilen, och åker ni till London framöver vet ni vad ni ska kika efter.

Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2009 vid 20:30
Postad av Hades Hades skrev:

Svårt att bedöma musiken med så lite lyssning, men jag hoppas för mitt liv att jag tycker om den i sin helhet! Funderade på att köpa soundtracket om jag hittar det nånstans, men kanske ska vänta tills jag sett filmen..


Jag har lyssnat igenom sångerna i sin helhet ett antal gånger nu och jag kan inte påstå att någon av dem satta sig i huvudet särskilt hårt. Jag klarar knappt av att nynna på melodin.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2009 vid 21:49
Jag har själv inte lysnat så mycket på musiken, men låten Almost There har fasnat i mitt huvud. Brukar gå och nynna den ibland Wink
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2009 vid 00:09
Det är den känslan jag får av det jag hört också, att den inte känns alltför minnesvärd. Möjligheten finns ju alltid att musiken funkar bättre när man hör den i sitt sammanhang, så är fallet hyfsat ofta i musikalfilmer. Får väl hoppas på det.

Ändrad av Hades - 04-december-2009 vid 00:10
Till toppen
Draca View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Draca Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2009 vid 08:55
Jag ser verkligen fram emot att se den! (De borde komma ut med fler Disneyfilmer oftare, tycker jag )
Till toppen
Isabelle1995 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 03-maj-2009
Status: Offline
Poäng: 7
inläggsval inläggsval   Citera Isabelle1995 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-december-2009 vid 21:49
Jag längtar jättemycket efter att få se den här filmen! :) Hoppas att dom svenska rösterna kommer vara bra
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-december-2009 vid 17:49
Filmen har kommit ut på bio i Amerika, den verkar ha fått bra recensioner och tjänade in rätt mycket pengar första dagen... varför kommer den inte hit nu? Tongue
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-december-2009 vid 18:26

Jag ser verkligen fram emot filmen! Smile Den verkar så fint tecknad och miljön är underbar! Jag hoppas skurken (HJÄLP! JAG HAR GLÖMT NAMNET!ShockedEmbarrassedLOL Jag vet dock att det är en karl i alla fall.LOL) är riktigt läskig, så man blir lite rädd, inte så man får mardrömmar, utan bara så att filmen blir en given succe!Wink De flesta filmer blir ju som bra om de har en riktig skurk, om ni förstår. Smile

 

Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Filmen har kommit ut på bio i Amerika, den verkar ha fått bra recensioner och tjänade in rätt mycket pengar första dagen... varför kommer den inte hit nu? Tongue

 

Hmmm...jag vet inte. Sverige har kanske inte hunnit köpa in den än.Confused Det måste ju hittas bra röstskådespelare som verkligen kan ställa upp. (Tänk om Stefan Ljungkvist får låna rösten till boven! Han har ju en äkta "skurkröst"!TongueWink)

 

Skulle själv vilja medverka (har gått teaterutbildning) men jag bor för långt ifrån alla dubbmningsstudion som finns!CryAngryOuchDeadThumbs Down 

 

Nej, tillbaka till ämnet! Jag längtar verkligen till denna film! En handritad film! Yahoo!Big smile



Ändrad av Tinsan-girl - 14-december-2009 vid 18:30
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 23456 13>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media