Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten

 Svara Svara Sida  <1 23456 14>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Caela View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 94
inläggsval inläggsval   Citera Caela Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-november-2007 vid 21:37
Just det!!Big%20smile 
Jadu, Gibbs kanske blir lurad av tjejerna och sen så hamnar han i nån knipa och då kommer Jack och räddar honom? *flummar*Thumbs%20Up
Jag håller inte alls med honom. Hur kan en värld som skapat så underbara ting, vara ond?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2007 vid 20:00
Gibbs hamnar nog i knipor utan att behöva anstränga sig. Det är i alla fall bilden jag har fått av honom. Att gå från matros vid engelska flottan till ett försupt drägg som sover hos svin till exempel.
Till toppen
Caela View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 94
inläggsval inläggsval   Citera Caela Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2007 vid 20:24
Du har en poäng där LOL Men jag kom att tänka på en sak, kommer Jack att kunna ta tillbaka Pärlan nu? och hur kommer han att lyckas med det?
nu hoppas man ännu mer på att filmen kommer att bli av så man får reda på det! Thumbs%20Up
Jag håller inte alls med honom. Hur kan en värld som skapat så underbara ting, vara ond?
Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2007 vid 20:58
Tveksamt, blir desutom tjatigt om varje film går ut på att få tillbaka skorven. I så fall blir det nog som en liten bonus, han verkar ha släppt greppet lite kring skeppet och kan gå vidare på egen hand. Men en sak är säker, han glömmer inte. Trean bevisade att han hela tiden har pejl på läget, han totalignorerar Pintel och Ragetti i hela tvåan och behandlar de som om de tillhört besättningen hela tiden men i trean säljer han ut dem till Becket som hämnd för hur de behandlade honom i första filmen. Gotta love the guy.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2007 vid 10:00

Där sa du ett par sanningens ord, Winnie. Förstår inte att folk påstår att Jack blev någon sorts Loonie Toon i Dead Man's Chest. Obegripligt.

Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2008 vid 23:23
Postad av Caela Caela skrev:

Du har en poäng där LOL Men jag kom att tänka på en sak, kommer Jack att kunna ta tillbaka Pärlan nu? och hur kommer han att lyckas med det?
nu hoppas man ännu mer på att filmen kommer att bli av så man får reda på det! Thumbs%20Up
 
Om det ska handla om svarta pärlan så vet jag inte om jag orkar titta!
Kan de inte bara sänka henne och börja på nytt? Okeh alla kommer att hata mig efter det uttalandet,LOL Men alltså en 4:e kamp och skeppet? neee...det får gärna vara kvar bara det är grejen i filmenTongue
 
En fjärde film låter visserligen spännande men är tveksam som man nämnt innan beror det på om man tänker på filmen eller på pengar, Hoppas att de gör en bra film som får ta tid att göra, det går bra för mig bara den blir välgjordSmile
 
 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
spartan View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 06-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera spartan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2008 vid 10:15

Jag håller med 101dalmatiner.Det MÅSTE bara komma pirates of the caribbean 4.

Alla jag känner längtar efter 4:an.Och nu har dom bestämt att den ska komma.

Jag är nästan säker på att Will och Elisabeth kommer vara med i 4:an.

Alla filmer slutar ju med "Keep telling your self that darling" Vem ska Jack säga det i 4:an om Elisabeth inte är med.Jag är mer tveksam med Will,10 år till havs och 1 dag i land



Ändrad av Daniel - 15-september-2008 vid 14:25
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2008 vid 10:43
Hur kan du vara säker på att Will och Liz kommer att vara med i fyran. För det första har skådespelarna sagt att de är trötta på de här filmerna och vill göra helt andra saker, för det andra finns det ingen anledning för de att vara med. Deras historia är avslutad, de får se varandra en gång vart 10e år, punkt slut. Ingenting kan ändra på det om inte någon hugger Wills hjärta så att han dör. Det är enda vägen ut för honom, döden. Jag tycker det är bra så. Inte för att jag inte gillar de två karaktärerna utan mer för att jag anser att de inte har mer att ge. Jag är säker på att de inte kommer vara med i 4:an och att det blir mer av en Jack Sparrow-film. Eh, om jag inte misstar mig så säger inte Jack det i andra filmen? Det var förstås ett tag sedan jag senast såg den så jag kan ju minnas fel.
Till toppen
zerch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 02-februari-2008
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera zerch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2008 vid 12:40
Visst kan man alltid ordna så att Will kan ta sig ifrån Holländarn..
Antingen att de på något vänster kan rädda honom genom ungdomens källa, att han får evigt liv genom den. Men visst, evigt liv betyder ju inte att han är odödlig. Det beror alltså på hur de väljer att framställa ungdommens källa.
Annars kan de också på något sätt försöka "tvinga" Kalypso, för det var ju hon som skapade holländarn.
Men jag tror inte de kommer hända..

Någon som har någon ny information? Är en fjärde film bestämd?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2008 vid 13:12
Ingen ny information såvitt jag vet. Depp har ganska många järn i elden just nu så han är uppbokad till 2010 minst, men de kanske filar på ett manus i denna sekund, vem vet.
Till toppen
zerch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 02-februari-2008
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera zerch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2008 vid 13:38
Med andra ord.. Inget bestämt :/
Vad synd.

Kan ingen författare skriva en bok istället ^^,
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2008 vid 13:40
Det finns böcker. Tre stycken som bygger på filmerna och en hel drös som handlar om Jack Sparrows äventyr som ung. Äger de flesta som utkommit hittills, riktigt bra.
Till toppen
zerch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 02-februari-2008
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera zerch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2008 vid 15:22
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Det finns böcker. Tre stycken som bygger på filmerna och en hel drös som handlar om Jack Sparrows äventyr som ung. Äger de flesta som utkommit hittills, riktigt bra.


Gief name :P

Vad heter dem? Författare?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2008 vid 16:23
 
 
Här är tråden jag startade om ämnet förra sommaren. Författaren till böckerna om Jack är Rob Kidd.


Ändrad av 101dalmatiner - 02-februari-2008 vid 16:25
Till toppen
zerch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 02-februari-2008
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera zerch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-mars-2008 vid 21:49
http://www.aceshowbiz.com/news/view/00014461.html


http://www.filmstalker.co.uk/archives/2008/03/pirates_of_the_caribbean_4_in_1.html
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2008 vid 06:48
Grejhöjta! Äntligen lite nyheter. Tack, zerch.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juni-2008 vid 23:09

Två månader och inte ett ljud... Vad händer på piratfronten?

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2008 vid 17:42
Förhoppningsvis inte ett dugg... Wink
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juni-2008 vid 23:53
Det där låtsas jag att jag inte hörde. Givetvis är det saker på gång, men frågan är bara; när kommer de att sättas i verket?
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2008 vid 22:15
Jag tror nog att pirates of the caribbean 4:an kommer att bli lite mer spännande än 3:an. Visst har jag rätt?Star
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2008 vid 11:20
Jag ska åka till disneyland och träffa Johnny Depp i Paris!Star
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2008 vid 11:46
Häftigt, Teague!

Och för övrigt så hoppas jag inte på en till uppföljare till Pirates. Nuh uh D:
Det kändes aningen uttjatat redan i 3:an (även om det var en bra film!) och jag hoppas att de bara kan lämna berättelsen ifred nu... Enough is enough. Om man är så desperat på en ny film så kan man ju alltid skriva den själv =P
Save 2D-animation!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2008 vid 13:08
Visst är det bara en myt att Jack's efternamn var Teague från början?
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-augusti-2008 vid 11:59
Vad tror ni kommer att hända på 4:an? Vad Är Ungdomens källa för något? Skicka svar snabbt. Fast Fast!Star
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-augusti-2008 vid 18:12
Du måste väl ha hört talas om Ungdomens källa? Det finns ju tusen varianter av den i olika historier och legender. Men svara först på min fråga, det är väl bara en myt att Jack Sparrow hette Jack Teague en gång?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:40
å gud vad jag längtar efter den här filmen
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-september-2008 vid 20:01
Hallå är det någon som är här? Jag är tillbaka från paris! Jag såg Johnny Depp och fick autograf och sånt. Jag fick även prova att duellera. Jag bara säger det:
 
Träffa Johnny Depp!

Jag också hon som spelar Elisabeth Swann. Vad hette hon...Keira...Kira...Knightley....Ni förstår i allafall vad jag försöker säga. Eller hur? Skicka svar.
 
 
Make sail! Anchor up! Let`s set sail to Tortuga, bilge rats!



Ändrad av Daniel - 15-september-2008 vid 14:24
Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-september-2008 vid 20:15
Det var som pörskan! Pratade du med dem?
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2008 vid 00:14

Varför var Johnny Depp och Kiera Knightley i Paris och duellerade? Har jag missat nåt?

 
Mycket imponerande, dock.


Ändrad av Hades - 06-september-2008 vid 00:14
Till toppen
Jack Teague View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera Jack Teague Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-september-2008 vid 18:22

Jag pratade med dem! Inte bara det! De sa om jag åker till Disneyworld i Florida kan jag få se The Flying Dutchman och gå ombord på den!

Jag tänker åka om några veckor.

Please let`s play...but i dont know how! Come on, come on, look at you,come on, come on, look at me.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 23456 14>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media