Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

För många uppföljare

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2005 vid 18:14
Håller med om att det räcker med te.x Den lilla Sjöjungfrun 2.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2005 vid 18:17
Jo nog tycker man att det räcker med en tvåa (egentligen med en etta) men nu görs ju även treor så det är väl bara att hoppas att de håller kvalitet....Askungen 3 förstår jag inte riktigt varför de ska göra jag menar tvåan var ju så usel!!!!!!
Love will be your guide
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2005 vid 20:31
Askungen 3? Det hade jag inte hört....Mitt namn på Askungen 2 skulle nog vara: "Askungen 2 - Skillsmässan" Jag tycker det är så jobbigt, det var ju ett "...och dom levde lyckliga i alla sina dar"-slut. Vad kommer Askungen 3 att heta då? "Aksungen 3 - Vad hände med prinsen?"
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 17:14

Postad av *Timon* *Timon* skrev:

Askungen 3? Det hade jag inte hört....Mitt namn på Askungen 2 skulle nog vara: "Askungen 2 - Skillsmässan" Jag tycker det är så jobbigt, det var ju ett "...och dom levde lyckliga i alla sina dar"-slut. Vad kommer Askungen 3 att heta då? "Aksungen 3 - Vad hände med prinsen?"

hahaha bra namn du kommer på  

Är det inte Askungen som faktiskt inte slutar med "dom levde lyckliga i alla sina dagar" utan istället slutar med ett förbluffande "dom levde lyckliga i många år"? Jag vet att det är någon film av disney som slutar så, men är inte säker på vilken, men jag tror att det är Askungen, eller är det kanske Törnrosa? Jaja, hursomhelst tycker jag att det är ett udda och lite konstigt slut. Jag menar vadå? "Dom levde lyckliga i många år - sedan separerade dom" Eller vad?

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 17:40

"Dom levde lyckliga......i många timmar. Säkert 5."

"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 18:03

Vem vet kanske till och med 7?

Men visst är det lite lustigt att de inte "lever lyckliga i alla sina dagar" utan bara i många år.  Vadå många år? Tre typ eller?

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 18:15
Dom levde lyckliga med varandra i...tja, ska vi chansa på 2 ½ år? I bästa fall 3....Ja, lite idiotiskt låter det ju."I många år...." Suck!
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2005 vid 15:22
Jag har tänkt på en sak, varför har nästan alla uppföljare dålig story? Jag menar om de nu nödvändningsvist måste göra uppföljare kan de då inte koma på en vettig historia, istället för att det jämt ska handla om hjältarnas barn, som i Den lilla sjöjungfrun och Lejonkungen.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2005 vid 19:48
Ja, hjältarnas barn blir också hjältar, "jippie, den historien har vi aldrig hört förut".  Men det blir väl så när man gör en uppföljare, det finns inget att bygga på, det är nästan lite tvunget att det ska handla om hjältarnas barn. Jobbigt...
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
epiteph View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 27-juli-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera epiteph Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2005 vid 22:57
uppföljaren till lejonkungen tycker jag iofs är ganska bra. men det är som du säger, känns lite lamt att det ska handla om barnen hela tiden.  en uppföljare som inte gör det är väl jafars återkomst. vet inte har aladin fått en tredje uppföljare? vad handlar den om i sådana fall?
jag är tuffare än vad somliga tror
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2005 vid 10:34
Jafars okända barn?  Som också är ond, självklart..... Nej det är bättre att de försöker hitta en ny historia (även om det inte är så lätt alla gånger) och göra en film på.
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
epiteph View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 27-juli-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera epiteph Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2005 vid 12:59
Det går ju inte. Jafar måste vara alldeles för gammal för att få barn överhuvudtaget :) Nej, förhoppningsvis räckte det med att Aladdin fick en serie de behöver antagligen inte göra en tredje uppföljare, det verkar väldigt överflödigt.  
jag är tuffare än vad somliga tror
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2005 vid 15:18
Jafar kanske är gammal, men man vet inget om hans ungdom...han kanske har vuxna barn...Eller vad är det man brukar säga, "gammal och viril"? Jago kanske är hans barn? Nej, jag håller med dig. Nu räcker det med uppföljae på Aladdin. Med uppföljare överhuvudtaget...
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2005 vid 12:23
Ja, Aladdin är nog faktiskt en av undantagen där uppföljaren inte handlar om hjältens barn! I Jafars återkomst handlar det ju om...ja, Jafars återkomst. Och i Rövarnas konung handlar det ju om Aladdins pappa (kan man säga).
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-augusti-2005 vid 13:13

Postad av *Timon* *Timon* skrev:

Askungen 3? Det hade jag inte hört....

Askungen 3 kommer 2007 enligt disneyfilmsidans "kommande filmer" och på Disneyheter i disnneysession under tråden "Studio i Australien stängs" står det oxå om det du kanske redan har sett det men om du inte har det.....så vet du var du ska kolla



Ändrad av Saga
Love will be your guide
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2006 vid 19:42
Det är nästan så man börjar gråta! varför gör dom såååå dåliga uppföljare. Gör NYA filmer istället för en massa dååååliga uppföljare. Asså om en uppföljare inte har samma röster som i ettan, samma teckning-stil, samma magi kan den dra åt *******!!!!
Nån som håller med???


AdminEdit: Jag har flyttat ditt inlägg till denna redan befintliga tråd i ämnet.


Ändrad av Daniel - 09-augusti-2006 vid 19:48
Till toppen
Annika View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 11-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Annika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2006 vid 01:13
Får erkänna att jag till stor del GILLAR uppföljarna!
 
Då jag inte har nåt intresse av 3D-filmer känns det som att uppföljare är enda chansen att se nya Disney filmer.
 
Kan hålla med om att det hela kan gå till överdrift, samt att det funnits några riktiga fiaskon (framför allt Lilla Sjöjungfrun 2 & Askungen 2, enligt mig), men jag tycker att många av dem varit bra.
 
Framför allt:
 
Skönheten och odjuret: den förtrollade julen
Pocahontas 2
Lady & Lufsen 2
Ringaren i Notre Dame 2
Lejonkungen 2 & 3
Mulan 2
 
I allmänhet tycker jag det varit fler bra än dåliga uppföljare även om orginalen ofta är mycket bättre. Men både Ringaren i Notre Dame 2 och Lady & Lufsen 2 gillade jag bättre än orginalen... Tror nog jag gillade Pocahontas 2 bättre än ettan också...eller lika mycket  
Till toppen
heffaklumpen View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 14-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera heffaklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-augusti-2006 vid 21:02
jag tyker att dom krosade linjen nar dom gorde lejon kungen 2 och 3 det käns som om dom bara vill kläma ut dom sista pengarna ur en film i stälet för att under hålla
Till toppen
heffaklumpen View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 14-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera heffaklumpen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-augusti-2006 vid 21:07
men så länge dom låter robin hood vara i fred är jag nöjd. den bästa disny filmen
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2006 vid 21:56
Det ska komma Aristocats 2 också.
Till toppen
Lotiel View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 57
inläggsval inläggsval   Citera Lotiel Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-december-2006 vid 00:08
Postad av Annika Annika skrev:

I allmänhet tycker jag det varit fler bra än dåliga uppföljare även om orginalen ofta är mycket bättre. Men både Ringaren i Notre Dame 2 och Lady & Lufsen 2 gillade jag bättre än orginalen...
 
Ringaren i Notre Dame 2 tyckte jag kändes som en sorts kompensation för att Quasimodo aldrig fick Esmeralda. "Vi måste ge en tjej till Quasi så att det visar att även fula killar kan få brudar."
"Asante sana, squash banana, we we nugu, mi mi apana."
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2007 vid 15:03
Jag tycker att det finns för många uppföljare. Men som sagt det finns ju bra uppföljare också.
 
Lady och Lufsen II
Björnbröder 2
Lejonkungen 3
Mulan 2
 
Det finns säker fler jag gillar, men kommer inte på några fler.
 
 
Men Den Lilla Sjöjungfrun 2 tycker jag inte alls är bra, det är ju i-och-för-sig en bra historia tycker jag, men animeringen är inte bra alls så då blir filmen inte bra.
Till toppen
Faline View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 04-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 90
inläggsval inläggsval   Citera Faline Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-februari-2007 vid 17:50
Jag gillade inte riktigt lady och Lufsen 2...  den är lite söt så där men sångerna är inte medryckande och teckningen är för kantig. men som sagt den är lite söt....
When I wish upon a star, my dreams do come true.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-februari-2007 vid 20:17
De fick gärna göra som de gjorde med Djungelboken, en otecknad remake av Alice i Underlandet, det har gjorts runt 20 stycken redan men den kunde mycket väl bli en av de bästa, Depp som  antingen Katten eller Påskharen.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-februari-2007 vid 18:35
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

De fick gärna göra som de gjorde med Djungelboken, en otecknad remake av Alice i Underlandet, det har gjorts runt 20 stycken redan men den kunde mycket väl bli en av de bästa, Depp som  antingen Katten eller Påskharen.
 
Riktigt intressant idé! Skulle absolut vara värt att se. Depp som påskharen skulle jag då rösta för, eller kanske katten förresten? Jag vet inte riktigtTongue Båda skulle nog passa honom bra. Wink 
Menar du Djungelboken med Sam Neill? Den var för övrigt lyckad Smile
 
Faktiskt är ju inte alla uppföljare pest och pina. Och som någon skrev längre upp så är det nästan enda chansen att inte få se filmer liknande "Den lilla kycklingen" nu för tiden. Men sen finns det ju en hel del filmer som är helt uppåt väggarna också. Som till exempel Askungen 2 (som sagt, och det är ju en ren skam att de ska göra ytterliggare en uppföjare på den filmen!). Men till de bättre uppföljarna hör ju blandannat Aladdin och Rövarnas Konung, Lejonkungen 3 och Mulan 2.
 
Någon som kan säga att de sett Peter Pan 2 och tyckt att den var riktigt bra, till och med bättre än ettan? När jag såg den satt jag bara och stirrade chockat på tv:n. Det är ju så man skäms när man ser den. Storyn var ju rent hemsk. Att de dessutom skulle ha med kriget som något slags sätt att se det allvarliga i situationen och höja känslan av att man flyr bort till Landet Ingenstans där det inte finns några bekymmer, var ju hemskt misslyckat. Det kändes bara helt fel när filmen började och Wendys dotter springer ute medan bomberna faller. Jag ba öhh..var det Peter Pan jag skulle se eller var det Andra världskriget tecknat? Confused Filmen fortsätter ju inte mycket bättre heller. Varför kommer Kapten Krok till England, det känns ju lite som att han ska vara kvar i Landet Ingenstans hela tiden. Men han kan tydligen resa runt lite vart han vill. Semester på Hawaii - varför inte? Nej, den filmen är inte en jag gärna ser igen.
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-februari-2007 vid 20:08
Detta är en sida om Askungen III.http://disney.go.com/disneyvideos/animatedfilms/cinderella3/
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-februari-2007 vid 17:52
Jag är inte fullt lika skeptisk til Peter Pan2 om jag skall vara helt ärlig - för det första var den ovanligt snyggt tecknad för att vara en uppföljare.

För det andra ser jag inte varför inslagen med 2:a världsrkiget skulle störa, det förstärker ju helt klart Landet Ingenstans funktion, precis som Narnia förstärks i den filmen eller varför inte sagovärlden i "Pans Labyrint" (som utspelar sig under samma tid under Francos välde i Spanien).

Storymässigt är det inte det bästa, jag hade nog hellre sett en animerad version av "Hook" som jag gillar skarpt.

Men jag sätter nog ändå lite hopp till Tingelings film. Det är på tiden att vi får se mer älvor samt en kvinnlig huvudperson!

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-februari-2007 vid 18:42
Jag säger som jag har gjort tusen gånger tidigare, Bambi 2 är ett mästerverk. Animationen, musiken, rösterna, själva själen känns helt rätt. Jag köper Bambi-boxen lagom till 24/2 då det är ett år sedan filmen hade premiär och firar ettårsjubileum. Den visas även på Disney Channel i mars för de som inte har råd eller bara är för snåla.
 
Citerar Bara lilla jag
"Riktigt intressant idé! Skulle absolut vara värt att se. Depp som påskharen skulle jag då rösta för, eller kanske katten förresten? Jag vet inte riktigtTongue Båda skulle nog passa honom bra. Wink 
Menar du Djungelboken med Sam Neill? Den var för övrigt lyckad Smile"
 
Tack så mycket, Hattmakaren känns ju självklart som en passande roll också men den ligger på tok för nära Willy Wonka även om jag vet att Johnny skulle komma på ett unikt sätt att tolka den te-drickande dåren precis som alla hans roller men som sagt, vore kul med en annorlunda roll, ett djur helt enkelt. Min favoritkaraktär är ju i och för sig den ganja-rökande Kålmasken som han också skulle passa helt fantastiskt bra i rollen som. Det är helt enkelt en film Depp borde vara med i om den gjordes. Tim Burton fick gärna göra en comeback till Disney och regisera den. Marilyn Manson ska ju göra en biografisk film om Lewis Carroll's liv och han och Depp är ju bundis och jag har läst att han har sagt att han gärna vill ha med Johnny i den. Då skulle han kunna spela nån av de karaktärer jag nämnt eftersom jag hoppas att även om filmen ska lägga tyngden på Lewis Carroll så får den gärna visa hans fantasier växa fram och jag tror att den filmen kommer att bli helt underbar. Här är imdb-sidan: http://www.imdb.com/title/tt0758775/
Och ja, jag menar Djungelboken med Sam Neill och John Cleese mfl. som jag hyrde när jag var nio-tio år och tyckte att den var förfärligt våldsam. En av de våldsammaste disneyfilmer jag någonsin har sett. Förresten Silver, jag älskar din avatar. Corpse Bride är ett riktigt underskattat mästerverk.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2007 vid 19:49
 
101dalmatiner: Jag kan hålla med om att Djungelboken är våldsam för att vara en disneyfilm men det är ändå en av mina favoriter. En av de positiva sakerna med den är att de inte gjorde den exakt som den tecknade. Det hade varit ett misslyckande.
 
Silver: Förstår din poäng. Det förstärker på sätt och vis att allting är bra i Ingenstans osv. Men det känns sjukt att se andra världskriget tecknat. Jag kanske överreagerar men ett krig som andra världskriget tecknat, är för mycket. Okej, jag vet att man inte får se så mycket men ändå. Överhuvudtaget scenariot med bomber som faller från himmelen och en liten flicka som springer runt som om hon gör det varje dag och att det inte alls är något speciellt med det. Tecknat? Nej tack.
Men mest stör det mig ändå att Kapten Krok kan ta sig ifrån Landet Ingenstans. Om han nu kan det - varför är han då kvar?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2007 vid 22:03
Vem vill inte stanna kvar i Ingenstans? Krok är ju kungen av skurkar där, och dessutom har han sin svurne fiende, sin antagonist i Landet Ingenstans som heter Pan. Och Pan kan ju ta sig ifrån Ingenstans, naturligtvis kan de andra det också.

För övrigt såg jag just trailern för filmen om Tingeling! 3D fast i disney2d stil... om ni förstår vad jag menar...

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media