Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Mary Poppins Returns

Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
TonyTonka View Drop Down
Springschas
Springschas

var: Kungälv
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera TonyTonka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Mary Poppins Returns
    Postad: 17-juli-2018 vid 17:23
Det ska ju komma en uppföljare till Mary Poppins i år, vad tror ni om den? Smile

Själv vet jag inte, ettan var väldigt bra, men det kändes inte som om det behövdes någon uppföljare. ^^
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener

Poäng: 152
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2018 vid 18:54
Har inga särskilda förväntningar, den blir säkert okej. Håller med om att det knappast behövs en fortsättning. Är inte inget jättestort fan av originalet dock, så det berör mig inte så mycket egentligen heller.

Att Lin-Manuel Miranda är involverad är dock lite spännande. Det är en talang man bör hålla utkik efter i framtiden.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Springschas
Springschas

Poäng: -849
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2018 vid 23:30
Bara ytterligare ett bevis på att Disney har sopslut på idéer och kreativ integritet.

Jag har aldrig sett "Mary Poppins" och tycker den verkar vara en rätt förstoppad moralkaka.

Han-Hon Miranda? Det låter som en feminist om jag någonsin hört ett nonsens-namn.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Administratör

var: Uppsala
Poäng: 1805
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2018 vid 21:58
Jag är nog rätt likgiltig till en uppföljare. Gillade dock originalet. Föredrar nog när det inte är allt för lång tid gången mellan en originalfilm och dessa uppföljare.

Postad av 102dalmatiner 102dalmatiner skrev:

Han-Hon Miranda? Det låter som en feminist om jag någonsin hört ett nonsens-namn.

Spanskt/Portugisiskt/Italienskt efternamn, inget feministiskt i det namnet. Likt Maria kan vara ett namn på en man i vissa länder. feminint förvisso, men det är inte samma sak som feministiskt. Jag vet att du inte tycker om feminism (det gör inte jag heller, hör och häpna), men du tycks se feminism överallt, även där den inte finns, just som vissa feminister ser förtryck från patriarkatet överallt. Samma skrot och korn i min mening.

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2018 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media