Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Bästa Handlingen

 Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
DisneyLuna View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 19-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 35
inläggsval inläggsval   Citera DisneyLuna Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Bästa Handlingen
    Postad: 23-oktober-2007 vid 23:12
Postad av Hades Hades skrev:

Postad av Silver Silver skrev:

Handlingen är som några av er konstaterat ganska "händelselös", jag tycker den är rätt slö, till skillnad från spelfilmsversionen som innehåller mycket mer spänning.
 
Det är sant att handlingen är simplast möjliga, men tycker inte den behöver mer. Det var även Walt Disneys avsikt med filmen, att låta handlingen vara enkel och förklaras redan i första scenerna för att sedan låta Mowgli träffa massa sköna karaktärer längs vägen. Tycker man lyckats mycket bra med det för jag blir i alla fall aldrig uttråkad :) Visst kan det vara tråkigt med filmer där det inte händer så mycket (eller som Fantasia, där det inte finns nån handling) men i det här fallet är det perfekt tycker jag.
 
Alice i Underlandet går ju också mest ut på att Alice träffar den ena störda figuren efter den andra. Den filmen får aldrig tillräckligt med cred :)
 
Jag kan bara hålla medWink 
Det är just det som är så skönt med Djungelboken att Mowgli träffar så underbara karaktärer. Fast tyvärr måste jag erkänna att jag inte längre skrattar när jag ser filmen, men jag kan fortfarande inte låta bli att sjunga med i de klassiska sångerna! Jag älskar fortfarande "julaftonscenen" och karaktärerna tröttnar jag aldrig på! Det är karaktärerna, men mest av allt sångerna som gör den värd att se om och om igen!
 
Alice är verkligen en underskattad film! Det var ett tag sen ja såg den nu så ja vet inte om ja slutat skrattat till den också, men den är också värd att se om igen just för att få träffa alla karaktärerna igen! Men Djungelboken är bäst!
 
Pongo är nog den film som jag ser när Djungelbokens(D) handling är för tråkig. För Pongo(P) den handlingen tröttnar jag aldrig på! Den är både spännande och rolig och självklart gullig och så underbara sånger! Så den är nog lika bra som Djungelboken ändå! Kan inte välja mellan de! De kompliterar varann. Vad D inte har i handling har den i sång och vad P inte har i sång har den i handling.
Länge Leva Disneyklassikerna!Tummar ned för Sveriges utsläpp av Disneydvds!Varför inte släppa ut alla Disneyklassiker på dvd på 1 gång? Fler klassiker på 2-disc! 2-discarna som kommit ut, kom hit!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-oktober-2007 vid 20:14
Postad av Silver Silver skrev:

Handlingen är som några av er konstaterat ganska "händelselös", jag tycker den är rätt slö, till skillnad från spelfilmsversionen som innehåller mycket mer spänning.
 
Det är sant att handlingen är simplast möjliga, men tycker inte den behöver mer. Det var även Walt Disneys avsikt med filmen, att låta handlingen vara enkel och förklaras redan i första scenerna för att sedan låta Mowgli träffa massa sköna karaktärer längs vägen. Tycker man lyckats mycket bra med det för jag blir i alla fall aldrig uttråkad :) Visst kan det vara tråkigt med filmer där det inte händer så mycket (eller som Fantasia, där det inte finns nån handling) men i det här fallet är det perfekt tycker jag.
 
Alice i Underlandet går ju också mest ut på att Alice träffar den ena störda figuren efter den andra. Den filmen får aldrig tillräckligt med cred :)
Till toppen
Mr. Stork View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 37
inläggsval inläggsval   Citera Mr. Stork Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-oktober-2007 vid 19:54
Ja håller med mycket som har skrivits. Men bra handling behöver inte alltid betyda djup. Jag älskar de filmer med ite mindre djup hndling också. Dit räknar jag: Dumbo (har tyvärr bara sett den "hemska" dubbningen men det är ju figuren Dumbos animation som är hela filmen nästan), Bambi, Alice i underlandet, Aristocats, Nalle Puh, Micke och Molle, Kejsarens nya stil. (Lade märke till att alla filmer från 1990 - 1999 är alla ganska djupa). Alla dessa som jag sa älskar jag lika mycket som de flesta "djupa" klassiker. Det är ju ändå disney :P
Glöm inte att skriva på protestlistan mot omdubbningar av Disneyfilmer:

http://www.petitiononline.com/dubbning/petition.html
Till toppen
the_fish View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 08-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 160
inläggsval inläggsval   Citera the_fish Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-maj-2007 vid 14:24
Det är svårt det där med att veta exakt hur mycket man ska få se av varje scen och hur mycket som egentligen borde ha utvecklats mer. Just det faktum att det är en barnfilm gör att man ibland måste stressa genom vissa scener, och kanske rentutav utelämna några. Djungelboken är självklart riktigt bra, men det var åratal sedan jag såg den sist. Kanske ett helt decenium rent utav?
Men, som tidigare nämnts, så är handlingen i Robin Hood fantastiskt, och jag bara ÄLSKAR väs's replik "raspiga reptil?" Han låter så sorgsen, förnäm och förnedrad på samma gång. Sån söt röst!
 
"om du så mycket som väser en väsning... väs, så får du GÅ till nottingham"
"ormar går inte de hasar... så det så!"
"Be the change you want to see in the world"
     
Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-maj-2007 vid 19:37
Tecknade Djungelboken va farsans favvofilm som grabb, va på bio och såg den några gånger. Han tyckte den va rolig och hade bra musik, den tyckan gick visst i arv..
Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-maj-2007 vid 18:41
Jag gillar nog animationen i Djungelboken, men "Var nöjd med livet" är tack vare julafton tråkig och uttjatad. Handlingen är som några av er konstaterat ganska "händelselös", jag tycker den är rätt slö, till skillnad från spelfilmsversionen som innehåller mycket mer spänning. Jag hade nog föredragit att se med av Mowglis uppväxt hos vargarna i den animerade filmen.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-maj-2007 vid 16:26
Jag har Djungelboken som en klar favorit. Orkar inte riktigt formulera mig om varför, men jag kan säga att jag för tillfället inte kan komma på något fel med den. Kanske, till viss del, någonstans pyttelitet snudd på animation som inte är i toppklass, men annars så. Tycker den är helt grym och ger maxbetyg Thumbs%20Up
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-maj-2007 vid 21:54
Jag har aldrig förstått vad som är så bra med Djungelboken? Det är en riktig klassiker och så men, ursäkta för att jag säger det, enormt tråkig! Ta mig inte fel jag älskar karaktärerna och så, och "Var nöjd med livet" är ju klassisk! Men handligen gå ju aldrig framåt, man sitter där och gäspar bara. Gillar verkligen inte handligen i Djungelboken. Kan se det som går på julafon men blir det mer blir jag enbart uttråkad. Trots detta är Baloo en av mina favorit karaktärer!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
DisneyLuna View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 19-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 35
inläggsval inläggsval   Citera DisneyLuna Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-maj-2007 vid 17:54
Ja, de flesta filmerna är ju bra, men själv har jag fastnat för Djungelboken för den har den bästa sången som säger allt "Var nöjd med livet" och så har den allt det som en klassisk film har: intriger/bråk/action, glädje/humor, vänskap, budskap, många oförglömliga karaktärer som klarar sig bra i andra handlingar och så sist men inte minst KÄRLEK!ClapStarBig%20smile 
Länge Leva Disneyklassikerna!Tummar ned för Sveriges utsläpp av Disneydvds!Varför inte släppa ut alla Disneyklassiker på dvd på 1 gång? Fler klassiker på 2-disc! 2-discarna som kommit ut, kom hit!
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-maj-2007 vid 22:10
Ja precis! Del av traditionen helt enkelt! Iallafall hemma hos oss Wink
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-maj-2007 vid 16:01
Haha, det är sant. Det är nästan en del av tjusningen med julafton, att sitta och kommentera fel och missar, eller hur filmerna egentligen fortsätter, i Kalle Ankas julafton. LOL
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-maj-2007 vid 20:08

Det kan jag hålla med om! Men jag har inte märkt det så tydligt. Har inte sett filmen så många gånger men det på julafton har jag väl nog sett runt 16 ggr Wink men det är ju på senare år man har börjat komma ihåg hur filmerna är! Men jag tycker det är lite mysigt att det är så dåligt ihopklippt för allt på julafton är ju det, tillhör traditionen att man ska höra dålig dubbning och se klumpigt ihopklippta filmer. Oj, så jag flyter iväg från ämnet, förlåt...

Men jag kanske kan dra upp min favorit Disney film som har fantastisk handling Ringaren i NotreDame! Helt underbar om att vara utanför och se på när andra har roligt. Att så gärna villa tillhöra, att bli omtyckt och accepterad. Om kärlek och vänskap som växer sig enormt stark! Helt fantastiskt! 
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-maj-2007 vid 17:08
Klassiskt, men ack så klumpigt ihopklippt. Tongue Efter att man hade sett hela filmen och började uppmärksamma ställena där det var klippt på julaftonsversionen, så hittade man en hel drös med misstag ju. Som när scheriffen säger "du och ditt skjutgalna gamla finger" (tror jag det är), då sitter scheriffen på sin pall och sover i bakgrunden. LOL Och när prins John håller upp handen för att stoppa vakterna från att springa ner honom så säger han "Vakter! De smiter med allt mitt guld!",  fast i filmen säger han "Stopp!, Lediga! Semester!" (Med stooor reservation för felcitering... Embarrassed)
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-maj-2007 vid 13:54
Hehe men det som visas på julafton är ju klassiskt Big%20smile "Mot Sherwood skogen!" Underbart med Beppe som röst också! Men budskapet i Robin Hood är ju super, och gör historien så tidlös!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2007 vid 13:16

Sången "en låtsaskung av England" var min och min lillebrors favorit i Robin Hood när vi var små. (I och för sig på sagokasettband, men ändå.) Vi låg och vred oss av skratt varje gång vi hörde den. Jag har aldrig haft några problem med filmen, men det kanske beror på att jag bara hade sagokasettbandet när jag var riktigt liten, och så såg man den delen som visas på julafton. Kommer inte ihåg hur gammal jag var när jag såg filmen för första gången, men jag gillade den från första stund!

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2007 vid 11:31
Jag tycker Robin Hood har en bra handling (har alltid älskat historien om Robin Hood) men Disneys verision är så tråkig. Men det finns ju guldscener i den också, och klockrena karaktärer. Inte en 100 procentig favorit...
 
Håller med Bara lilla jag om Aladdin ÄLSKAR den filmen! Jag gillar att båda (Aladdin och Jasmine) drömmer om den andras liv. Sedan har de även en rikigt bra skurk också, lagom sliskig sådär.
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2007 vid 10:05
Det kan jag erkänna att jag gärna gör fortfarande Tongue
Till toppen
Fproffs View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 22-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 88
inläggsval inläggsval   Citera Fproffs Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-april-2007 vid 08:18
Nej, Robin Hood är också en sån film (som Herkules) som man inte fattar så mycket första gången man ser den (för att man är liten, kanske Big%20smile) och sen blir den bättre och bättre för varje gång man ser den. Som jag till exempel. När jag var mindre fattade jag inte varför Robin och Lille John skulle springa runt och ta från vissa och ge till andra. Och scenen med Robin och Marian i skogen precis innan "En låtsaskung av England" (om jag inte tar fel) tyckte jag var jättetråkig och långsam, så jag gick fram till videospelaren och spolade... LOL
"Bonjour, mademoiselle!"
Till toppen
sara_91 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 27-januari-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera sara_91 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-april-2007 vid 13:22
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Robin Hood är också toppen!

Rolig. rolig. rolig och lite allvarligLOL
 
Robin Hood är en jättebra film!! Vet inte hur jag kunde glömma bort den!!Shocked
John Smith till Pocahontas:
Vad som än händer så kommer jag att finnas hos dig för alltid..
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-april-2007 vid 12:56
Självklart! Hur kunde vi ha missat Robin Hood...? Shocked Thumbs%20Up
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-april-2007 vid 09:54

Robin Hood är också toppen!

Rolig. rolig. rolig och lite allvarligLOL
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-april-2007 vid 11:44
Som ni redan nämnt så är Den lilla Sjöjungfrun, Herkules, Mulan, RiND och Pocahontas filmer med väldigt bra story.
Mulan är lite speciell då det är en kvinna som gör striderna. Det är jättekul att se lite ombytta roller (även som det såklart finns fler filmer med kvinnor i huvudrollerna på liknande sätt). En bra handling som man verkligen kan ta till sig på ett bra sätt.
Pocahontas är en av mina personliga favoriter. En väldigt stark handling om en kvinna som kämpar för sitt folk och för att få mannen hon älskar. En annan hedersvärd sak är att båda John Smith och Pocahontas kämpar för fred. Inte så vanligt att ha med i disneyfilmer.
En annan film jag också vill nämna inom bra handling är Aladdin som absolut förtjänar att nämnas här (vilket den kanske redan har?läste inte igenom så noga). Älskar början med försäljaren som ska sälja lampan. Han avslutar dessutom den sista tredje filmen, bra att dom tänkte på det.
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2007 vid 14:53
Postad av sara_91 sara_91 skrev:

jag måste hålla med om att Herkules är bra!  Handlingen är bra, den har en röd tråd.. Sångerna i filmen är suveräna...
Go the Distance tycker jag är en av de bästa disney låtarna någonsin. Men den är faktiskt ganska (väldigt) dålig på svenska. Låten som Meg sjunger är också jätte fin.
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
sara_91 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 27-januari-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera sara_91 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2007 vid 12:47
jag måste hålla med om att Herkules är bra!  Handlingen är bra, den har en röd tråd.. Sångerna i filmen är suveräna...
John Smith till Pocahontas:
Vad som än händer så kommer jag att finnas hos dig för alltid..
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2007 vid 07:46
Postad av Doris Doris skrev:

Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Håller Sockerpajen och Silver, Mulan har en riktigt bra handling. Joinar Sockerpajens fanklubb. Heart
 
 
Välkommen!
Vi är tre medlemar enså länge Big%20smile
 
En annan film med bra handling är Björnbröder, den handlingen är djup och sorglig (Svag för sorglighet)
 
 
Jag vill också joina er klubb. Mulan är en av de bästa. Jag gillar Björn Bröder otroligt mycket också och även Pocahontas.
 
Wow Shocked Du har riktigt bra smak du Big%20smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-april-2007 vid 13:43
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Håller Sockerpajen och Silver, Mulan har en riktigt bra handling. Joinar Sockerpajens fanklubb. Heart
 
 
Välkommen!
Vi är tre medlemar enså länge Big%20smile
 
En annan film med bra handling är Björnbröder, den handlingen är djup och sorglig (Svag för sorglighet)
 
 
Jag vill också joina er klubb. Mulan är en av de bästa. Jag gillar Björn Bröder otroligt mycket också och även Pocahontas.
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-april-2007 vid 10:35
Jaa och djupet beror ju på hur många själar det finns.. Det kan ju dö olika många på olika tider, ytan kan då höjas o sänkas Embarrassed det är min teori iaf.. Och precis som Silver säger underjorden behöver inte vara logisk!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2007 vid 19:10
Jag älskar hydran - den är den främsta 3D-animationen i en 2D-film tycker jag, den är grym.
 
Jag tänker inte heller på missarna, dödsfloden skulle ju kunna av förklarliga magiska skäl kunna ändra djup och intensitet, eller hur? Underjorden behöver inte vara logisk, inte med tanke på att dess härskare är tidernas absolut bästa skurk!

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Hannibal View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 12-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 225
inläggsval inläggsval   Citera Hannibal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-april-2007 vid 21:55
Klart Herkules bara blir bättre och bättre!! Försöker innerligt att inte se sönder den! Tänker faktiskt inte så mycket på missarna faktiskt, jag som brukar sitta och störa mig på småsaker... Det enda är den konstigt animerade draken med massa huvuden.. Inte ett super fan av den Wink 
Men som sagt man hittar djupare saker i den var gång man ser den!
"Well, you know how men are. They think no means yes and get lost means take me, I'm yours."
Till toppen
Fproffs View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 22-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 88
inläggsval inläggsval   Citera Fproffs Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-april-2007 vid 18:33
Jag instämmer helt om det om Herkules.
Den blir bara bättre och bättre för varje gång.
Missarna (ex. vid Dödsfloden i slutet) tänker man bara mer och mer på varje gång men ser dem.
"Bonjour, mademoiselle!"
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media