Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

I Just Can´t Wait To Be King

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: I Just Can´t Wait To Be King
    Postad: 26-maj-2007 vid 14:43
Har ni hört I Just Can´t Wait To Be King med Elton John?
Vad tycker ni? Jag tycker att den är ganska svängig. Man kan inte sitta stil när man hör den.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 14:48
Har inte hört den faktiskt. Diggar John väldigt mycket dock.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 14:53
Jag hade inte heller hört den för ut blev ganska förvånad att han hade gjort en till låt i Lejonkungen.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2007 vid 18:10
Har hör lite av den.. Kommer inte ihåg riktigt men den var säkert bra eftersom jag gillar både Lejonkungen och Elton John!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juni-2007 vid 22:30
Jag tycker att den låten är bra. Gillar alla låtar ur Lejonkungen. ;)
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 11:07
Jag har bara hört den på svenska, dvs. den som finns i den svenska versionen av filmen. Aldrig originaletUnhappy. Jag visste att han hade gjort många låtar i Lejonkungen, men jag trodde aldrig att han hade gjort denConfused.
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 17:57
Elton John har även gjort musiken till "The Road to El Dorado" som han dessutom framför i filmen - svängigt, melodiskt och sött. Jag gillar dem!

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juni-2007 vid 20:56
Jag har aldrig sett den filmen. Vad handlar den om?
 
Vi ska nog bara se upp så att vi inte hamnar helt off-topic här nu.
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juni-2007 vid 17:18
Egd - http://www.roadtoeldorado.com/ - underbar och undervärderad film. Inte totalt offtopic med tanke på Elton John som då gjort den suveräna musiken, liksom till Lejonkungen...

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juni-2007 vid 19:53
Okej då, jag oroar mig kanske lite för mycket. Tack för länken förrestenBig%20smile. Jo nog verkade den bra. Borde nog se denWink.
Elton John är en fantastisk artist som har gjort många bra låtar. Han har liksom mycket känsla i sina sånger. Jag gissar att han har hållit på ganska länge ocksåWink.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media