Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Sötaste paret?

 Svara Svara Sida  <12345 7>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-maj-2006 vid 14:48
Kärlekspar som jag skulle vilja ha sett mer av är Amelie och Doppler från "Skattkammarplaneten" och Doris och Marlon från '"Hitta Nemo".

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
OceanSoul View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 15-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera OceanSoul Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2006 vid 18:14
Postad av Silver Silver skrev:

Doris och Marlon från '"Hitta Nemo".

    
Heter han inte Marvin??
Till toppen
The Chosen One View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 91
inläggsval inläggsval   Citera The Chosen One Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2006 vid 20:20
Postad av OceanSoul OceanSoul skrev:

Postad av Silver Silver skrev:

Doris och Marlon från '"Hitta Nemo".

    
Heter han inte Marvin??


Nej, han heter Marlin.
Jag lever för staden.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2006 vid 20:35

Men visst är det väl Marvin han heter..?

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
The Chosen One View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 91
inläggsval inläggsval   Citera The Chosen One Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2006 vid 20:45
Titta själv: www.imdb.com 
Jag lever för staden.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-maj-2006 vid 22:06
Båda har rätt:
Marlin på engelska, Marvin på Svenska.

http://www.disneyfilmsidan.se/film.asp?id=52#rost
Ermm
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
OceanSoul View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 15-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera OceanSoul Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2006 vid 11:01
Men han heter inte Marlon

Jag vill slå ett slag på trumman för Duchess och Thomas O'Malley i Aristocats när det gäller gulligt par, de är väl ändå söta, det tycker iaf jag!
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2006 vid 11:53
Ja duchess och thomas o´malley , jag såg den filmen i förrgår första gången på ett bra tag och då tänkte jag de var ju söta ihop hehe, men inte det sötaste disneyparet det saknas nått där tycker jag, kanske är för de är katter inte vet jag men men ...söta e de iaf, som de flesta disney parWink
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2006 vid 12:10
Duchess och O'Malley... jag håller med dig Saga, de är inte det sötaste paret. Jag saknar nog anspänning och passion mellan dem, men det kan ju bero på att de är ett mer jordnära och realistiskt par på många sätt.

Nala och Simba är ju katter, liksom Kiara och Kovu, men där ser man ju samma gnista som mellan, tja, säg Tarzan/Jane, Jasmine/Aladdin osv osv...


Ändrad av Silver - 30-maj-2006 vid 12:11

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2006 vid 12:33
ja anspänning och passion har de inte riktigt nej...kanske beror på att hon har barn ..ja jag vet faktiskt inte har inte tänkt så mkt på vad det är men  simba o nala är mkt sötare ihop iafWink och de är ju oxå katter....appropå djurpar så tycker jag nog mest om lady o lufsen den där scenen  hos tonys är verkligen en klassikerThumbs UpClap sen är ju bernard o bianca söta oxå ...men de är lite mer människo aktiga ...
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2006 vid 14:03
Ja,  bland djuren så är Lady och Lufsen ganska oslagbara. Ladys första förälskelse och Lufsens första riktiga romans.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
OceanSoul View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 15-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera OceanSoul Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2006 vid 17:35
Men det är ju lite kul också när Lilla Kycklingen tar mod till sig och kysser Anki Dopping
JAG TYCKER OM LILLA KYCKLINGEN!
And I'm proud of it
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-maj-2006 vid 18:47
Have not seen that one. Somliga tycker den är kass, andra är beredda att försvara den med versaler ;)

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Ariel_89 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Ariel_89 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 12:10
nej nej! jag tycker att Ariel och Erik är och kommer alltid att vara det sötaste disneyparet.Smile tänk bara när Erik skriker -jag har redan förlorat henne en gång jag tänker inte förlora henne igen.Clap 
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 13:01
Jag har verkligen inte glömt bort Ariel och Erik, de är garanterat på min tio-i-topp-lista för bästa Disneypar. Det enda som stör mig med dem är att det är en ganska typisk tonårsförälskelse...

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 14:03
Postad av Ariel_89 Ariel_89 skrev:

nej nej! jag tycker att Ariel och Erik är och kommer alltid att vara det sötaste disneyparet.Smile tänk bara när Erik skriker -jag har redan förlorat henne en gång jag tänker inte förlora henne igen.Clap 
ja jag kan inte annat än hålla med dig , jag har ju skrivit det tidigare i denna tråd att det är mitt "favorit" par, sen är ju oxå skönheten och odjuret ett fint par och det då för de är så söta först gillar de inte varann sen börjar de bli förtjusta i varann och odjuret är lite blyg och osäker och belle blir ju förälskad i personen inte i odjurtet så att säga Tongue kan de bli mkt vackrare ...nixWinkTongue
 
föresten...med riskför att verka korkad vadå förlora henne igen egentligenConfused


Ändrad av Saga - 01-juni-2006 vid 15:23
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 15:49
Tja, Erik menade väl att han förlorade sin Ariel första gången när han lät sig tjusas (förtrollas) av Ursulas förklädnad såpass att han går in för bröllop med henne.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
MartinaWHF View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 15-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera MartinaWHF Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 18:51
Han hörde henne sjunga, sen så letade han ju efter henne! och då hittade han den felaktiga tjejen som var sjöhäxan.
det var då han förlorade henne första gången och trodde han hade hittat den rätta.

Ändrad av Proximus - 01-juni-2006 vid 18:53
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 19:33

jo så kan man se det oxå men jag tycker iaf inte riktigt att han förlorade henne på riktigt hrmm hrmm...

Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 23:14
Näe, annat hade det varit om han gift sig med sjöhäxan och Ariel hade förtvivlat illat bort sig i Köpenhamns bakgator, stum som hon är, och prostituerat sig och hamnat i drogmissbruk. Sedan - fem år senare, så upptäcker Erik hans hustrus hiskeliga spegelbild och begär skilsmässa och besöker de välbekanta bordellerna för lite tröst och återfinner sin Ariel!
Därefter vill han nog inte förlora henne igen, om hon nu är den rätta.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2006 vid 13:07
haha oj vart är denna disskution på väg ...WinkLOL 
 
 
föresten ett par som jag kom att tänka på är georgette o tito, var så länge sen jag såg oliver o gänget men visst hade de 2 minst en liten flört ...
Love will be your guide
Till toppen
Redhead View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 02-maj-2006
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Redhead Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2006 vid 21:35
Åh herregud... Ni har så lätt allihopa men det stör mig lite dock att ingen nämnt Pongo och Perdita från 101 dalmatiner. De är ju hemskt gulliga tillsammans. Aristocats har ju också sitt gulliga par(mitt minne är just nu slut)... Men de flesta är söta, men jag gillar verkligen inte dem från typ Törnrosa, Askungen, Snövit etc. eftersom alla prinsarna ser likadana ut -.-
what's so civil about war anyway?
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2006 vid 12:04
Ja precis, för att man skall kunna sympatisera med ett kärlekspar behövs lite mer än utseenden, och alla dessa prinsar är schabloner från nostalgi-reklamaffischer från 50-talet. Förutom möjligen Auroras prins Philip, han är okej, men som kärlekspar är de lite väl högtidliga.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
OceanSoul View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 15-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera OceanSoul Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2006 vid 19:49
Postad av Redhead Redhead skrev:

Aristocats har ju också sitt gulliga par(mitt minne är just nu slut


jag har faktiskt nämnt Duchess och Thomas O'Malley redan


( )
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2006 vid 17:52
Postad av Silver Silver skrev:

Näe, annat hade det varit om han gift sig med sjöhäxan och Ariel hade förtvivlat illat bort sig i Köpenhamns bakgator, stum som hon är, och prostituerat sig och hamnat i drogmissbruk. Sedan - fem år senare, så upptäcker Erik hans hustrus hiskeliga spegelbild och begär skilsmässa och besöker de välbekanta bordellerna för lite tröst och återfinner sin Ariel!
Därefter vill han nog inte förlora henne igen, om hon nu är den rätta.
 
LOLLOL Vad dramatisk du är! LOL
 
Visst är dom ändå lite söta? Tito och Georgette Wink Han faller direkt och hon vill inte veta av honom, men sedan när hon faller för honom svalnar hans intresse när han märker hur hon är haha kom jag ihåg det rätt nu? haha kul är det i varje fall "Sluta tjata kvinna jag kör ju!" LOL
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2006 vid 18:22
Moi? Dramatisk? Vet inte vad ni snackar om Wink

Pudeln och Chihuahuan - roligt par, och realistiskt... Big smile

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2006 vid 18:26
Haha nää vadå? Inte ett uns av dramatik i den kommentaren Wink
 
Jag tycker dom är så himla sköna! Sen funkar det ju tyvärr inte haha men Tito var ju söt i sina kläder i slutet i alla fall LOL
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Brownie View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 13-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera Brownie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 17:48
Jag tror faktiskt jag måste säga Aladdin och Jasmine.

Men Lumiair (hur stavas det?) och golvmoppen i Skönheten och odjuret, de är väl inte söta direkt, men rätt roliga!
Hej hopp
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 19:19
Han stavas Lumiere.
Hon är en dammvippa som heter Fi-fi i uppföljarna, men Babette i den amerikanska musikalen...

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Ariel_89 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Ariel_89 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juni-2006 vid 20:10
jag tycker att micke och molle är sötaSmile fast de är ju inte kära i varandra men dock är de mycket mycket söta. när de säger till varandra
-Micke, du är min bästis
-och du är min bästis
man vill bara säga ÅÅÅÅÅÅÅHHHH!
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12345 7>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media