Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Darkwing Duck

 Svara Svara Sida  <1234 7>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 09:49
Va inte så säker, hofverberg.
Troligen kommer Darkwing Duck att aldrig komma tillbaka på TV igen.
Dom har säker inga planer på att visa den igen.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 17:55
Varför skulle de inte göra det? De gjorde det ju för ett år sen! Det där är inget smart resonemang.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 21:15
Är Darkwing Duck borta så är den borta.
Vad skall man annars göra nåt åt det?
Försök att acceptera det.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 15:04
Men va f*n snackar du om!?! De visar ju inte Marsupilami eller Bonkers eller Musses Verkstad heller! Så du menar att de är borta för evigt också?! Du vet ju inte vad du snackar om. Det visas antagligen inte för att de hade visat det så länge och bytte ut det mot något annat (och förmodligen sämre som Det Surrar om Maggie *ryyyser*). Det fick väl inte plats i tablån, förresten är ju hela ToonDisney dömt för länge sen. Det är bara en tidsfråga innan de flyttar över alla vidriga serier från Disney Channel till TD. Lägg fram lite smarta argument om varför Darkwing skulle vara borta för evigt eller lägg bara ner det.

Ändrad av 101dalmatiner - 20-augusti-2007 vid 15:06
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 15:44
Dom visar inte heller Doug och Pepper Ann mera.
Dave Barbaren och Det Surrar om Maggie kommer troligen inte visas på Disney Channel igen men dom båda serierna finns kvar endast på Toon Disney.
Tror du att dom skall visa Darkwing Duck på Toon Disney igen?
Jag tror inte det.
Alla tecknade disneyserier vill ha plats på Toon Disney men nyare serier visas endast på Disney Channel.
Jag undrar om dom har också planer på att sätta Kim Possible på Toon Disney också.
Det skulle va coolt.
Toon Disney och Disney Channel klarar sig utan Darkwing Duck.
Jag bara vet det.
Inte måste dom visa alla disneyserier precis.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 19:04
Wow, du lyckades missa ännu en poäng med sådär tre mil. Nej, de visar inte Doug eller Pepper Ann (tack GODE GUD för det!) och inte heller avskrapet En Jycke i Klassen (har väl som tur är aldrig visats på disneykanalerna) så vart vill du komma? Det finns många serier som inte visas, däribland Darkwing Duck, så varför skulle den vara den enda serien som aldrig kommer att visas igen? Ge mig ett bra skäl? Det är vad DU tror du berättar. Varför du har fått det om bakfoten kan du ju inte tala om hur många gånger man än frågar.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 19:55
En del TV-serier försvinner ju och en del kanske kommer tillbaka.
Har dom valt att ta bort t.ex. Darkwing Duck, Doug och Pepper Ann så har dom gjort det.
Men det är så det är.
Bonkers har ju inte visats på Svensk TV i åratal och det verkar ut så att den inte skall komma igen.
Så vad är det för speciellt med Darkwing Duck?
Ge mig ett bra skäll?
Många vill förbjuda denna serie för att den är för våldsam.
Tror du inte att den är bara en TV-serie?
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 20:02
Jag förstår inte heller. Hur kan du vara så säker på att de tagit bort Darkwing Duck helt, storhe5? Jag har visserligen inte någon av kanalerna men för 101dalmatiners skull hoppas jag verkligen Darkwing Duck börjar sändas igen (varför den nu inte skulle göra det, verkar ologiskt), för det är en jäkligt bra serie.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 20:09
Dom har inte ens sänt en enda Darkwing Duck i år.
Du, Hades, borde kolla i tablåerna för Disneykanalerna ofta även om du har nån av dom.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 20:12
Opps, jag har gjort fel.
Förlåt mig, Hades.
Jag vet att du INTE har nån av Disneykanalerna.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 20:13
Tänkte väl det Tongue Men det intressanta är att höra om och hur du verkligen vet att serien tagits bort helt och hållet för all framtid. Är det så, så är en dvd-box (något jag gärna vill se i framtiden) förmodligen inte till att tänka på.
 
 


Ändrad av Hades - 20-augusti-2007 vid 20:33
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 20:36
Jag har alltid gissat att Darkwing Duck är bortplockad för att den är för våldsam.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 20:47
Okej. Då är jag inte så orolig längre. Eftersom Darkwing Duck plockades bort under 90-talet pga våldet (otroligt) och ändå fortfarande är populär och har sänts i nya omgångar tror jag den återkommer. I alla fall någon gång. Och skulle den inte göra det borde man totalförbjuda Lejonkungen, Ringaren i Notre Dame, Herkules, Atlantis och en drös andra klassiker. Speciellt Ringaren. Mindre barnlämplig barnfilm får man leta efter. Okej, dessa filmer är ju upp till folk att själva köpa och se, men ge oss då i alla fall en Darkwing Duck-box. Det hade suttit fint Thumbs%20Up
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 23:22
Hades plockar som vanligt en handfull poänger i ett och samma inlägg.Clap Det bjuder jag på en smiley för, och det vet ni go' vänner är något som händer en gång på dussinet. Att galna dårar tog bort serien på 90-talet är ett av landets pinsammaste historier. Bara för att en korkad unge sparkade sin vän efter att ha sett Darkwing karata någon badguy! Skyll inte på serien! Skyll på att ungen har ett IQ som är lägre än sitt skonummer! Dumma moraltanter, j*vla Gudrun Schyman! Jag kokar bara jag tänker på sådan dårskap.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2007 vid 10:55
Du, 101dalmatiner, får drömma om att Darkwing Duck är tillbaks på Toon Disney tillsvidare.
Men jag tror fortfarande inte att den kommer tillbaka.
Vi får väl vänta i veckor, månader eller år och se om den dyker upp igen eller ej.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2007 vid 15:41
Du kan lita på att jag tänker vänta.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-augusti-2007 vid 21:22
Är det så att Darkwing Duck betyder nånting för dig, 101dalmatiner?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2007 vid 12:14
Tja, man kan väl säga att den betyder någonting. Inget mer än att den är en av de bästa tecknade serier som någonsin gjorts och som disney ska vara mycket stolta över, tillsammans med andra riktiga serier som Bumbibjörnarna, Nya Äventyr med Nalle Puh, Ducktales, Räddningspatrullen etc. Inte Filmore, Rasten, Det surrar om Maggie, Kim Possibleo och *ryser* Ersättarna. Tvi!
Till toppen
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2007 vid 13:36
Bra Att Du Väntar!
Till toppen
MoonCloud View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 23-oktober-2007
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera MoonCloud Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-oktober-2007 vid 14:28
Finns det någon som vet alla de svenska titlarna på darkwingavsnitten? Ja, jag har googlat, men hittar bara inkompletta listor.
Till toppen
Robbe View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 24-oktober-2007
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Robbe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-oktober-2007 vid 20:22

hej! Jag skaffade just toon disney så det skulle vara bra om de här serierna skulle komma tillbaks: Darkwing Duck, Pippi långstrump och Pepper ann. Förresten när for de här serierna bort från tv-tablån på toon disney.se Question

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-oktober-2007 vid 20:38
Pippi Långstrump har ju i vilket fall som helst ingenting på TD att göra. Pepper Ann tycker jag är pinsamt dålig, men Darkwing har du helt rätt i att den borde komma tillbaka. Jag minns inte när Darkwing försvann, kan det ha varit i slutet av förra året/början av i år, kanske?
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-oktober-2007 vid 22:21
Tro mig.
Toon Disney kommer aldrig mer att sätta tillbaka såna serier i tv-tablån igen.
Till toppen
MoonCloud View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 23-oktober-2007
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera MoonCloud Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2007 vid 00:38
Ermm someone's being optimistic...
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2007 vid 08:52
Han kan mycket väl ha rätt angående de två förstnämnda men det finns ingen anledning att de inte skulle ta tillbaka Darkwing Duck. Hur kan du förresten säga: "såna serier"??? Som om Pepper Ann och Pippi förtjänar att nämnas i samma mening som en av de mest klassiska och unika disneyserierna genom tiderna.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2007 vid 12:25
Ge dig, 101dalmatiner.
Toon Disney kommer aldrig att ta tillbaka Darkwing Duck igen.
Jag har alltid gissat att den är borta pga våld men det kan också hända att den är borta pga låga tittarsiffror.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2007 vid 13:16
Den är ju inte mer våldsam än någonting annat! Och TD visar inte serier efter tittarsiffror. Pfft, man blir ju trött på dig, för du aldrig ger dig. Det är ju du som har fel, vi har rätt. Anledningen till att Darkwing inte visas nu är att TD helt enkelt slumpar sin tvtablå, de visar ju inte Bonkers eller Raw Toonage eller Musses Verkstad heller.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2007 vid 16:30

Exakt vad gjorde Pippi Långstrump i en disneykanal? Kan för mitt liv inte förstå det. Måste ha missat nåt slags nerköp av disney eller så?

Klart Darkwing kommer tillbaka. Vore väl skandal annars, när Disney tom sätter sitt namn på Power Rangers och annat krafs?
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2007 vid 16:51
Dom kommer att aldrig att visa Darkwing igen.
Fattar ni det?
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2007 vid 19:04

Varför är du så säker på det?

Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 7>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media